Oppdatering..

¤Mum Loves Her Baby¤

Nr. 2 ventes i Februar <3
Den andre tråden er full, så en ny tråd er på sin plass.. Men mange som ikke så den så her er den:

OPPDATERING ETTER LEGEN FREDAG 15.02:

Satt på venterommet med absolutt ingen forventninger og ventet.
17 minutter over ni ble vi ropt opp.

Hu spurte igjen hvordan det gikk, og jeg svarte jeg var bekymret etter alt som kom ut i går kveld.
Da sa hun at blodprøvene hadde sunket...
Hun ventet nok på en reaksjon fra meg, så jeg nikket bare.. Jeg hadde følt det på meg etter i går..

Hun prøvde å være så sympatisk hun kunne og tok meg på kneet, da kom tårene... Jeg så på mannen som hadde det knuste men støttende blikket. Marerittet var ett faktum. Vi har mistet kjærlighetsbarnet vårt.. :crybaby2

Jeg ble sykmeldt ut neste uke.. Nå er det bare å slette alle bilder av pos. tester, magebilder, slette app's, tickere og forberede oss på pp nummer 12.. :crybaby2

Så godt at du blir følgt godt opp av fastlegen. Håper alt går bra :hug013

Så bra at du blir møtt med forståelse! :) Stor klem :)

:) ordner seg dette!

Håper alt går bra i morgen :-)

Krysser alt jeg har for degog at det er bare uskyldige blødninger. Lykke til i morgen, oppdater oss når du vet mer.

Så godt at du ble tatt seriøst! Krysser fingrene for deg <3 blir godt med noen dager fri, så du får roe helt ned og å ta vare på deg selv og spiren <3 klem!

å godt at du ble møtt med forståele da :-) lykke til hos legen i morgen :-)

Så godt at du ble tatt seriøst! Krysser fingrene for deg <3 blir godt med noen dager fri, så du får roe helt ned og å ta vare på deg selv og spiren <3 klem!

Ja, jeg er veldig takknemlig for legekontoret mitt! Ja, skal nyte fridagene.. Og bare ta vare på oss to <3
klem tilbake :hug013

Krysser fingrene for positivt resultat! Lykke til og ta godt vare på seg selv og den lille :)

Back
Topp