Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja de er jo kjempe svakenesten så de ikke synes på bildet
hehe. Hadde der vært sa,burde ikke streken i dag være svakere? De har vært det de andre gangene nemmelig
Januar 2015 <3
Ja ikke sant. Det som har vært tilfelle her før også. Weee håper det er en fighter <3Da hadde streken blitt mye svaaaakere om du hadde hatt en SA. Forrige gang jeg hadde det gikk det fra kjempe strek til veldig svak på 2 dager. Du har en liten fighter i magen♡![]()
Ja ikke sant. Det som har vært tilfelle her før også. Weee håper det er en fighter <3
Januar 2015 <3
Har aldri skjedd før at testene hat holdt seg sterke,eller blitt sterkere ved sa jeg hat hatt før. De har blitt merkbart svakere på få dager.Veldig rart streken er sterkere idag om det er sa du tror det "er". Men det er jo ikke det. det er en liten fighter detta<3![]()
Har aldri skjedd før at testene hat holdt seg sterke,eller blitt sterkere ved sa jeg hat hatt før. De har blitt merkbart svakere på få dager.
Sitter iallefall ikke med en følelse av at det er over og ut heller. Da hadde jeg jo vært helt knust og deprimert.
Januar 2015 <3
Skimter noe når jeg vipper skjermen bakoverJeg ikke fått lege time enda.
Meen, tok test i stad. Den første er fra lørdag, den nederste er fra i dag.
Januar 2015 <3