http://m.ikea.com/no/no/catalog/products/spr/39032793/.Okei. Hm. Babyrommet her er ikke så veldig stort. Så kan ikke ha altfor svært skap heller. Planen er å skaffe skap i boden etterhvert. Er like stor bod som soverom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
http://m.ikea.com/no/no/catalog/products/spr/39032793/.Okei. Hm. Babyrommet her er ikke så veldig stort. Så kan ikke ha altfor svært skap heller. Planen er å skaffe skap i boden etterhvert. Er like stor bod som soverom
Vi kjøpte et på jysk, 3 skapsører med speil i midtenÅssen skap har dere på babyrommet? Tror jeg snart må kjøpe det selv.
Takk! Da skal jeg sjekke jyskVi kjøpte et på jysk, 3 skapsører med speil i midtendet finnes mindre også
Sent from my iPhone using BV Forum
Kjekk pris på deTakk! Da skal jeg sjekke jysk![]()
Synes alt på jysk har kjekk pris jegKjekk pris på de
Som regel så er det detSynes alt på jysk har kjekk pris jeg![]()
Ja. Kjøpte senga mi der, på nett . De kom med den på døra og hjalp til å bære inn og alt. Veldig fornøydSom regel så er det detherlig!
Så godt med god serviceJa. Kjøpte senga mi der, på nett . De kom med den på døra og hjalp til å bære inn og alt. Veldig fornøyd![]()
Ja. Absolutt.! Ikke akkurat hverdagskost lenger spør du meg.... HahaSå godt med god service![]()
det er ikke hverdagskost i det heletatt, gamlaJa. Absolutt.! Ikke akkurat hverdagskost lenger spør du meg.... Haha
.nå følte jeg meg gammel![]()
Så braJa. Kjøpte senga mi der, på nett . De kom med den på døra og hjalp til å bære inn og alt. Veldig fornøyd![]()
Hahah. Snart så kan man ikke spøke om det lengerdet er ikke hverdagskost i det heletatt, gamla![]()
Her også!Hahah. Snart så kan man ikke spøke om det lenger30 åra er faretruende nær
![]()
Ja, er visst detIkhjaja. 30 er jo det nye 20 er det ikke?
![]()
Det er så spesielt ass. Nå bruker vi stort sett 68 vi. Ikke brukt 50-56 siden sommeren omtrentI går gjorde jeg kort prosess: vekk med alt i 50 og noe i 56, frem med 62. Veldig koselig å finne nye klær med minner! 62 var jo en str storesøster nesten hoppet over, men hun hadde vel det meste på seg en gang eller to![]()
I går gjorde jeg kort prosess: vekk med alt i 50 og noe i 56, frem med 62. Veldig koselig å finne nye klær med minner! 62 var jo en str storesøster nesten hoppet over, men hun hadde vel det meste på seg en gang eller to![]()