Oppdatert - ul! - Da ser det ut til at jeg tar...

Kicki_90

Elsker forumet
Augustbarna 2021
Da virker det som om det ikke gikk denne gangen heller for vår del.

Våknet på fredag uten kvalmen, og lørdag på dagen kom det rosa på papiret. Blødningene har ikke tatt seg opp, men symptomene har blitt svakere så jeg forventer ikke at det går bra.

Er ca 5+5 i dag, fikk positiv test på 4+1.
Skal egentlig til kontroll neste søndag hos min faste gyn, men vurderer å få tatt hcg prøver i morgen og onsdag.
Noen som har erfaring med hcg prøver? Er det noe poeng, eller skal jeg bare vente til ul neste søndag?
 
Absolutt poeng med hcg prøver. Hvis de faller, vet du hva som skjer og slipper å vente en uke. Hvis du får resultatene raskt vel og merke.
 
Jeg får ringe legen i morgen tidlig, første gang fikk jeg beskjed om at de ikke kunne gjøre noe, så de to neste har jeg bare forholdt meg til gynekologisk avdeling på sykehuset.

Men nå vet jeg dessverre litt mer om hva jeg skal spørre etter.
 
Håper det går seg til! Symptomer kan komme og gå!
 
Takk for tilbakemeldingen, det er godt å ha noen å "snakke" med når jeg ikke vil plage mannen med all usikkerheten som er nå
 
Håper det går bra :Heartred
 
Krysser fingrene for deg :Heartred Er i litt samme båt selv! Jeg fikk ett par dråper i trusa og på papiret torsdags kveld, fredagen var det bare brunt utflod på papiret hele dagen, men lørdag og i dag har det vært stopp. Er 6+5 idag, og føler ikke kvalmen er kommet helt (fordi om den kanskje har det mer enn jeg føler/vil) Blir bare kvalm hvis jeg er sulten (ofte) eller anstrenger meg for mye, eller blir for mett :shy:


Håper det går veien for oss, at det bare er uskyldig!
 
H
Krysser fingrene for deg :Heartred Er i litt samme båt selv! Jeg fikk ett par dråper i trusa og på papiret torsdags kveld, fredagen var det bare brunt utflod på papiret hele dagen, men lørdag og i dag har det vært stopp. Er 6+5 idag, og føler ikke kvalmen er kommet helt (fordi om den kanskje har det mer enn jeg føler/vil) Blir bare kvalm hvis jeg er sulten (ofte) eller anstrenger meg for mye, eller blir for mett :shy:


Håper det går veien for oss, at det bare er uskyldig!

Håper virkelig det bare er uskyldige blødninger, for oss begge
 
Har også blødd i helga da jeg bar 5+5. Kun brunt blod hele dagen, og nå to dager etter er det stopp. Jeg har ikke følt meg gravid heller. Var og tok en utvendig ul I dag uke 6, og legen ville ikke gi meg forhåpninger men trodde han så "noe" med aktivitet som kanskje kunne være hjertet. Det er så og si umulig å se på utvendig ul så tidlig så det gir meg håp i allefall. Skal ta hcg- test i morgen og på torsdag, så får vi vel "dommen". Litt for mye spenning dette! Håper det går bra med oss alle som har opplevd små blødninger!
 
Har også blødd i helga da jeg bar 5+5. Kun brunt blod hele dagen, og nå to dager etter er det stopp. Jeg har ikke følt meg gravid heller. Var og tok en utvendig ul I dag uke 6, og legen ville ikke gi meg forhåpninger men trodde han så "noe" med aktivitet som kanskje kunne være hjertet. Det er så og si umulig å se på utvendig ul så tidlig så det gir meg håp i allefall. Skal ta hcg- test i morgen og på torsdag, så får vi vel "dommen". Litt for mye spenning dette! Håper det går bra med oss alle som har opplevd små blødninger!

Krysser fingrene for deg!! Skal du på flere ul?
 
Gårsdagens hcg-måling ga nivå på 12534, det er jo heldigvis gode tall mtp at jeg skal være 6+0 i dag. Tiden frem til torsdagen blir veldig lang, men glad jeg har hjemmekontor og ikke må holde maska på jobb kjenner jeg.

Håper det går bra med dere andre som også er i samme situasjon nå.
 
Masse lykke til [emoji173]️ jeg har hatt to blødninger så langt.. ene var rosa på papiret og andre var såpass at det fylte opp et bind. Har vært til UL to ganger og alt ser bra ut.. Jeg er snart 9 uker nå [emoji4] jeg hadde også rosa slim på papiret i sted, blir litt stressa igjen.. MEN det er mange som blør litt under svangerskapet uten at det behøver å være noe galt. Eneste vi kan gjøre er å prøve å tenke positivt, men vet det er lettere sagt enn gjort [emoji173]️ klem til deg [emoji173]️
 
Takk @Starmoon.

Det er ikke så lett å tenke positivt når det har gått galt tre ganger det siste året, men fikk opp håpet litt igjen i dag etter hcg-målingen.

Masse lykke til fremover :)
 
Back
Topp