Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rier siden 22.00 i går... Jordmor sendte meg hjem for å prøve å sove i natt?! Haha... Den var god. Fikk sove en time i sta, takk gud for det!! Er helt ødelagt, å kroppen er så sliten at det har begynt å roe seg igjen :-(
Håper det jeg også... Startet med aktiv fødselsrier den 21 oktober, men da fikk jeg riehemmende å alt stoppet dagen etter. Men siden den dagen så har det stoppet og startet hele tiden.. :-/ Men ikke over så mange timer som i natt/dag...Huff. Hadde det sånn jeg og i uke 37. Ble sendt hjem, og riene kom ikke tilbake.
Håper du får hvilt masse hjemme og at det plutselig blir noen rier som duger.
37+4, har vært til gynekolog i dag og fått bekreftet at lille i magen enda ligger i seteleie, og at det er veldig tvilsomt at han kommer til å snu seg. Prøver å forberede meg mentalt på setefødsel![]()
da var det fortsatt seteleie ja :/ det skal jo gå veldig fint om det er seteleie også. Hadde du samtale med legen om setefødsel da ?
Blir ikke veldig mye klokere, men han sier at det er veldig fin størrelse på hodet, så setefødsel skal ikke være noe problem for meg å gjennomføre. Alle mål er veldig fine. Men har ny kontroll på sykehuset 13., for å kontrollere størrelsen hansså føler meg mye roligere nå egentlig.