JA jeg synes detJa, men det høres ut som en grei deal.![]()
Er ikke noe jeg MÅ se på TV akkurat heller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JA jeg synes detJa, men det høres ut som en grei deal.![]()
Med god grunn!!!Hahaha. Kan love deg jeg puste og peset da jeg endelig kom meg opp![]()
Ja, spørs om jeg må detMed god grunn!!!
Fikk opp pulsen på den turen der tenker jeg. Kan slappe av med god samvittighet i kveld da, T.![]()
Ja, er jo i grunn detOg blir ikke akkurat lettere av og ha den store magen der, så det er bare og sikte og håpe man treffer glasset
Kan jo nok hende at kroppen gjør seg klar til fødsel og du derfor kjente at kroppen blei rar?
Krysser alt jeg har for fødsel på termin
XXXXX*Skal funke*
Vettu, akkurat samme med Emmeth. Trodde det var hjørnetennene som kom, men så igjen idag og var ikke tegn til NOEN tenner? HUh? Er så kjedelig om tennene skal drøye veldig før de kommer. Dete r så vondt og plagsomt for de små!
Nydelige jenter dere har, Anita! Den ene lurere enn den andre.Hjertene mine♡
Vis vedlegget 34267
Vis vedlegget 34268
Vis vedlegget 34269
Vis vedlegget 34270
★Sender fra pipe-gjøken★
Nydelige jenter dere har, Anita! Den ene lurere enn den andre.
Blir spennende å få en liten kar i hus også nå.
du, jeg tissa alltid i en pappkopp og helte litt over i ett urinprøveglassHaha ja har hendt at jeg ikke har kunne levere morgenurin pga dette med å være jente og sikte i glass
Hihi takksiden du krysser alt du har, så skal det funke ja
gikk bra hos jordmor da
lavt blodtrykk, baby med fin hjertelyd og som ligger rett vei, alt som det pleier å være
hun kunne sjekke meg og evt strekke litt i livmor, meeeneh jeg takket nei
Ja håper disse tennene til våre små ikke drøyer det for lengekan jo ta mange uker før de kommer ut! Og får vondt av å tenke på hvis de må ha vondt såå lenge! Men etter erfaring fra Emira, så husker jeg at det var vanskelig å se om det kom tann nede, men ikke oppe..så plutselig er det nok tann der
★Sender fra pipe-gjøken★
Phu, for en dagGod kveld
Har hatt en skikkelig hektisk dag og har endelig kollapsa i sofaen!
Var for seint ute i morges til barnehagen for Hermine ble aldri ferdig å bæsje på potta i morges![]()
Skulle dratt fra barnehagen kl 08.30, men kl ble 08.45 før jeg kom meg avgårde og måtte løpe fra bilen og til PPT for å rekke å være der 5 minutter for seint
Samma regla når jeg skulle hjem, hadde foreldresamtale i bhg kl 14.30 men var ikke der før 14.40
Måtte løpe tilbake til bilen fra PPT
SÅÅÅ når jeg fikk henta snuppa litt over kl 15 så måtte vi i i full fart innom butikken å handle for hadde invitert 5 stykker til middag (pappa og co fra lofoten OG broren min) og de skulle komme kl 16, 15.45 var vi hjemme
Hermine sutra og var sulten og jeg hadde tannverk
MEN middag ble det og vi har hatt en koselig ettermiddag!
...mannen har vært i Oslo på kurs idag, så jeg og Hermine har vært alene hele dagen, og jeg er kronisk for sent ute
jaddaaaa!!!
God kveld
Har hatt en skikkelig hektisk dag og har endelig kollapsa i sofaen!
Var for seint ute i morges til barnehagen for Hermine ble aldri ferdig å bæsje på potta i morges![]()
Skulle dratt fra barnehagen kl 08.30, men kl ble 08.45 før jeg kom meg avgårde og måtte løpe fra bilen og til PPT for å rekke å være der 5 minutter for seint
Samma regla når jeg skulle hjem, hadde foreldresamtale i bhg kl 14.30 men var ikke der før 14.40
Måtte løpe tilbake til bilen fra PPT
SÅÅÅ når jeg fikk henta snuppa litt over kl 15 så måtte vi i i full fart innom butikken å handle for hadde invitert 5 stykker til middag (pappa og co fra lofoten OG broren min) og de skulle komme kl 16, 15.45 var vi hjemme
Hermine sutra og var sulten og jeg hadde tannverk
MEN middag ble det og vi har hatt en koselig ettermiddag!
...mannen har vært i Oslo på kurs idag, så jeg og Hermine har vært alene hele dagen, og jeg er kronisk for sent ute
jaddaaaa!!!
du, jeg tissa alltid i en pappkopp og helte litt over i ett urinprøveglassMyyye lettere å sikte
![]()
ja, måtte jobbe intenst med meg selv mens jeg lagde middag for å slippe tak på stressetPhu, for en dag![]()
hehe, bedre sent enn aldri, vet du til nr 4Haha ja DET må jo være mye enkleremitt tredje svskap, og jeg har ikke tenkt på det
hahah
★Sender fra pipe-gjøken★
ja, er helt utslitt nå!Høres ut som en ganske så hektisk hverdag!men sånn er det vel bare av og til.. er vel ekstra godt å slappe av nå tenker jeg
får satse på en roligere dag imårra
★Sender fra pipe-gjøken★
Hehe ja det skjønner jeg. Hva hadde dere til middag?ja, måtte jobbe intenst med meg selv mens jeg lagde middag for å slippe tak på stresset![]()
Morro med kontroll, men ikke med vaksineJeg har hatt med meg guttene ute en time i ettermiddag. En halvtime bare med lek, og en halvtime hvor vi bidro det vi kunne til dugnad. Ble litt raking
Lillebror spiste en gigaporsjon med havregrøt til kvelds og sovnet kjapt nå kl 19.30!
T har ikke lagt seg enda, sitter og ser siste Brannmann Sam-episode nå!
Mannen har vært på amatørfotballtrening, ble bedt med av en kompis, og likte det veldig godt, men kollapser vel i sofaen ganske snart etter dusjing
I morgen er det 1-årskontroll, og vi har fått time kl 9 ,så vi må tidlig opp og av gårde først for å levere T i bhg og gå ned til byen![]()
hehe, bedre sent enn aldri, vet du til nr 4![]()
så bra, fiskekaker er populært her også...selv om jeg selv ikke er så glad i detHehe ja det skjønner jeg. Hva hadde dere til middag?
Her ble det fiskekaker, Lillebror spiste MYE!