Oppbevaring av klær

lykkeT

Forumet er livet
Julibarna2014
Febbisbebbis'18
Hvordan oppbevarer du klærne som brukes?

Hvordan oppbevarer du klærne som er for små?

Hvordan oppbevarer du klærne som skal brukes etterhvert?

Det er SÅ masse klær over alt. Jeg blir snart sprø!

Han har egen kommode. Ene skuffen ee for store klær. Klær som er for små har jeg i poser i boden
Det er SÅ masse klær over alt. Jeg blir snart sprø!

Klærne som er i bruk ligger i en skuff på badet.

Klær som er for små og for store ligger pakket ned i plastkasser på soverommet, sortert etter størrelse. De som er fore små skal ut i garasjen etter hvert.
Jeg tar vare på alt foreløpig, da vi skal ha en til etter hvert.

Det jeg tenker kan brukes til nestemann, pakker jeg ned i en eske. Resten sender jeg til Etiopia via en venn som er derfra. Det koster bare 700kr å sende 9 kg. Jeg sender fine klær altså. Moro :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

I kommode og skap på rommet hans. :)

I vakuumposer i kjelleren. Han har SÅ mye, og mye av det er t.o.m aldri brukt før det er blitt for smått. Vi sparer det til nestemann, så får man se om man må spe på med litt rosa da. :)

Det som er for stort ennå ligger også i skap og kommode. Alt er sortert i str. :)

Bodyer og pysjer i bruk ligger i et skap ved siden av stellebordet, samme med strømpebukser/ leggins og sokker.
Har en kommode til andre klær; øverste skuff er det som passer nå/ snart (nå ligger det str. 68, 74 og bittelitt 62), midtre skuff har de to neste størrelsene og nederste skuff har det som er større + litt yttertøy som er for stort :)
Det som er for smått er foreløpig lagt vekk, skal sorteres. Tar vare på litt, gir bort og selger resten.

I vakuumposer i kjelleren. Han har SÅ mye, og mye av det er t.o.m aldri brukt før det er blitt for smått. Vi sparer det til nestemann, så får man se om man må spe på med litt rosa da. :)

Det som er for stort ennå ligger også i skap og kommode. Alt er sortert i str. :)
Men blir det ikke kaotisk? Når skifter du ut klær? Ett og ett plagg eller hele str hvis mye begynner å bli smått?

Takk for svar!
Jeg gjør jo det samme. Har kurver med klær i stellebordet, pluss en kommode ved sidenav, men der er primært storesøsters klær. Så et klesskap og en diger kommode på soverommet. Problemet er vel at vi har alt for mye.
For store klær ligger i boden i plastbokser, sortert etter str. Og blir satt dit igjen når de er for små.

Men blir det ikke kaotisk? Når skifter du ut klær? Ett og ett plagg eller hele str hvis mye begynner å bli smått?

haha, å nei du, tror du noe med denne kontrollfreaken blir kaotisk. :p
Jeg pakker bort et og et plagg etterhvert som de blir for små, de legger jeg i en egen skuff/hylle på bunn. Når alt i den str. er for smått putter jeg det i en vakuumpose og legger det ned i kjelleren. I skapet og kommoden har jeg delt opp i str., så hva slags type klær, så farger.

haha, å nei du, tror du noe med denne kontrollfreaken blir kaotisk. :p
Jeg pakker bort et og et plagg etterhvert som de blir for små, de legger jeg i en egen skuff/hylle på bunn. Når alt i den str. er for smått putter jeg det i en vakuumpose og legger det ned i kjelleren. I skapet og kommoden har jeg delt opp i str., så hva slags type klær, så farger.
Det er sånn jeg prøver på også, men gir snart opp. Men, det blir vel sånn med to stk.
Og til storesøster har jeg jo klær som ikke helt passer å bruke nå, men som ikke nødvendigvis er for små, hverken nå eller til våren/sommeren.

Klærne han bruker er i skapet hans (nettopp kjøpt klesskap for å ha bedre system) de som er for små har jeg eget "rom" til i skapet. Klærne som vi venter på å bruke ligger sortert etter str i kjelleren:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvilke vakuumposer bruker du? Jeg har en type fra claes olson, men de holder ikke tett :(

Vi har et fra IKEA. Lurer på om det heter Stuva?
Synes det er litt lite!
.Okei. Hm. Babyrommet her er ikke så veldig stort. Så kan ikke ha altfor svært skap heller. Planen er å skaffe skap i boden etterhvert. Er like stor bod som soverom

.Okei. Hm. Babyrommet her er ikke så veldig stort. Så kan ikke ha altfor svært skap heller. Planen er å skaffe skap i boden etterhvert. Er like stor bod som soverom
Da hadde stuva passet fint. Det er det som kan bygges med hyller, puff o.l

Back
Topp