I
kke mine. Bare ungenes.Dine egne også? Jeg er veldig lat på det ass
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
kke mine. Bare ungenes.Dine egne også? Jeg er veldig lat på det ass
Jeg gjør det med ungenes. Og sengetøy!
Ditt også?Jepp alt av tekstil som skal brukes mot hudenutenom sokker hehe
Hva mener du?To likedane?
Holdt opp to pysjer i samme str, lurte på om det var samme pysj eller forskjellige.Hva mener du?
Ditt også?
Jeg liker de ikkebabyen spenner bare beina opp i drakten, så blir han sittende fast og blir sint hehe
Ha ha, stakarMin gjør ikke det, og jeg synes det er deilig å slippe å styre med å ta på sokker.
Så aldri noe problem med fot på? Her er det håpløstHa ha, stakarMin gjør ikke det, og jeg synes det er deilig å slippe å styre med å ta på sokker.
Her er sokkene aldri på, men hun blir kald (og litt klam) da!Min er så varm av seg alikevel at han blit svett når han har på seg sokker, så det trenger vi ikke![]()
![]()
Hehe. Jaja, kunne vært verre!Ja nå gjør jeg dethar vel blitt litt bakterie freek etter at mini kom
![]()
Her er sokkene aldri på, men hun blir kald (og litt klam) da!
Storesøster er sånn her (etter faren). Varm som en bakerovn!Har på sokker om dagen, men ikke om natta. Har nok arvet varmen fra faren for jeg er en frysepinne![]()
Så aldri noe problem med fot på? Her er det håpløst![]()
Min gjør heller ikke det. Synes de med bein er awesome. Er det uten bein sover han uten sokkerHa ha, stakarMin gjør ikke det, og jeg synes det er deilig å slippe å styre med å ta på sokker.