Oppdatering fra meg

Henvisning blir sendt per post. Da det kan vel ta veldig lang tid :/

Januar 2015 <3

Det sa legen min også. Trodde han liksom skulle sende brev til sykehuset, så ble skikkelig skuffa.. Men jeg fikk tlf fra sykehuset dagen etter om time til ul! Håper du er like heldig :-)

Gravid med lillebrøster som kommer i desember/januar <3

Min ble sendt med brev, for jeg fikk det med meg og måtte poste det selv:p tror jeg må vente til over helga før jeg hører noe fra sykehuset.
Kjenner det skal bli født å endelig få et ordentlig svar snart

Januar 2015 <3

Du jan jo ringe og si at du har fått henvisning? Men uansett... De forventer ikke å se noe før 6+2. Det hender de kan se noe før det, men om de ikke gjør det, betur det ingen ting. I mellomtiden ha forhåpentligvis hcg steget, og du kan slappe litt mer av :)

Når skal du ta ny blodprøve?

Du jan jo ringe og si at du har fått henvisning? Men uansett... De forventer ikke å se noe før 6+2. Det hender de kan se noe før det, men om de ikke gjør det, betur det ingen ting. I mellomtiden ha forhåpentligvis hcg steget, og du kan slappe litt mer av :)

Når skal du ta ny blodprøve?
Jeg er 6 uker på søndag, så da blir det ikke så lenge å vente i såfall.. skal ta ny blodprøve på mandag

Januar 2015 <3

Yes! Krampene er tilbake. Så da spørs det vel da. Nå Jar jeg hatt nok smerter og blødninger. Nå orker jeg ikke mer :(

Januar 2015 <3

Uff, håper det gir seg og at spira di klorer seg fast❤️

Termin: 6.januar 2015❤️

Yes! Krampene er tilbake. Så da spørs det vel da. Nå Jar jeg hatt nok smerter og blødninger. Nå orker jeg ikke mer :(

Januar 2015 <3
:( ❤️ du har en fighter!

Men det er så vondt:( ligget med kramper av og på i en time nå.

Januar 2015 <3

Liker ikke :(

Som sist eller som SA?

❤️Termin 17.januar ❤️
Nei det er liksom ikke det samme heller. For nå kommer det brunaktig blod. Og ved sa så er det mer rød svart og klumper. Eneste klumpene som kommer nå er jo de crinone restene.
Er vel heller som sist. At det kom en del. Blir snart sprø jeg.

Januar 2015 <3

Nei det er liksom ikke det samme heller. For nå kommer det brunaktig blod. Og ved sa så er det mer rød svart og klumper. Eneste klumpene som kommer nå er jo de crinone restene.

Januar 2015 <3
:( :( :( ❤️❤️❤️❤️

Uff:(. Tenker på deg, håper alt går bra❤️

Termin: 6.januar 2015❤️

Januar 2015 <3

Uff da :(

Jeg tror forsatt at det er crinonen som er litt skyld i dette, og det at spiren har lagt seg langt den og det er derfor du blør :)

Krysser fingrene mine for det :D

Uff da :(

Jeg tror forsatt at det er crinonen som er litt skyld i dette, og det at spiren har lagt seg langt den og det er derfor du blør :)

Krysser fingrene mine for det :D
Søteste c <3 håper du har rett. Men er ikke vanlig å få smerter/kramper av crinone da :/ må være noe annet. Spent på svaret fra prøven jeg skal ta på mandag,om hcg stiger eller om det synker

SA uke 5+6 :(
starter utredning for habituell abort.

Søteste c <3 håper du har rett. Men er ikke vanlig å få smerter/kramper av crinone da :/ må være noe annet. Spent på svaret fra prøven jeg skal ta på mandag,om hcg stiger eller om det synker

SA uke 5+6 :(
starter utredning for habituell abort.

Har du gått på det før? Hva står under bivirkninger? At det ikke er vanlig å få det er det ikke umulig at det skjer. ;)

❤️Termin 17.januar ❤️

Har du gått på det før? Hva står under bivirkninger? At det ikke er vanlig å få det er det ikke umulig at det skjer. ;)

❤️Termin 17.januar ❤️
gikk på det med a. men hadde aldri smerter av crinone da. under bivirkninger står det kvalme, tretthet, blødninger. men ingenting om kramper

Back
Topp