Oppløfting

mamma_mia_93

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Jeg trenger litt positive ord! Terminen min ble jo flyttet til SISTE dagen i januar, for de som ikke har fått det med seg. Og det syns jeg er skikkelig DRITT. Imorgen er jeg 19 uker liksom... wehu. Dere andre som er 20+ er sååå heldige! :( De siste dagene har jeg virkelig kjent på at jeg ikke liker termindatoen. Har vare lyst til å min egen termin (28.01.15) eller å flytte til 1 februar :(irriterer meg samtidig at jeg tenker sånn!

Uff. Jeg har termin 7 januar men er redd mine to små kommer før. Sitter å med masse tanker om når jeg vil de skal komme, før jul eller etter nyttår. Men lite vi får gjort. Ungene kommer når de vil. Men sender en stor klem

Termin 07 januar❤️❤️med tvillinger

Teit overskrift... må være varmen som gjør meg så tullete!
Er det det første barnet ditt? Skjønner tankene dine, jeg var slik sist da ble jeg flyttet fra 09.09 til 17.09 og det var sååå kjedelig, men prinsen min kom 08.09, denne gangen tenker jeg at det ikke spiller noen rolle i det heletatt for de babyene kommer når de vil uansett når legen eller man selv mener det er riktig, men husker sist at jeg følte det var veldig viktig:) håper du ikke lar tankene grave deg for langt ned, men med hormoner og alt annet rundt graviditet så er det fort at de små tingene blir veldig viktige:) den lille kommer når den er klar og det blir perfekt uansett:) lykke til:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Er det det første barnet ditt? Skjønner tankene dine, jeg var slik sist da ble jeg flyttet fra 09.09 til 17.09 og det var sååå kjedelig, men prinsen min kom 08.09, denne gangen tenker jeg at det ikke spiller noen rolle i det heletatt for de babyene kommer når de vil uansett når legen eller man selv mener det er riktig, men husker sist at jeg følte det var veldig viktig:) håper du ikke lar tankene grave deg for langt ned, men med hormoner og alt annet rundt graviditet så er det fort at de små tingene blir veldig viktige:) den lille kommer når den er klar og det blir perfekt uansett:) lykke til:)

Sent from my iPhone using BV Forum
Nei andre.. Med første var det hipp som happ!

Eg kjem te å tviholde på min termin uansett ka han seie i måro!!;) skjønne du blir fortvila eg.. Men ikkje forlat januar, du passe best her!;) Og du e ikkje den siste her so henge i 19+...;) eg e der eg og! ;-) har kje vore på oul endo heller..;) Detta klare me heilt fint :-) <3

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Fikk begge mine flere dager før termin, så fordi om du fikk ny termin er det jo ikke satt i stein :)
Kan godt hende du føder to uker før termin, og en i uke 20 føder to uker etter sin termin. Lille kommer når h*n er klar uansett, men skjønner at det er frustrerende.
Bare tenk positivt ! x

Jeg ble satt hele 8 dager tilbake..termin fra 22.januar til 31.januar. Litt kjedelig er det jah, men er egentlig bare glad for at lille prinsessa har det helt fint. Det er jo det viktigste. Helt enig og med september2012. Det er ikke sikker det blir den dagen. Når datoen er satt, så er det tenkt pluss minus 6 dager.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Altså.. jeg vet jo at babyen kan komme når som helst osv... Men det er bare det å ha terminen da som plager meg :-/

Det viktigste er vell at babyen kommer ut frisk :)

Jeg trenger litt positive ord! Terminen min ble jo flyttet til SISTE dagen i januar, for de som ikke har fått det med seg. Og det syns jeg er skikkelig DRITT. Imorgen er jeg 19 uker liksom... wehu. Dere andre som er 20+ er sååå heldige! :( De siste dagene har jeg virkelig kjent på at jeg ikke liker termindatoen. Har vare lyst til å min egen termin (28.01.15) eller å flytte til 1 februar :(irriterer meg samtidig at jeg tenker sånn!
Følg den terminen DU føler er riktig, slikt vet bare mammaen ;)

Jeg ble flyttet til slutten av desember (føler OUL termin stemmer best her, vi får se), så jeg sniker en del hos dere da jeg føler meg ganske på midten. En del i min gruppe er 4 uker lenger og en del i deres gruppe er 4 uker bak, så føler jeg tilhører hos begge gruppene. Men hører til skjult hos desember da jeg har blitt så godt kjent med damene og at terminen fremdeles er i desember :)

<3 29.12.14 <3

Ikke sånne ord jeg trenger for det er jo en selvfølge.. :( nei huff. Blir bare i verre humør. Logger av for en stund!

