Så herlig !!! Sa de noe om hvor langt du er på vei ?
Ja, han mente jeg var 6+6 i dag, og det stemte med målene, men de kunne være litt avvikende så tidlig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så herlig !!! Sa de noe om hvor langt du er på vei ?
Jeg blødde idag, fikk panikk og ringte legevakten. De sa at jeg måtte bare se det an og om det kom mer blod. Jeg blødde ikke så mye. Men kom 2 små klumper på papiret og, men de var veldig liten. Har stoppet og blø nå, og skal kontakte legen min i morgen.
Får man UL når man har blødning? Og i såfall de nærmeste dagene?
Litt nervøs
SÅ fantastiskSå utrolig leit å høre, håper det er noe helt uskyldig for din del også.
Det er ikke sikkert at du får det, i så fall kan du bestille privat.
Jeg får det hos min gynekolog på sykehuset siden jeg har diagnosene pcos og habituell abort (uten årsak). Du kan absolutt ta en telefon til legen, om de henviser til ul er det bare å ta kontakt så fort som mulig for å spørre når du kan vente time.
Så utrolig leit å høre, håper det er noe helt uskyldig for din del også.
Det er ikke sikkert at du får det, i så fall kan du bestille privat.
Jeg får det hos min gynekolog på sykehuset siden jeg har diagnosene pcos og habituell abort (uten årsak). Du kan absolutt ta en telefon til legen, om de henviser til ul er det bare å ta kontakt så fort som mulig for å spørre når du kan vente time.
Takk Var heldigvis uskyldig. Fikk ikke henvisning av legen, de tok kun blodprøve for å måle Hcg. Så bestilte en time på volvat og det var heldigvis et bankende hjerte og alt fint. Så det var en lettelse