Nei de våknet 6.15 begge to.... Sovnet etter 3.30 en gang haha..... Hun sover nå.... Som en stein,men det kan ikke jegOff, så leit med ei så dårlig natt.
Håper Mina sovna og at Wael lå ekstra lenge.♡
Hvordan var deres natt?
Sent from my iPad <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei de våknet 6.15 begge to.... Sovnet etter 3.30 en gang haha..... Hun sover nå.... Som en stein,men det kan ikke jegOff, så leit med ei så dårlig natt.
Håper Mina sovna og at Wael lå ekstra lenge.♡
Uff,stakkars litener nok tennene.... Mina har vært våken i 2 timer nå,yey.... Øynene mine svir for jeg er så teøtt.. Hun fikk paracet ved 17 tiden,og en nå... Smurt med dentidox,men inge ting hjelper.... Her ser jeg at jekslene låkommer nede på begge sider,er hvitt der men har ikke sprunget ut.... Holdt på i flere uker... Hun også geåter utrøstelig.... Stakkars små,,,, er nok vondt
Mamma har 4 barn,og ingen av oss hadde noe plager ved twnnfrembrudd... Hmm..
Begge mine har holdt det gående maaaaaange netter,skriking,trøsting,feber,bæsjebleier,geinete etc..... Håper Liana får tennene sine fort
Vi skal ehentlig på eventyrfabrikken i sarpsborg etterpå....... Tror jeg må avlyse hvis hun ikke sovner snrt.... Wael våkner nok innen 3 timer ogaå................
Skjønner at jeg ikke vil ha flere barn hehehe
Sent from my iPad <3
Usj..Nei de våknet 6.15 begge to.... Sovnet etter 3.30 en gang haha..... Hun sover nå.... Som en stein,men det kan ikke jeg![]()
Hvordan var deres natt?
Sent from my iPad <3
Ja de jekslene er fæle altså.....Uff, fler som har det som ossstakkars lille Mina! Man får sååå vondt når de har så vondt at det er utrøstelig!
håper dem bryter frem snart! Mistenker jeksler her også, for såå vondt har ikke Liana hatt det ved tannutbrudd før
men ga hun paracet etter å ha smurt masse dentinox, og hun sov så og si hele natta, måtte bare opp å gi smokk én gang
Hehe skjønner at du ikke vil ha flere barn ja!er blir det 100% sikkert IKKE fler enn 3
håper natten ble bedre for dere
må være grusomt å være alene om dette akkurat nå
★Sender fra pipe-gjøken★
Blir nok en tidlig kveld jaUsj..Håper du får hvilt deg i løpet av dagen, eller får tatt en tidlig kveld.
Jenny styra fælt ved legging (fortenner på vei ut) så hun fikk både dentinox og mme i flere omganger. Når hun først sovna, så sov hun hele natta. Vi hadde glemt å ta med oss callen, så jeg har iallfall ikke hørt noe om hun har vært våken.Hun våkna først når pappaen kom opp med callen før han dro på jobb 07.40, så jeg skal absolutt ikke klage! Litt tung i hodet pga stiv nakke og trykk i kjeven (tenner som kommer her også nemlig), og det er en dårlig komo når man skal ha forelesning på nett. Blir så sliten i øynene.
Ja, de kommer ut oppe. En er ute og en er på vei. Gruer meg til å få dem fjerna, men skal borre et hull til å begynne med, så da blir det en "myk start". Skikkelig pingle..Blir nok en tidlig kveld jadeilig at hun sov godt i natt da
Får du visdomstenner? Vondt når det sprenger.... Håper det gir seg snart![]()
Sent from my iPad <3
Uff... Deiligere å bli kvitt de syntesjeg,og ikke vondt å fjerne de... Fikk veldig vondt den siste gangen,men de andre gangene gikk det veldig fint,,hadde condt i magen og var kvalm alle gangene.. Men,det går så fintJa, de kommer ut oppe. En er ute og en er på vei. Gruer meg til å få dem fjerna, men skal borre et hull til å begynne med, så da blir det en "myk start". Skikkelig pingle..![]()
Blei det tur på dere i dag da?
Kan bare glemme å prøve og gi han den middagen med kjøtt og pasta jeg kjøpte i dag hvertfall. Den kom fort ut av munnen igjen, etterfugt at et blikk som jeg er litt usikker på hva betødJa det er jo dethusker jeg krydret litt ekstra når Emira fikk, for er jo mye mindre smak enn hjemmelaget mat.. men veldig kjekt å ha stående om det er noen retter dem liker
★Sender fra pipe-gjøken★
Nei, det er kanskje like greit å utsette det da.Uff... Deiligere å bli kvitt de syntesjeg,og ikke vondt å fjerne de... Fikk veldig vondt den siste gangen,men de andre gangene gikk det veldig fint,,hadde condt i magen og var kvalm alle gangene.. Men,det går så fint![]()
Nei,orker ikke å kjøre så langt når jeg er så trøtt... 1 time hver veikjipt... Får ta det igjen
Sent from my iPad <3
smakte litt papp-ishNam, nam![]()
Kan bare glemme å prøve og gi han den middagen med kjøtt og pasta jeg kjøpte i dag hvertfall. Den kom fort ut av munnen igjen, etterfugt at et blikk som jeg er litt usikker på hva betød![]()
![]()
Nei vettuhva at jeg kunne våge å gi han noe slikt.Hahaha så han godkjente ikke det altså?er bare 4 forskjellige Liana liker.. pasta bolognese fra hipp (8mnd), kjøttkaker i brun saus og fiskeboller i hvit saus fra småfolk (8mnd) og fiskegrateng fra småfolk som er fra 1 år.. resten vil hun ikke ha..
Nei vettuhva at jeg kunne våge å gi han noe slikt.
Til middag fikk han det samme som oss; kylling i pastasaus og pasta. Pasta vil han ikke ha. Og om jeg deler det i små biter og blander med kylling og saus, klarer han jammen meg å spytte ut bare pastaen og spise videre på kyllingen :-o
Hvilke unger liker ikke pasta liksom !?![]()