Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan oppbevarer du klærne som brukes?
Hvordan oppbevarer du klærne som er for små?
Hvordan oppbevarer du klærne som skal brukes etterhvert?
Han har egen kommode. Ene skuffen ee for store klær. Klær som er for små har jeg i poser i boden
Det er SÅ masse klær over alt. Jeg blir snart sprø!
Men blir det ikke kaotisk? Når skifter du ut klær? Ett og ett plagg eller hele str hvis mye begynner å bli smått?Hvordan oppbevarer du klærne som brukes?
I kommode og skap på rommet hans.
I vakuumposer i kjelleren. Han har SÅ mye, og mye av det er t.o.m aldri brukt før det er blitt for smått. Vi sparer det til nestemann, så får man se om man må spe på med litt rosa da.
Det som er for stort ennå ligger også i skap og kommode. Alt er sortert i str.![]()
Men blir det ikke kaotisk? Når skifter du ut klær? Ett og ett plagg eller hele str hvis mye begynner å bli smått?
Det er sånn jeg prøver på også, men gir snart opp. Men, det blir vel sånn med to stk.haha, å nei du, tror du noe med denne kontrollfreaken blir kaotisk.
Jeg pakker bort et og et plagg etterhvert som de blir for små, de legger jeg i en egen skuff/hylle på bunn. Når alt i den str. er for smått putter jeg det i en vakuumpose og legger det ned i kjelleren. I skapet og kommoden har jeg delt opp i str., så hva slags type klær, så farger.
Hvordan oppbevarer du klærne som brukes?
I kommode og skap på rommet hans.
I vakuumposer i kjelleren. Han har SÅ mye, og mye av det er t.o.m aldri brukt før det er blitt for smått. Vi sparer det til nestemann, så får man se om man må spe på med litt rosa da.
Det som er for stort ennå ligger også i skap og kommode. Alt er sortert i str.![]()
Hvilke vakuumposer bruker du? Jeg har en type fra claes olson, men de holder ikke tett![]()
Hmm, var det Jula jeg kjøpte de på mon tro...
Okier det sånn du bruker støvsuger på?
Vi har et fra IKEA. Lurer på om det heter Stuva?Åssen skap har dere på babyrommet? Tror jeg snart må kjøpe det selv.
.Okei. Hm. Babyrommet her er ikke så veldig stort. Så kan ikke ha altfor svært skap heller. Planen er å skaffe skap i boden etterhvert. Er like stor bod som soveromVi har et fra IKEA. Lurer på om det heter Stuva?
Synes det er litt lite!
Da hadde stuva passet fint. Det er det som kan bygges med hyller, puff o.l.Okei. Hm. Babyrommet her er ikke så veldig stort. Så kan ikke ha altfor svært skap heller. Planen er å skaffe skap i boden etterhvert. Er like stor bod som soverom