Oppblåst!

Ååh magen :rolleyes: snart er det baby som vokser og ikke bare oppblåst heldigvis :hilarious:

Jepp:D og magen er slik døgnet rundt! var slik med førstemann også! Gikk rett fra luftmage til babymage, uten å gå tilbake til «normalen»! Så her kommer magen fort gitt:facepalm:
 
Jepp:D og magen er slik døgnet rundt! var slik med førstemann også! Gikk rett fra luftmage til babymage, uten å gå tilbake til «normalen»! Så her kommer magen fort gitt:facepalm:
Håper jeg får mage tidlig, synes det er så fint :rolleyes:
 
Håper jeg får mage tidlig, synes det er så fint :rolleyes:

Det er veldig koselig, men jeg skulle gjerne skjult den litt lenger! Har ingen gensere som er store nok til å skjule den:hilarious:
 
Er såå oppblåst og alle bukser jeg har føles ubehagelige.. men synes det er for tidlig med gravidbukser haha
 
Vurderer å kjøpe mamma-klær allerede faktisk, ingenting av det jeg har er behagelig. Det verste er at jeg ser at folk ser på meg, og sikkert tenker «oj, hun har kosa seg med mat i sommer»
Siden vi har strevd med å bli gravide og jeg har gått ned en del i vekt så er mye av mine klær for store så jeg trør ennå i di klærne. Skjuler magen og er samtidig de klærne folk er kjent med at jeg går i:happy:
 
Back
Topp