Opprop 2.nov

6 dager igjen og alle maseriene og kynnerne jeg hadde i hele går har dabbet av igjen :(

37+0 vært hos jm i dag, har hatt maserier eller noe i den duren og kynner i hele natt, ikke så vondt nå lenger men fortsatt til stede

Jeg er her! Intet spennende å melde, men har første permisjonsdag hjemme, og har sovet som en engel, endelig. :)

40+5. Nedpress og murringer et par timer i natt. Nå kjenner jeg ingenting. Er oppsatt på trivselskontroll på fredag, men håper såklart å ha født før det :D

Guri så spennende det er å følge alle! :D
Er 37+0, 14 dager til KS. Men har en liten følelse av at lillegutt vil komme ut før det. Spennende å se!

Idag skal jeg jobbe litt, og kanskje gå en liten tur i det fine været. :)

Har ikke vært med før, men slenger meg med.

40+1 i dag og ingen fødsel! Termin 3.11.

38+5, ingen endring her :) (Termin 14.)

Rier siden 22.00 i går... Jordmor sendte meg hjem for å prøve å sove i natt?! Haha... Den var god. Fikk sove en time i sta, takk gud for det!! Er helt ødelagt, å kroppen er så sliten at det har begynt å roe seg igjen :-(

39+3 i dag. Absolutt ingen tegn på at fødsel nærmer seg. Ikke hatt ett eneste modningstegn hele svangerskapet, så har vanskelig for å tro at hun noen gang kommer til å flytte ut frivillig:eek:

37+5 i dag, og intet nytt hverken på den ene eller andre måten :)
Fryktelig spennende med alle dere som er så nære termin! :)

Jeg vil også være med på opprop:). Er 38+4.
Termin 15.11- skjer ingenting:D

Rier siden 22.00 i går... Jordmor sendte meg hjem for å prøve å sove i natt?! Haha... Den var god. Fikk sove en time i sta, takk gud for det!! Er helt ødelagt, å kroppen er så sliten at det har begynt å roe seg igjen :-(

Huff. Hadde det sånn jeg og i uke 37. Ble sendt hjem, og riene kom ikke tilbake.
Håper du får hvilt masse hjemme og at det plutselig blir noen rier som duger.

Har vært på vektkontroll på hs i dag. Snuppa legger på seg og vi kan kutte ut mme, som hun måtte ta for å ha stabilt blodsukker.

Så, nå er jeg fulltids melkefabrikk. :)
Ellers blir dette en hviledag.

Tenker på dere damer.

Uke 36 + 5 ☺ termin 27 nov. Hatt flere ganger mens smerter eller stikking i natt og stikking i ryggen. Er dette vanlig mot slutten?
Vært hos fysioterapeuten idag, masert og knadd på bekken rygg og hofter og teipet over bekkenet. Så resten av dagen blir man å slappe av hjemme med strikketøyet. ☺

Huff. Hadde det sånn jeg og i uke 37. Ble sendt hjem, og riene kom ikke tilbake.
Håper du får hvilt masse hjemme og at det plutselig blir noen rier som duger.
Håper det jeg også... Startet med aktiv fødselsrier den 21 oktober, men da fikk jeg riehemmende å alt stoppet dagen etter. Men siden den dagen så har det stoppet og startet hele tiden.. :-/ Men ikke over så mange timer som i natt/dag...
Det får enten sette i gang 100%, eller roe seg helt sånn at man kan få tilbake til energi :-)

37+4, har vært til gynekolog i dag og fått bekreftet at lille i magen enda ligger i seteleie, og at det er veldig tvilsomt at han kommer til å snu seg. Prøver å forberede meg mentalt på setefødsel :-)

37+4, har vært til gynekolog i dag og fått bekreftet at lille i magen enda ligger i seteleie, og at det er veldig tvilsomt at han kommer til å snu seg. Prøver å forberede meg mentalt på setefødsel :)

da var det fortsatt seteleie ja :/ det skal jo gå veldig fint om det er seteleie også. Hadde du samtale med legen om setefødsel da ?

da var det fortsatt seteleie ja :/ det skal jo gå veldig fint om det er seteleie også. Hadde du samtale med legen om setefødsel da ?

Blir ikke veldig mye klokere, men han sier at det er veldig fin størrelse på hodet, så setefødsel skal ikke være noe problem for meg å gjennomføre. Alle mål er veldig fine. Men har ny kontroll på sykehuset 13., for å kontrollere størrelsen hans :-) så føler meg mye roligere nå egentlig.

Blir ikke veldig mye klokere, men han sier at det er veldig fin størrelse på hodet, så setefødsel skal ikke være noe problem for meg å gjennomføre. Alle mål er veldig fine. Men har ny kontroll på sykehuset 13., for å kontrollere størrelsen hans :) så føler meg mye roligere nå egentlig.

Så bra godt du for god oppfølging :) og at du føler deg roligere..

Back
Topp