hørt såntHahah så du tror det blir en nr 4?
Er nok ganske sikker på at dette er sistehehe
★Sender fra pipe-gjøken★
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hørt såntHahah så du tror det blir en nr 4?
Er nok ganske sikker på at dette er sistehehe
★Sender fra pipe-gjøken★
ja, er helt utslitt nå!
Mannen skal starte litt seinere og levere snuppa til frokost i bhg i morgen siden jeg skal på et tidlig møte i byen, så da kan jeg bare tenke på meg selv på morningen![]()
![]()
Oi, sulten hun daså bra, fiskekaker er populært her også...selv om jeg selv ikke er så glad i det
Vi hadde ovnsbakt laks, jasminris og salat.
Hermine spiste 1/2 glass Biff stroganoff før jeg begynte med middagen kl 16 og MASSE laks og ris da vi spiste middag kl 17![]()
...og endel mais og paprika
![]()
ja, jeg synes de er kjekke som reserve! Eller som lunsj om vi spiser ute og hun ikke vil ha brød eller kan spise det jeg spiserOi, sulten hun da
Tenkte å kjøpe et par middagsglass for å se om han liker det. Er så greit om vi er på farten, eller skal ha sen middag.
Ja, jeg tenkte vi måtte se på noen fra 15 måneder pga at han er vant med biter =) Takk for tips.ja, jeg synes de er kjekke som reserve! Eller som lunsj om vi spiser ute og hun ikke vil ha brød eller kan spise det jeg spiserNestlè sin fullkornspasta med kjøttsaus og biff stroganoff med pasta fra 15 mnd er iallfall melkefrie, og Hermine liker de bedre enn andre barnematglass fordi det er endel biter i de så hun må tygge litt...og hun kan spise den selv med skje da
...blir bare litt gris
![]()
Ja, de er saltet litt, så smaker i grunnen som overkokt gryterettJa, jeg tenkte vi måtte se på noen fra 15 måneder pga at han er vant med biter =) Takk for tips.
Er det litt smak på den og, eller? Har dårlig erfaring med detHan vil helst at ting skal smake litt
Kan evt tilsette urter eller liknende da![]()
Og et sikkert dumt spørsmål, men er de uspiselige i kald tilstand og MÅ varmes?Ja, de er saltet litt, så smaker i grunnen som overkokt gryterettHermine liker også krydder i maten, og de kan jo ha litt salt i nå når de er passert ett år, så disse glassene er litt mer smaksrike enn alle de andre barnematglassene
![]()
haha, ja, ifølge Hermine er de detOg et sikkert dumt spørsmål, men er de uspiselige i kald tilstand og MÅ varmes?
Jeg liker kald gryteretthaha, ja, ifølge Hermine er de detHun spytta det ut kaldt men spiser det varmt
Er jo som å spise kald gryterett
Men det er sikkert smak og behag
![]()
Nam, nam
Jeg liker kald gryterett![]()
![]()
Hehe, nei vi får bare prøve!
Ja, skjønner at man kan det, alt er vel ferdig kokt/ tilberedt =)Mener man kan gi det kaldt også..vet hvertfall om flere som har gjort det.. men mine har ikke likt det
★Sender fra pipe-gjøken★
Ja, skjønner at man kan det, alt er vel ferdig kokt/ tilberedt =)
Spørs om han liker det ja!
Uff,stakkars litenUff, blir så usikker på Liana!
Virker som hun har store tannplager, for hun har begynt å sikle masse og nesten angriper munnen sin med hånda.. men nå ikveld så gråt hun ordentlig og lengeog var veldig vanskelig å roe hun ned.. hun er jo ikke syk og hun roet seg etter hun ble smørt med dentinox..men blir lissom redd det skal være noe annet som plager hun? Tror ikke det, men blir litt usikker..
★Sender fra pipe-gjøken★
Off, så leit med ei så dårlig natt.Uff,stakkars litener nok tennene.... Mina har vært våken i 2 timer nå,yey.... Øynene mine svir for jeg er så teøtt.. Hun fikk paracet ved 17 tiden,og en nå... Smurt med dentidox,men inge ting hjelper.... Her ser jeg at jekslene låkommer nede på begge sider,er hvitt der men har ikke sprunget ut.... Holdt på i flere uker... Hun også geåter utrøstelig.... Stakkars små,,,, er nok vondt
Mamma har 4 barn,og ingen av oss hadde noe plager ved twnnfrembrudd... Hmm..
Begge mine har holdt det gående maaaaaange netter,skriking,trøsting,feber,bæsjebleier,geinete etc..... Håper Liana får tennene sine fort
Vi skal ehentlig på eventyrfabrikken i sarpsborg etterpå....... Tror jeg må avlyse hvis hun ikke sovner snrt.... Wael våkner nok innen 3 timer ogaå................
Skjønner at jeg ikke vil ha flere barn hehehe
Sent from my iPad <3