Opp i vekt...?

Jeg er 12+6 og har gått opp 2 kg.
 
13+0 fremdeles bare opp 1 kg. Men jeg er allerede hoven i kroppen, så mistenker at jeg allerede har en del vann i kroppen :/
 
Jeg er 14+2 og har gått opp 2,5 kg.
 
14+4 og står på stedet hvil, men jeg var allerede på vei ned da jeg ble gravid (gikk opp en del i fjor og har lagt om litt som følge av det), så jeg er fornøyd med å ikke ha gått opp noe ennå. Sist gikk jeg opp 25 kg, så det håper jeg å unngå denne gangen!
 
Foreløpig har vekta stått stille, og godt er det.. vet ikke hvor langt jeg er på vei
 
Jeg er 14 + 5 og har gått opp 7 kg. :(
 
16 uker og opp 7 kg :schocked028

Det er kanskje ikke "lov" å si, meb jeg kjenner at det stresser meg...
 
14+5, opp ca 4 kg. Skjønner man kan bli stressa, men erfaringen min fra sist var at det gikk veldig i rykk og napp. Jeg har ikke vært så flink med kostholdet nå i ferien, blitt mye kos. Tror jeg er litt ekstra slapp fordi jeg fortsatt er under startvekta jeg hadde før første graviditeto_O
 
Har gått opp ca 1,5 kg til nå :) 14+0 idag.
 
Er 17+0 og har gått ned tre kilo:( Snur vel nå som formen begynner å komme seg.
 
15+1 og opp 0.7 kg. Har mykje å gå på, så det plager meg ikkje.. har gått opp ca 18 tidligere svangerskap - håper det ikkje blir så mykje denne gang grunna høgare startvekt. :hungover:

Håpar at eg fortsetter å ikkje ha særlig lyst på sjokolade, snop og søtt ut både svangerskap og barseltid :angel7
 
Gått opp 5-6 kg tenker jeg, lenge siden jeg har veid meg nå..
Forrige gang gikk jeg opp 25 (!) kg, men stresser ikke med det, de gikk av i takt med amming...
 
Jeg er 14+6 og har bare gått opp 1 kg...! Men så må det sies at jeg i tillegg har gått opp 5 kg siden januar pga IVF hormonmedisiner... :p Så 1 kg fra positiv test, 6 kg fra nyttår :hilarious:
 
Jeg er 14+3 og vekta står fortsatt på stedet hvil. Men regner med vekta kommer til å gå sakte men sikkert oppover. Skal sies det har vært en aktiv ferie, og lite spising av snacks og godteri ;)
 
I denne artikkelen står det:
"Mange er veldig opptatt av hva som er normalt å legge på seg når en er gravid. Det er faktisk ikke så lett å bare gi et tall på det, for det avhenger av flere ting. Og kanskje skal vi ikke henge oss for mye opp i antall kilo?"

Og er veldig einig! Så lenge det ikkje er til det ekstreme den eine eller andre vegen som kan tyde på at noko er galt, er alle kropper og alle svangerskap forskjellige :Heartpink
 
Back
Topp