Oppbevaring av klær

Klærne vi bruker i en skuff. Den neste str i en annen skuff. Klærne som er små legges i plastkasse eller gies bort:)

I går gjorde jeg kort prosess: vekk med alt i 50 og noe i 56, frem med 62. Veldig koselig å finne nye klær med minner! 62 var jo en str storesøster nesten hoppet over, men hun hadde vel det meste på seg en gang eller to :)

I går gjorde jeg kort prosess: vekk med alt i 50 og noe i 56, frem med 62. Veldig koselig å finne nye klær med minner! 62 var jo en str storesøster nesten hoppet over, men hun hadde vel det meste på seg en gang eller to :)
Det er så spesielt ass. Nå bruker vi stort sett 68 vi. Ikke brukt 50-56 siden sommeren omtrent :p

Her har jeg lagt vekk nesten alt i 62, bruker 68. Tenkte å legge str 74 opp i skuffen med klær som er i bruk denne helgen ;)
Han fyller ikke ut klærne, men 62 er for kort. Lange lillemannen min :)

Back
Topp