Opprop 2.nov

Rier siden 22.00 i går... Jordmor sendte meg hjem for å prøve å sove i natt?! Haha... Den var god. Fikk sove en time i sta, takk gud for det!! Er helt ødelagt, å kroppen er så sliten at det har begynt å roe seg igjen :-(
Liker posten din fordi du er i gang! Liker ikke at du er sliten... Sender deg gode vibber og satser på at det tar seg fort opp igjen:) :)

Liker posten din fordi du er i gang! Liker ikke at du er sliten... Sender deg gode vibber og satser på at det tar seg fort opp igjen:) :)
Hehe.. Takk ;-)
KRYSSER ALT JEG HAR, uten om beina ;-) Go baby Go....

38+3 jordmorkontroll og ifølge henne er jeg fødeklar :-) venter spent på oppstart snart :-)

Melder meg inn i november med det samme :)
41+3 og en uke på overtid! Lite tegn annet enn litt murringer nå og da. Overtidskontroll i morgen :)

Oppdaterer når jeg har tid her...men den vil ikke være oppdatert til en hver tid for det krever jaggu litt:P

Melder meg inn i november med det samme :)
41+3 og en uke på overtid! Lite tegn annet enn litt murringer nå og da. Overtidskontroll i morgen :)
Så koselig du melder den inn til oss:):)
Spennende på kontroll i morgen:)
Når er din termin egentlig? Så legger jeg det inn på listen;)

Rier siden 22.00 i går... Jordmor sendte meg hjem for å prøve å sove i natt?! Haha... Den var god. Fikk sove en time i sta, takk gud for det!! Er helt ødelagt, å kroppen er så sliten at det har begynt å roe seg igjen :-(

Huff, slitsomt:/ Hvordan er det nå?

Huff, slitsomt:/ Hvordan er det nå?
Har dabbet av helt igjen nå :(
Siste rien jeg kjente var i 15 tiden... å da var det 20 min intervall. Var nede på 10 min i natt, å det var slitsomt.

Så får se åssen det blir senere i kveld når jeg legger meg for å slappe av.

40+2, murrer og presser i korsryggen. Kvalm, hodepine, høyt blodtrykk. Sliten, men ellers ved godt mot!

Har dabbet av helt igjen nå :(
Siste rien jeg kjente var i 15 tiden... å da var det 20 min intervall. Var nede på 10 min i natt, å det var slitsomt.

Så får se åssen det blir senere i kveld når jeg legger meg for å slappe av.
Så kjedelig. Bare lureri.
Ja, får håpe du får slappe av eller det evt. ikke blir lureri...men skikkelig action:D

39+0 i dag :) vært på kontroll hos jm, ble sendt videre til sykehuset for sjekk pga sf mål som ikke hadde blitt større :) alt så bra ut med babyen, rett på gjennomsnittet med ca 3200 g :) var der ganske lenge, pga høy puls på babyen, men de konkluderte med at det kom av at han var ganske aktiv :)

Back
Topp