Oops jeg er gravid

MartineM

Elsker forumet
Juli13-jentene
Hei. Jeg fant i går ut at jeg er gravid, dette var ikke planlagt. Samboer er i sjokk!

Vi har en gutt født prematurt juni 2013, han har ikke fått bhg plass her vi bor nå så jeg går hjemme med han og har da ingen jobb.

Pga jeg er uten jobb passer det veldig dårlig at jeg er gravid nå egentlig,men får vel finne meg en kveldsjobb da!

Samboer ønsket virkelig ikke dette nå, forventet de fæle ordene fra han "abort" meen de har ikke kommet men han er heller ikke veldig blid akkurat nå.

Får vel gi han litt tid så han får tenkt seg om litt så satser på at han gleder seg mer over det senere.

Alt dette gjør det selvfølgelig vanskelig for meg også og glede meg akkurat nå, men innerst inne hopper jeg vel av glede, men svinger litt i følelsene nå!

Jeg er gravid og skal gjøre det beste ut av det :) planen min var å vente til høsten, men skjer vel når det passer dårligst som regel ;) typisk det ;)

Også leier vi en leilighet som blir altfor liten. Og lån er ikke lett når man ikke har jobb!

Jaja jeg vil skrive en dagbok da jeg tenker det kan hjelpe meg nå når han ikke godtar enda og følelsen av å være alene om det ikke er så god!

Ha en flott helg alle sammen :)
 
Greit å ha ett sted å dele tankene sine. Gratulerer med spira. Når ting faller på plass greier vel mannen å glede seg han også
 
Jordmor eller lege? Jeg er såå usikker på hvor jeg ønsker å gå til kontroller eller hva som er best, noen med erfaring der? Jeg har ny lege siden sist, var å tok blodprøver i går og syntes legen var litt rar. Han mente også at første kontroll ikke var før uke 12 fordi sjansen for sa før det er så stor :s sist fikk jg kontroll uke 8. Og jeg syntes kanskje det er tryggere med kontroll da nettopp pga faren for sa :s

En vennine av meg var også hos den legen tidligere pga blødninger og han konstanterte at det var sa uten å undersøke noenting. Men hun hadde ikke sa.

Tenker derfor jordmor, men må man til legen for blodprøver?
 
Jordmor eller lege? Jeg er såå usikker på hvor jeg ønsker å gå til kontroller eller hva som er best, noen med erfaring der? Jeg har ny lege siden sist, var å tok blodprøver i går og syntes legen var litt rar. Han mente også at første kontroll ikke var før uke 12 fordi sjansen for sa før det er så stor :s sist fikk jg kontroll uke 8. Og jeg syntes kanskje det er tryggere med kontroll da nettopp pga faren for sa :s

En vennine av meg var også hos den legen tidligere pga blødninger og han konstanterte at det var sa uten å undersøke noenting. Men hun hadde ikke sa.

Tenker derfor jordmor, men må man til legen for blodprøver?
Tror man må til lege for blodprøver ja. Du må nesten bare gå der du føler for selv :)
 
Happy happy happy :D :D endelig har min samboer snakket med og og han ville ha sex med meg igjen :)

Fikk snakket om kontroller og fødeplass samt permisjon og han sa han trudde vi fikk jente ♡ han følte det med engang jeg sa jeg var gravid.

Dette blir spennende og nå gleder jeg meg bare masse
 
Jeg skal til lege I uke 10 :) har ikke noe problem med det. Har ikke hatt noe tegn på at det ikke går bra så kjører på den følelsen ;)
 
Bra at du er fornøyd med det da:)

Grunnen til at jeg ikke var det er fordi jeg i utgangspunktet ikke vet hvor langt jeg egentlig er og har vært mye på fylla etc før jeg visste jeg var gravid og ønsker da en kontroll for å finne ut av ting egentlig. Og for å føle meg trygg legen var ikke interessert i å høre at jg var gravid engang virket det som. Fikk lissom ikke noe hjelp. Så da ble jeg paff når han sa så sen kotroll i tilegg. Var på første kontroll uke 8 sist.
 
