Onsda'n.

Med god grunn!!!:)
Fikk opp pulsen på den turen der tenker jeg. Kan slappe av med god samvittighet i kveld da, T.:)
Ja, spørs om jeg må det :D Det er dugnad her, men det er begrenset hvor mye jeg får bidratt med da mannen skal bort :)

Ja, er jo i grunn det:D Og blir ikke akkurat lettere av og ha den store magen der, så det er bare og sikte og håpe man treffer glasset;) Kan jo nok hende at kroppen gjør seg klar til fødsel og du derfor kjente at kroppen blei rar?:) Krysser alt jeg har for fødsel på termin;)XXXXX*Skal funke*
Vettu, akkurat samme med Emmeth. Trodde det var hjørnetennene som kom, men så igjen idag og var ikke tegn til NOEN tenner? HUh? Er så kjedelig om tennene skal drøye veldig før de kommer. Dete r så vondt og plagsomt for de små!

Haha ja har hendt at jeg ikke har kunne levere morgenurin pga dette med å være jente og sikte i glass:P
Hihi takk:D:D:D siden du krysser alt du har, så skal det funke ja:P gikk bra hos jordmor da;) lavt blodtrykk, baby med fin hjertelyd og som ligger rett vei, alt som det pleier å være;):) hun kunne sjekke meg og evt strekke litt i livmor, meeeneh jeg takket nei:P

Ja håper disse tennene til våre små ikke drøyer det for lenge:( kan jo ta mange uker før de kommer ut! Og får vondt av å tenke på hvis de må ha vondt såå lenge! Men etter erfaring fra Emira, så husker jeg at det var vanskelig å se om det kom tann nede, men ikke oppe..så plutselig er det nok tann der:P:)

★Sender fra pipe-gjøken★

Hjertene mine♡
1381331783895.jpg
1381331806039.jpg
1381331813366.jpg
1381331823571.jpg

★Sender fra pipe-gjøken★

Nydelige jenter dere har, Anita! Den ene lurere enn den andre.;)
Blir spennende å få en liten kar i hus også nå.

Hehe takk:D ja de er noen luringer:) blir moro med en gutt, litt andre "utfordringer".. hehe..

★Sender fra pipe-gjøken★

God kveld :)

Har hatt en skikkelig hektisk dag og har endelig kollapsa i sofaen!

Var for seint ute i morges til barnehagen for Hermine ble aldri ferdig å bæsje på potta i morges :eek: :p Skulle dratt fra barnehagen kl 08.30, men kl ble 08.45 før jeg kom meg avgårde og måtte løpe fra bilen og til PPT for å rekke å være der 5 minutter for seint :P Samma regla når jeg skulle hjem, hadde foreldresamtale i bhg kl 14.30 men var ikke der før 14.40 o_O Måtte løpe tilbake til bilen fra PPT :p SÅÅÅ når jeg fikk henta snuppa litt over kl 15 så måtte vi i i full fart innom butikken å handle for hadde invitert 5 stykker til middag (pappa og co fra lofoten OG broren min) og de skulle komme kl 16, 15.45 var vi hjemme :P Hermine sutra og var sulten og jeg hadde tannverk o_O MEN middag ble det og vi har hatt en koselig ettermiddag!

...mannen har vært i Oslo på kurs idag, så jeg og Hermine har vært alene hele dagen, og jeg er kronisk for sent ute ;)

jaddaaaa!!!

Haha ja har hendt at jeg ikke har kunne levere morgenurin pga dette med å være jente og sikte i glass:p
Hihi takk:D:D:D siden du krysser alt du har, så skal det funke ja:p gikk bra hos jordmor da;) lavt blodtrykk, baby med fin hjertelyd og som ligger rett vei, alt som det pleier å være;):) hun kunne sjekke meg og evt strekke litt i livmor, meeeneh jeg takket nei:p

Ja håper disse tennene til våre små ikke drøyer det for lenge:( kan jo ta mange uker før de kommer ut! Og får vondt av å tenke på hvis de må ha vondt såå lenge! Men etter erfaring fra Emira, så husker jeg at det var vanskelig å se om det kom tann nede, men ikke oppe..så plutselig er det nok tann der:p:)

★Sender fra pipe-gjøken★
du, jeg tissa alltid i en pappkopp og helte litt over i ett urinprøveglass :p Myyye lettere å sikte ;)

Var for seint ute i morges til barnehagen for Hermine ble aldri ferdig å bæsje på potta i morges :eek: :p Skulle dratt fra barnehagen kl 08.30, men kl ble 08.45 før jeg kom meg avgårde og måtte løpe fra bilen og til PPT for å rekke å være der 5 minutter for seint :p Samma regla når jeg skulle hjem, hadde foreldresamtale i bhg kl 14.30 men var ikke der før 14.40 o_O Måtte løpe tilbake til bilen fra PPT :p SÅÅÅ når jeg fikk henta snuppa litt over kl 15 så måtte vi i i full fart innom butikken å handle for hadde invitert 5 stykker til middag (pappa og co fra lofoten OG broren min) og de skulle komme kl 16, 15.45 var vi hjemme :p Hermine sutra og var sulten og jeg hadde tannverk o_O MEN middag ble det og vi har hatt en koselig ettermiddag!

