Oppdatert - ul! - Da ser det ut til at jeg tar...

Gårsdagens hcg-måling ga nivå på 12534, det er jo heldigvis gode tall mtp at jeg skal være 6+0 i dag. Tiden frem til torsdagen blir veldig lang, men glad jeg har hjemmekontor og ikke må holde maska på jobb kjenner jeg.

Håper det går bra med dere andre som også er i samme situasjon nå.
Godt å høre at hcg er så høy, da er ikke håpet ute. Håper du får gode nyheter på torsdag❤️
 
Resultatet av gårsdagens hcg-måling er 19056, så det er en stigning fra 12534 på mandag , nå er jeg bare veldig spent på om det er nok.

Ul på søndag *krysser fingrene*
 
Krysser fingre og tær for at det går bra! Stigning er jo positivt :)
 
Krysser fingrene:love022
 
Krysser alt jeg kan for at dette skal gå bra for deg❤️
 
Krysser fingre og tær❤️
 
Takk alle sammen!

Kjenner at jeg ikke klarer å lande før vi har vært på ul i morgen, heldigvis så er det på formiddagen
 
D forstår jeg godt :Heartpink
Har du blødd noe mer?

Nei, det var kun bittelitt forrige helg, kun når jeg var på do at jeg merket det.
Så jeg har jo forhåpninger nå, men etter å ha mistet tre ganger så er det litt uvirkelig. :)
 
Skjønner godt at du blir urolig når det kommer blødning, spesielt når du har mister før. Håper det ender godt [emoji846]
 
Nei, det var kun bittelitt forrige helg, kun når jeg var på do at jeg merket det.
Så jeg har jo forhåpninger nå, men etter å ha mistet tre ganger så er det litt uvirkelig. :)
Forstår jeg godt ❤
Uvirkelig for meg som bare har mistet én gang... krysser fingre for deg.
 
Lykke til og håper du får positive nyheter! Er jo veldig bra du ikke har blødd mer da!
 
Takk for alle lykkeønskninger!

Vi har vært på ul i dag, og fikk se en bitteliten reke på 5mm med fine hjerteslag ❤
Ny kontroll om 2,5 uke. Dette er første gangen vi har fått denne typen nyheter, så håper inderlig det holder helt inn nå
 
Takk for alle lykkeønskninger!

Vi har vært på ul i dag, og fikk se en bitteliten reke på 5mm med fine hjerteslag [emoji173]
Ny kontroll om 2,5 uke. Dette er første gangen vi har fått denne typen nyheter, så håper inderlig det holder helt inn nå
Så fantastiske nyheter da [emoji173]️
 
Back
Topp