Ååh magen snart er det baby som vokser og ikke bare oppblåst heldigvis
Jepp og magen er slik døgnet rundt! var slik med førstemann også! Gikk rett fra luftmage til babymage, uten å gå tilbake til «normalen»! Så her kommer magen fort gitt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh magen snart er det baby som vokser og ikke bare oppblåst heldigvis
Håper jeg får mage tidlig, synes det er så fintJepp og magen er slik døgnet rundt! var slik med førstemann også! Gikk rett fra luftmage til babymage, uten å gå tilbake til «normalen»! Så her kommer magen fort gitt
Håper jeg får mage tidlig, synes det er så fint
Ser den, hvertfall når du ikke er så langt på vei hellerDet er veldig koselig, men jeg skulle gjerne skjult den litt lenger! Har ingen gensere som er store nok til å skjule den
Ser den, hvertfall når du ikke er så langt på vei heller
Siden vi har strevd med å bli gravide og jeg har gått ned en del i vekt så er mye av mine klær for store så jeg trør ennå i di klærne. Skjuler magen og er samtidig de klærne folk er kjent med at jeg går iVurderer å kjøpe mamma-klær allerede faktisk, ingenting av det jeg har er behagelig. Det verste er at jeg ser at folk ser på meg, og sikkert tenker «oj, hun har kosa seg med mat i sommer»