...mannen har vært i Oslo på kurs idag, så jeg og Hermine har vært alene hele dagen, og jeg er kronisk for sent ute ;)

jaddaaaa!!!
Phu, for en dag :D

Var for seint ute i morges til barnehagen for Hermine ble aldri ferdig å bæsje på potta i morges :eek: :p Skulle dratt fra barnehagen kl 08.30, men kl ble 08.45 før jeg kom meg avgårde og måtte løpe fra bilen og til PPT for å rekke å være der 5 minutter for seint :P Samma regla når jeg skulle hjem, hadde foreldresamtale i bhg kl 14.30 men var ikke der før 14.40 o_O Måtte løpe tilbake til bilen fra PPT :p SÅÅÅ når jeg fikk henta snuppa litt over kl 15 så måtte vi i i full fart innom butikken å handle for hadde invitert 5 stykker til middag (pappa og co fra lofoten OG broren min) og de skulle komme kl 16, 15.45 var vi hjemme :P Hermine sutra og var sulten og jeg hadde tannverk o_O MEN middag ble det og vi har hatt en koselig ettermiddag!

jaddaaaa!!!

Høres ut som en ganske så hektisk hverdag!:eek: men sånn er det vel bare av og til.. er vel ekstra godt å slappe av nå tenker jeg;):p:) får satse på en roligere dag imårra;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Jeg har hatt med meg guttene ute en time i ettermiddag. En halvtime bare med lek, og en halvtime hvor vi bidro det vi kunne til dugnad. Ble litt raking :p
Lillebror spiste en gigaporsjon med havregrøt til kvelds og sovnet kjapt nå kl 19.30!
T har ikke lagt seg enda, sitter og ser siste Brannmann Sam-episode nå!
Mannen har vært på amatørfotballtrening, ble bedt med av en kompis, og likte det veldig godt, men kollapser vel i sofaen ganske snart etter dusjing :p
I morgen er det 1-årskontroll, og vi har fått time kl 9 ,så vi må tidlig opp og av gårde først for å levere T i bhg og gå ned til byen :D

du, jeg tissa alltid i en pappkopp og helte litt over i ett urinprøveglass :p Myyye lettere å sikte ;)

Haha ja DET må jo være mye enklere:eek::p mitt tredje svskap, og jeg har ikke tenkt på det :P hahah

★Sender fra pipe-gjøken★

Haha ja DET må jo være mye enklere:eek::p mitt tredje svskap, og jeg har ikke tenkt på det :p hahah

★Sender fra pipe-gjøken★
hehe, bedre sent enn aldri, vet du til nr 4 :P

Høres ut som en ganske så hektisk hverdag!:eek: men sånn er det vel bare av og til.. er vel ekstra godt å slappe av nå tenker jeg;):p:) får satse på en roligere dag imårra;)

★Sender fra pipe-gjøken★
ja, er helt utslitt nå!
Mannen skal starte litt seinere og levere snuppa til frokost i bhg i morgen siden jeg skal på et tidlig møte i byen, så da kan jeg bare tenke på meg selv på morningen :D ;)

ja, måtte jobbe intenst med meg selv mens jeg lagde middag for å slippe tak på stresset ;)
Hehe ja det skjønner jeg. Hva hadde dere til middag?
Her ble det fiskekaker, Lillebror spiste MYE!

Jeg har hatt med meg guttene ute en time i ettermiddag. En halvtime bare med lek, og en halvtime hvor vi bidro det vi kunne til dugnad. Ble litt raking :p
Lillebror spiste en gigaporsjon med havregrøt til kvelds og sovnet kjapt nå kl 19.30!
T har ikke lagt seg enda, sitter og ser siste Brannmann Sam-episode nå!
Mannen har vært på amatørfotballtrening, ble bedt med av en kompis, og likte det veldig godt, men kollapser vel i sofaen ganske snart etter dusjing :p
I morgen er det 1-årskontroll, og vi har fått time kl 9 ,så vi må tidlig opp og av gårde først for å levere T i bhg og gå ned til byen :D
Morro med kontroll, men ikke med vaksine :P
Så bra han spiste godt :D Hermine spiste havregrøt til lunsj idag i bhg, selv, hun hadde gaffla inn 1,5 porsjoner :P

hehe, bedre sent enn aldri, vet du til nr 4 :P

Hahah så du tror det blir en nr 4?:P
Er nok ganske sikker på at dette er siste;):P hehe

★Sender fra pipe-gjøken★

Hehe ja det skjønner jeg. Hva hadde dere til middag?
Her ble det fiskekaker, Lillebror spiste MYE!
så bra, fiskekaker er populært her også...selv om jeg selv ikke er så glad i det :P
Vi hadde ovnsbakt laks, jasminris og salat. :)
Hermine spiste 1/2 glass Biff stroganoff før jeg begynte med middagen kl 16 og MASSE laks og ris da vi spiste middag kl 17 :eek: :D ...og endel mais og paprika ;)

Back
Topp