Onsda'n.

Det som er kjipt er at jeg må sykle alle bakkene opp hjem igjen :-p Lilla vet kanskje hvor bratt det er :-p
Jah, jeg skulle til å nevne de bakkene i sta, men så tenkte jeg at du er myyyye sprekere enn meg og syns sikkert det er enkle og forfriskende bakker, så jeg holdt munn for å ikke virke lat. Hahaha!:D

Go' morn! :)

Spennende å være hårmodel:D og ha en fin sykkeltur;)

Bra det blir besøk når det er så dårlig vær!:)

Liana våkna 2 ganger før vi la oss igår! Usikker på om det var drøm eller ikke den første gangen, men siste gangen så fikk hun dentinox, for da ville hun ikke ha noe kos eller noe:eek: bare dyttet oss vekk, noe som hun gjør når hun har vondt et sted, da blir hun sur:p men hun roet seg etter det!:) (heldigvis):)
Ellers var hun våken i 7 tiden, noe som passet bra idag, for jeg ville levere dem i bhg før 9, siden Emira skal i hallen rett etter frokosten;):)
Kl 10:30 skal jeg til jordmor igjen, må si det har blitt fryktelig vanskelig å treffe dette uringlasset for tiden:p hahaha..

Ha en fin dag, jenter♡

★Sender fra pipe-gjøken★

Hahahahahah, akkurat det med og treffe uringlasset tror jeg på:D *LOL* Lykke til hos JM, blir spennende og se hva hu sier:) Terminen din er i morra ser jeg?:D Nå kan det bokstavelig talt skje når som helst:)<3
Uff, stakkars, tennene plager henne en del virker det som:( Godt Dentinox hjalp og hu sovnet igjen:)

Ha en fin dag du også, søta:)<3

Tar dy glukosebelastningstest?
Jordmor ville jeg skulle ta det sist, men jeg nektet da jeg ikke hadde noen tegn på diabetes (men pga svær storebror ville hun sjekke...), men fastlegen min tok en "ny" blodprøve for å sjekke blodsukkeret istedet, synes den desken var grei :-p

Ja jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg tar slik test for kan umulig ha høy bmi, men legen sa jeg hadde høy bmi. Haha! Kanskje jeg ser noe helt annet i speilet enn det alle andre ser ;-p sist tok jeg også, og så avlyste jormor test nr to pga hun sa jeg ikke hadde høy bmi...såe...håper hun avlyser denne gangen også ;) så bra du slapp unna da! Synst det hadde holdt med en blodprøve jeg altså. Føler meg ikke i faresonen og har ingen i slekta med diabetes og simone var "vanlig stor". Og jeg liker ikke engang søtsaker...det har sikkert ikke så mye å si da men...

Jeg så ikke tv i det hele tatt i går jeg. Mannen spilte GTA :-o

Haha kjøpte det spillet til samboer i bursdagsgave, noe jeg av og til nesten angrer på:p hahah..

★Sender fra pipe-gjøken★

Uff, kvalme:confused: håper det gir seg! Syns kvalmen er det verste med hele svskapet OG fødselen!

Er ganske normal oppførsel på snuppa di;) Emira var sånn fra første dag og helt til hun var over 2 år, og jeg måtte slutte å bære på hun pga graviditet;) Liana takler ikke å vente på maten heller, blir hun satt i stolen, så skal hun ha mat med engang:P og hun har også blitt mer klengete enn før..så kan jo bare være en fase i denne alderen?;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Usj ja den gir seg fort når jeg får lov å spise og drikke igjen ;) Liker heller ikke å være kvalm, men føler ikke at jeg har grunn til å klage kjempemye over det siden jeg ikke har kastet opp. Fødselen var heller ikke høydepunktet under graviditeten nei. Var for så vidt kjekt å få ut ungen men resten var ikke noe å trakte etter ;)

Så bra at det er normalt å være slik. Vi hr jo hatt en unge som helst ville være i fred innimellom og dytta oss vekk om vi ble for klengete. Sove alene har hun alltid likt bedre enn sammen med oss, så det er litt merkelig og uvant at hun plutselig vil kose så mye! Men det er koselig også selv om det er travelt også.

Sånne programmer ekke helt min greie, synes det er patetisk, akkurat som paradise hotel. Piss og drama... Jeg så på brennpunkt igår som handla om dyremishandling og at det blir gjort så lite med det i Norge. Folket ønsker dyrepoliti, men ikke politiet selv:angry4 De henlegger bare sakene som kommer inn fra mattilsynet! Helt horibelt. Ikke minst på dyrenes vegne, men også pga de som mishandler og dreper dyr ofte ender opp med og gjøre likedane ting mot mennesker!:eek::confused::oops:
Supert med finvær, har der her idag vi også:) 10 grader, blå himmel og solskinn:) Jeg skal vaske klær idag jeg også, og ut en tur med Emmeth:) Er så deilig og være ute i finværet:)

Neline våknet litt over 5 idag, heldigvis roa hu seg og sovna igjen, men greide selvsagt og vekke Emmeth, så han var våken en halvtimes tid. Sto opp kl 06.50 hele gjengen:)

Har fortsatt mageknip og skikkelig gå-på-do mage.. Vært på do 4 ganger siden litt i 7:oops: Hvordan går det med magen din? Fortsatt menssmerter fra H?

Kjedelig at du fortsatt har magetull:confused: men er det kun det eller? Og har noen andre fått det enda sa? Håper ikke det;)

Orker heller ikke å se på programmer som er som paradise hotel og lignende:eek: fjerne folk som kun har én ting i hode:P det er alt det handler om jo!
Jeg så på hotel cæsar, the big bang theory og Ylvis, og har tatt opp farmen som jeg skal se idag:D digger ylvis da!:D

★Sender fra pipe-gjøken★

Det som er kjipt er at jeg må sykle alle bakkene opp hjem igjen :p Lilla vet kanskje hvor bratt det er :p

Hahaha, veit hvor bratt det er på Lillehammer:p Hele byen er jo masse bakker!
Fritt for og ikke få melkesyre i beina da;)

Sånne programmer ekke helt min greie, synes det er patetisk, akkurat som paradise hotel. