Oppblåst mage?

Sist svangerskapet var jeg så oppblåst fra uke 8 til uke 14 at jeg mått sykmeldes. Jeg måtte ligge rett ut da det gjorde så vont å bevege på seg. Lufta ville ingen vei og jeg fikk ikke i meg mat og gikk ned 9kg i vekt.
Håper ikke det blir slik denne gangen.

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Føler jeg går å gurper luft hele tiden, hele meg er bare sååå oppblåst og gassy. Uff, så veldig travelt og ubehagelig:(

Noen som skjønner hva jeg mener? Aldri hatt dette tidligere


♡02.03.2015♡
 
Er så oppblåst at det er ubehagelig. Er redd jeg ikke klarer å holde det skjult til 12uker..

*jente april 2009*
*gutt juli 2012*
*lille spire mars 2015*
 
Jeg er oppblåst fortsatt, er i uke 20. litt lettere nå, enn var i begynnelsen fram til uke 16
 
Magen har est ut de siste dagene. Den er forholdsvis flat og fin på formiddagen, så plutselig: POFF! Føler meg pløsete. Tror det er litt opp og ned alt etter hva jeg spiser.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg er også fryktelig oppblåst. Jeg er 6+1, men det ser virkelig ut som jeg er 5 mnd på vei... Løse topper er det eneste som funker. Vanligvis går jeg ordentlig på do 1-2 ganger om dagen, mens nå går det flere dager imellom. Regner med at det er noe av årsaken?
 
Jeg er også fryktelig oppblåst. Jeg er 6+1, men det ser virkelig ut som jeg er 5 mnd på vei... Løse topper er det eneste som funker. Vanligvis går jeg ordentlig på do 1-2 ganger om dagen, mens nå går det flere dager imellom. Regner med at det er noe av årsaken?

Ja, når man produserer progesteron går alt halvparten så raskt der nede :p Jeg kan skjule magen på morgenen (men er fortsatt langt større enn normalt), men på kveldem ser jeg helt enorm ut!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Føler jeg går å gurper luft hele tiden, hele meg er bare sååå oppblåst og gassy. Uff, så veldig travelt og ubehagelig:(

Noen som skjønner hva jeg mener? Aldri hatt dette tidligere


♡02.03.2015♡
Jeg promper og raper hele tiden! Heldigvis bor jeg med en som også promper og raper hele tiden, så det får han bare tåle ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
ImageUploadedByBV Forum1404892160.744196.jpg
Dårlig bilde da det er tatt med ipaden for mobilen var tom for strøm. :p her en min oppblåste mage. Er som regel temmelig slank til vanlig da jeg trener aktivt hest 5 ganger i uka. :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Vis vedlegget 67955
Dårlig bilde da det er tatt med ipaden for mobilen var tom for strøm. :p her en min oppblåste mage. Er som regel temmelig slank til vanlig da jeg trener aktivt hest 5 ganger i uka. :)


Sent from my iPad using BV Forum
Jeg ser ganske lik ut, men kanskje mer tjukk enn gravid :p Er veldig slank, men kraftig. Har alltid hatt en veldig smal midje, men nå ser jeg bare lubben ut istede :p men jeg klager ikke ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg ser ganske lik ut, men kanskje mer tjukk enn gravid :p Er veldig slank, men kraftig. Har alltid hatt en veldig smal midje, men nå ser jeg bare lubben ut istede :p men jeg klager ikke ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Kjenner til den. :p følte meg bare feit her om dagen for da lå det rundt hele om jeg kan si det sånn. Har jo bittelitt på hofter fra sist gang, men nå er det blitt litt mer. Så skal bli interessant å se hvordan jeg blir seende ut denne gangen. :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Vis vedlegget 67955
Dårlig bilde da det er tatt med ipaden for mobilen var tom for strøm. :p her en min oppblåste mage. Er som regel temmelig slank til vanlig da jeg trener aktivt hest 5 ganger i uka. :)


Sent from my iPad using BV Forum

Er den sånn fra morgenen av? :eek: jeg ser helt normal ut når jeh står opp, og det vises kun på kveldstid at jeg er oppblåst. Men gazzy hele dagen da :p


♡02.03.2015♡
 
Er den sånn fra morgenen av? :eek: jeg ser helt normal ut når jeh står opp, og det vises kun på kveldstid at jeg er oppblåst. Men gazzy hele dagen da :p


♡02.03.2015♡
Ja, dette blodet er tatt i 9 tiden. :p så føler meg stor, så må ha meg en tidlig ul for å se hvor mange det er der inne.

Kjenner til det å være gazzy! Sambo kaller meg bare forgasseren om dagen (han er mekaniker). :p


Sent from my iPad using BV Forum
 
Tusen takk skal dere ha :) Veldig spennende dette! Gratulerer så mye til dere også :)
 
Samme problemet her! 6+3 og magen tyter ut. Men jeg har overhodet ingen problemer med å gå på do, slik at det er ikke det som er problemet. Tør jo ikke gå langt fra huset av frykt for å ikke finne et toalett i tide :-O
Det blir nok problemer med å skjule det så veldig mye lenger, spes når puppene har eksplodert :p

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Samme problemet her! 6+3 og magen tyter ut. Men jeg har overhodet ingen problemer med å gå på do, slik at det er ikke det som er problemet. Tør jo ikke gå langt fra huset av frykt for å ikke finne et toalett i tide :-O
Det blir nok problemer med å skjule det så veldig mye lenger, spes når puppene har eksplodert :p

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Gleder meg til puppene eksploderer jeg ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg føler meg svæær og tung... 5+1.. Hvordan skal dette gå :-o

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp