Oppblåst!

sommer2015

Betatt av forumet
Augustlykke 2015
Påskekyllingene 2020
noen flere som er veldig oppblåste? Jeg er i uke 6 bare og det ser ut som jeg snart skal poppe. VELDIG ubehagelig.... er dette normalt eller bør jeg være bekymret? Går det over?
 
Helt normalt ja.. ubehagelig..
 
Helt normalt! Jeg ser ut som jeg er maange måneder på vei og har allerede funnet frem gravidbuksene! Var samme med sønnen, og magen gikk fra luftmage til babymage uten å gå tilbake til normalen! Er bare i uke 8, og sliter allerede med å skjule graviditeten!!
 
Jeg føler meg som en proppet luftballong.. :(
Knapt nok et sesamfrø inni der og jeg ser ut som jeg skal føde neste måned..
Og det er såååå vondt :(
Jeg vil bæsje :p
 
Jeg føler meg som en proppet luftballong.. :(
Knapt nok et sesamfrø inni der og jeg ser ut som jeg skal føde neste måned..
Og det er såååå vondt :(
Jeg vil bæsje :p
Haha, det vil jeg også Usj, vondt å sitte kjøre bil blandt annet
 
O, yes! Jeg gikk akkurat til innkjøpt av en mammabukse og en annen behagelig bukse. Følte jeg glei rett inn i mammabuksen og den var såååå behagelig :joyful:
 
I dag gikk jeg med det siste bukseparet jeg trodde var behagelig nok, og det var HELT forferdelig:wtf: Er bare 5+5, men er oppblåst som bare det, og magen er helt på styr... Kan jo gå med kjoler, men hver eneste dag?:hilarious: Kan jo ikke kjøpe mammaklær SÅ tidlig?
 
Her er det kun løse bukser, kjoler skjørt og mamma bukser som får lov til å smykke meg, for å si det sånn!
 
Jeg også! Har kjøpt mammabukse på nett, og gleder meg til den kommer! Sniker opp knappen i ukas jeg har nå så fort det er mulig. Er redd mammabuksa blir for stor, men det er så vondt å gå med kneppet bukse!
 
Godt å høre at det er flere som har deg sånn, men unner ingen det de på jobben må jo tro jeg har lagt på meg noe voldsomt i sommerferien
 
I dag gikk jeg med det siste bukseparet jeg trodde var behagelig nok, og det var HELT forferdelig:wtf: Er bare 5+5, men er oppblåst som bare det, og magen er helt på styr... Kan jo gå med kjoler, men hver eneste dag?:hilarious: Kan jo ikke kjøpe mammaklær SÅ tidlig?
Vurderer å kjøpe mamma-klær allerede faktisk, ingenting av det jeg har er behagelig. Det verste er at jeg ser at folk ser på meg, og sikkert tenker «oj, hun har kosa seg med mat i sommer»
 
I dag gikk jeg med det siste bukseparet jeg trodde var behagelig nok, og det var HELT forferdelig:wtf: Er bare 5+5, men er oppblåst som bare det, og magen er helt på styr... Kan jo gå med kjoler, men hver eneste dag?:hilarious: Kan jo ikke kjøpe mammaklær SÅ tidlig?
Kjoler hver dag er innafor!
 
noen flere som er veldig oppblåste? Jeg er i uke 6 bare og det ser ut som jeg snart skal poppe. VELDIG ubehagelig.... er dette normalt eller bør jeg være bekymret? Går det over?

Du er ikke alene. Jeg har vært oppblåst siden uke 4, og er nå snart i uke seks.
 
Jeg kjenner det også, men heldigvis mest på ettermiddagen og kvelden! Men buksene begynner å bli trange ja, så vurderer en mammabukse ganske så kjapt! Noen tips på gode? For min del gjerne løse og ikke inntilsittende..
 
Jeg er også ganske oppblåst, tok en stund før jeg skjønte det var pga graviditeten og ikke mensen
 
Oppblåst ja, allerede tydd til gravid tightser på kveldstid:rolleyes::rolleyes:
 
AC41D25C-B324-46A0-A2BC-EF72A7B5BF97.jpeg

Kun gravidbukser her:hilarious::hilarious:
 
Back
Topp