Oppdatering fra meg

Bina

Pine Bina
VIP
Jeg ikke fått lege time enda.
Meen, tok test i stad. Den første er fra lørdag, den nederste er fra i dag.

Januar 2015 <3

Vedlegg

• 1399906078132.jpg
    1399906078132.jpg
    12,2 KB · Visninger: 205
Jeg vet ikke jeg... Synes de er litt svaaaake da :P

laughing7

fineste testene ever Binamor :D Du er helt klart preggis enda ;) Lille spirelill er for å bli :)

Ja de er jo kjempe svake :p nesten så de ikke synes på bildet:p hehe. Hadde der vært sa,burde ikke streken i dag være svakere? De har vært det de andre gangene nemmelig

Januar 2015 <3

Ja de er jo kjempe svake :p nesten så de ikke synes på bildet:p hehe. Hadde der vært sa,burde ikke streken i dag være svakere? De har vært det de andre gangene nemmelig

Januar 2015 <3

Det er det jeg ville ha tenkt. Spesielt siden dette startet i helga, ville jeg trodd den ville ha vært mye svakere :)

SÅ du er forsatt gravid :D

Tror du ? Hehe. Jeg er i tvil jeg. Men lege i morgen så får vi se om de sender meg på ulm

Januar 2015 <3

Jeeei :D liker det jeg ser! <3

Da hadde streken blitt mye svaaaakere om du hadde hatt en SA. Forrige gang jeg hadde det gikk det fra kjempe strek til veldig svak på 2 dager. Du har en liten fighter i magen♡ :D
Ja ikke sant. Det som har vært tilfelle her før også. Weee håper det er en fighter <3

Januar 2015 <3

Hurra :D Krysser alt jeg har for deg <3 Håper virkelig på gode nyheter altså :):)

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

Jippi jippi jippi jey jey jey :D:D:D Spireliten din <3

Veldig rart streken er sterkere idag om det er sa du tror det "er". Men det er jo ikke det. det er en liten fighter detta<3 :)
Har aldri skjedd før at testene hat holdt seg sterke,eller blitt sterkere ved sa jeg hat hatt før. De har blitt merkbart svakere på få dager.
Sitter iallefall ikke med en følelse av at det er over og ut heller. Da hadde jeg jo vært helt knust og deprimert.

Januar 2015 <3

Jeg skriver ikke dette for å ødelegge gleden din for jeg tror virkelig dette kommer til å gå bra men jeg hadde HCG over gjennomsnittet bare 1 time før jeg mistet. Men det trenger ikke bety noe. Jeg tror spira di klarer seg helt fint med de sykt sterke testene. Blir ikke særlig sterkere :p

Taster på appen :)

Æææ kjære vene alt kom ikke med!! Det jeg skulle frem til var at mine småblødninger 3 dager før jeg mistet hadde ikke noe med SA å gjøre mente legen Pga stigende HCG men jeg var uheldig og hadde en allikevel men han mente det ikke hadde sammenheng. Så det skulle egentlig være positiv det jeg skrev :p

Taster på appen :)

Har aldri skjedd før at testene hat holdt seg sterke,eller blitt sterkere ved sa jeg hat hatt før. De har blitt merkbart svakere på få dager.
Sitter iallefall ikke med en følelse av at det er over og ut heller. Da hadde jeg jo vært helt knust og deprimert.

Januar 2015 <3

Jeg er sikker på at dette skal gå bra:) ei venninne av meg opplevde noe av det samme. Begynte med skikkelig tak i magen også begynte hun og blø. Det viste seg at hun bar på tvillinger å mistet den ene. Blør du noe mer nå eller? Håper det bare var en uskyldig blødning. Du skal jaggu holde deg her til januar du også:D

Back
Topp