6+1 i dag i følge mensentermin ;)
Foreslo for samboer å dra på ul i uke 14 slik som sist, da vi er ivrige på kjønnet fordi vi har så sterke følelser på jente ;) og fordi vi gjorde det med første også :)

Da foreslo han at vi skulle dra til han vi var hos sist, ble så glad når han sa det, så deilig at han er med å planlegger og smiler med meg til tross for en tøff start ♡♡

I love my life ♡♡
 
Blir så glad for hver minste lille besvis fra min kjære på at han bryr seg og også ønsker dette barnet nå ♡

Vi har en sønn som klatrer på meg for å få oppmerksomhet om dagen og hender han da klarer å tråkke eller sparke mot magen, min samboer ble litt streng så han at det fikk han ikke lov til nå, nå må han være forsiktig med magen til mamma ♡

Også i går var jeg kvalm og sa jeg måtte slutte å spise så mye sukkertøy på kvelden, da svarte han at jeg måtte spise masse mat da for jeg er undervektig og spiser foe 1 til ;) hihi

Sånne små ting gjør at jeg bare elsker han mer nå ♡♡♡
 
Rar følelse å sitte her å kjenne at det skjer ting i magen uten å kunne forklare nøyaktig hvordan det kjennes..

Sist svangerskap la jeg ikke på meg annet enn selve magen. Denne gang tror jeg at jeg har lagt på meg mer ellers allerede. Føler at hoftene er mye bredere og at jeg kanskje vlir rundere denne gang.

Hmmm blir spennende å se :) slenger med et bilde fra dagen før jeg fødte sist ;)

b6a81af478eed8fe6b98917bde0c5cae
 
8+6 i dag ♡ fysen på noe søtt hele tiden... magen i dag ;)
e9e2e4b558a5325fed475df341424d35


Kjøpte meg angelsound og gleder meg til å teste sammen med en annen vennine som er litt lengre enn meg :) (prøvde også med en annen type doppler for noen dager siden og tror vi fant hjerte, men vil prøve igjen)

Også har jeg bare for moro skyld prøvd gendermaker her er resultatet
e41328ccda88b4a124f86c0d456d1c6c


Gleder meg til kontroll 15 april og privat ul 5 mai ;)
 
Hei. Så herlig å lese om deg og din samboer og at dere gleder dere sammen selv om starten var litt usikker med det samme. Godt at du elsker livet. Høres ut som du har en grepa kar som stiller opp for familien sin og ikke svikter selv om ikke alt var planlagt :)

Jeg ble veldig nysgjerrig på Gendermaker. Hvor kan man kjøpe den til best pris? Og hvor "sikker" hevder den å være?

Hilsen Marssniker :happy:
 
Hei. Så herlig å lese om deg og din samboer og at dere gleder dere sammen selv om starten var litt usikker med det samme. Godt at du elsker livet. Høres ut som du har en grepa kar som stiller opp for familien sin og ikke svikter selv om ikke alt var planlagt :)

Jeg ble veldig nysgjerrig på Gendermaker. Hvor kan man kjøpe den til best pris? Og hvor "sikker" hevder den å være?

Hilsen Marssniker :happy:
Takk takk :)

Jeg kjøpte den på angelsound sine sider sammen med doppler. Man kan aldri stole på slike tester, det er mest for morro skyld egentlig :) vet også at man kan kjøpe slike billig på ebay
 
Denne mnd har jeg valgt å ta en pause fra el tester og temping. Det som skjer skjer.... cd 8 i dag. Veldig vannete utflod. Føles som jeh tisser på meg hele tiden. Kan egentlig sammenlignes med starten på da vannet gikk med sønnen. Hahahah. Men er vel kroppen som gjør seg klar for neste el eller noe....
 
Back
Topp