Skjønner deg godt... Var redd for å bli flytta fram jeg så jeg plutselig skulle ha havna på 31/12 i stedet og endt med å være sistemann som skulle ha ogikke minst fått 2014 barn istedenfor 2015. Kan jo selvsagt kommer før, men føler meg tryggere nå som terminen er 5/1. Pluss at med termin i romjula så hadde jeg garantert ikke fått vente med ks som jeg må ha, men når det ble bittelitt ut i januar så SKAL jeg vente, driter litt i legene her kan du si... Føler meg heldig som er blant de første i gruppa her til å passerer alle merkedager. Men samtidig har jeg vært litt misunnelig på alle som var på OUL etter meg fordi dere fortsatt hadde den å glede dere til :) Kom førstemann på termin eller før? de sier jo andre ofte kommer litt tidligere enn første så kanskje det gir deg en pekepinn? Og som Trollveitja sier så følg den terminen du tror mest på for, rart med det, vi har en ganske god magefølelse på ting vi damer ;)

Jeg har termin 4. Januar og fødte 3 dager før termin med første og redd jeg føder i romjula nå. Da er dem små når de begynner på skolen. Du er heldig som vet (nesten) med sikkerhet at du får i 2015!

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Jo senere du har i januar jo sikrere e du på et barn i 2015 enn i 2014! Ville sittet pris på om jeg hadde blitt senere i januar slik at ks kom i januar. Men blir folk utav desemberbarn og :-)

Last edited:
Terminen kan da ikke spille noen rolle?? Stygt å tenke sånn, tenk på alle som sliter med det. Nei, vær glad for at du i det heletatt er gravid, og har mulighet til å bære frem et barn!:)

Terminen kan da ikke spille noen rolle?? Stygt å tenke sånn, tenk på alle som sliter med det. Nei, vær glad for at du i det heletatt er gravid, og har mulighet til å bære frem et barn!:)

Helt enig!!! Det viktigste er at babyen er frisk. Tenk på de som sliter i flere år med å bli gravid, datoen spiller da ingen rolle :) Vi prøvde i 12pp... MYE motgang. Hadde ikke brydd meg mindre om datoen.

Vi prøvde også lenge, derfor skjønner jeg ikke helt at datoen har noe å si, men:-)

Skjønner deg godt... Var redd for å bli flytta fram jeg så jeg plutselig skulle ha havna på 31/12 i stedet og endt med å være sistemann som skulle ha ogikke minst fått 2014 barn istedenfor 2015. Kan jo selvsagt kommer før, men føler meg tryggere nå som terminen er 5/1. Pluss at med termin i romjula så hadde jeg garantert ikke fått vente med ks som jeg må ha, men når det ble bittelitt ut i januar så SKAL jeg vente, driter litt i legene her kan du si... Føler meg heldig som er blant de første i gruppa her til å passerer alle merkedager. Men samtidig har jeg vært litt misunnelig på alle som var på OUL etter meg fordi dere fortsatt hadde den å glede dere til :) Kom førstemann på termin eller før? de sier jo andre ofte kommer litt tidligere enn første så kanskje det gir deg en pekepinn? Og som Trollveitja sier så følg den terminen du tror mest på for, rart med det, vi har en ganske god magefølelse på ting vi damer ;)
Jeg fødte to dager etter oul termin sist! Jeg håper det stemmer litt med at man føder tidligere neste gang :)

Jeg har termin 4. Januar og fødte 3 dager før termin med første og redd jeg føder i romjula nå. Da er dem små når de begynner på skolen. Du er heldig som vet (nesten) med sikkerhet at du får i 2015!
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Takk! Det satte en ny tankegang i spinn, det var det jeg trengte å høre <3

Jo senere du har i januar jo sikrere e du på et barn i 2015 enn i 2014! Ville sittet pris på om jeg hadde blitt senere i januar slik at ks kom i januar. Men blir folk utav desemberbarn og :-)
Det var noe sånt jeg trengte å høre :) Som Huleboer skrev :)

Man kan dessverre ikke gjøre noe med hvordan man føler. Jeg ville jo ikke tenke slik og jeg skrev ganske klart og tydelig at jeg irriterer meg selv fordi jeg tenkte slik. Sånne kommentarer hjelper heller å dra en person lengre ned i bøtta enn opp. Når man skriver at man trenger litt hjelp og 'oppløftning', hva er vitsen med å kaste ut slikt da? Ikke ork å svar, jeg orker ikke noe diskusjon, ville bare få frem at man heller kan hjelpe til når noen spør om hjelp, enn å kaste stein på noen som allerede ligger nede.

Tusen takk til Tyren, Huleboer og Gøypål@ndet, det var det jeg trengte å høre i den svarte tilstanden jeg var i. Nå kan jeg nyte tida videre med ny tankegang! Dere er herlige jenter ;*

Vi prøvde også lenge, derfor skjønner jeg ikke helt at datoen har noe å si, men:-)

Samme her, 18 mnd før jeg i det hele tatt fikk en positiv test, så kunne brydd meg katta om dato og tilleg fikk vi bekjeden om at han i magen har hjertefeil. Så at noen blir lei seg for en termindato skjønner jeg ikke, vær glad ungen blir født frisk :)

Back
Topp