noen flere som er veldig oppblåste? Jeg er i uke 6 bare og det ser ut som jeg snart skal poppe. VELDIG ubehagelig.... er dette normalt eller bør jeg være bekymret? Går det over?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, det vil jeg også Usj, vondt å sitte kjøre bil blandt annetJeg føler meg som en proppet luftballong..
Knapt nok et sesamfrø inni der og jeg ser ut som jeg skal føde neste måned..
Og det er såååå vondt
Jeg vil bæsje
Vurderer å kjøpe mamma-klær allerede faktisk, ingenting av det jeg har er behagelig. Det verste er at jeg ser at folk ser på meg, og sikkert tenker «oj, hun har kosa seg med mat i sommer»I dag gikk jeg med det siste bukseparet jeg trodde var behagelig nok, og det var HELT forferdelig Er bare 5+5, men er oppblåst som bare det, og magen er helt på styr... Kan jo gå med kjoler, men hver eneste dag? Kan jo ikke kjøpe mammaklær SÅ tidlig?
Kjoler hver dag er innafor!I dag gikk jeg med det siste bukseparet jeg trodde var behagelig nok, og det var HELT forferdelig Er bare 5+5, men er oppblåst som bare det, og magen er helt på styr... Kan jo gå med kjoler, men hver eneste dag? Kan jo ikke kjøpe mammaklær SÅ tidlig?
noen flere som er veldig oppblåste? Jeg er i uke 6 bare og det ser ut som jeg snart skal poppe. VELDIG ubehagelig.... er dette normalt eller bør jeg være bekymret? Går det over?
Ååh magen snart er det baby som vokser og ikke bare oppblåst heldigvis