Oppblåst mage?

Aqvalie

Child of the Universe
Har tippet 4 uker nå og føler at magen min eser ut. Syns det er litt tidlig at buksene allerede skal begynne å bli trange :p men de strammer altså ubehagelig over magen...

Flere som har det sånn?
 
Ja noe helt ekstremt, men jeg venter jo Nr 3 på under fem år. Blir ikke lett å holde dette i 6 uker til.
 
Ja noe helt ekstremt, men jeg venter jo Nr 3 på under fem år. Blir ikke lett å holde dette i 6 uker til.

Ja.. nå har jeg jo hatt en liten gravidmage de siste to årene etter forrige graviditet som jeg ikke klarte å bli helt kvitt og nå nærmest strutter den jo :p :p haha! Blir mye tunika fremover :p
 
Jeg har tatt av en del i det siste, så her blir det lett å se når jeg er tilbake på jobb om litt over tre uker :-/
 
Har tippet 4 uker nå og føler at magen min eser ut. Syns det er litt tidlig at buksene allerede skal begynne å bli trange :p men de strammer altså ubehagelig over magen...

Flere som har det sånn?

Får heller ikke igjenn buksene mine! :(


♡02.03.2015♡
 
Har samme problemet. Er 5+4 og buksene tranger og bhene begynner å bli små..... :-O Hvor skal dette ende????

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Her er magen så voldsomt oppblåst til tider..!! Er virkelig veeldi vanskelig å skjule det når jeg står oppreist..jeg er 5+1:)


<3 08.03.15 <3
 
Er ca 4+4 og er ikke så oppblåst enda, men det bobler noe voldsomt i magen :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Glad jeg har for stor arbeidsbukse :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg er 4+3 og åpner konstant opp øverste knappen i buksa. Var litt bedre i dag tidlig, men i går kveld så jeg jo ut som 6 måneder! Dette er min første gang, men jeg har alltid vært veldig "fleksibel" i magen (kan blåse den veldig stor), kanskje derfor?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg fikk spørsmål om hvor langt jeg var på vei her i går... Er 6+1 i dag :p har sånn ca 15-16 ukersmage som jeg hadde med førstemann. :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Skal sies at jeg er veldig oppblåst da! :p men ille at jeg er så oppblåst at folk spør så tidlig!


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg føler meg veldig oppløst
Var veldig overvektig med de andre graviditetene så har egentlig aldri merket sånt før og magen har ikke vist før jeg har vært ganske langt på vei... Men nå etter -60kg så er det rart å plutselig ha en mage så er opplåst...
Glede meg te babymage <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg fikk spørsmål om hvor langt jeg var på vei her i går... Er 6+1 i dag :p har sånn ca 15-16 ukersmage som jeg hadde med førstemann. :)


Sent from my iPad using BV Forum

Yes da.. ;) her har man akkurat funnet ut at man er gravid.. magen blåser seg opp og plutselig ser jeg at folk skåttet bort på magen min når jeg gikk i kjole her.. jadda.. spørs om man klarer å holde denne skjult tl uke 12 :p
 
Yes da.. ;) her har man akkurat funnet ut at man er gravid.. magen blåser seg opp og plutselig ser jeg at folk skåttet bort på magen min når jeg gikk i kjole her.. jadda.. spørs om man klarer å holde denne skjult tl uke 12 :p
Bra det ikke er bare meg, haha. :p Vi får begynne å bruke korsett bare for å få skjult det litt til, hahaha.
 
Men er det ikke slik at den er oppblåst bare i en periode?
Så blir den litt sånn "back to normal" før selveste babymagen kommer?


Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Men er det ikke slik at den er oppblåst bare i en periode?

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Med storebror var jeg oppblåst til ca uke 20-22. Men ble ikke oppblåst før i uke 15-16.
 
Men er det ikke slik at den er oppblåst bare i en periode?
Så blir den litt sånn "back to normal" før selveste babymagen kommer?


Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Jeg håper virkelig det er sant :D
 
Back
Topp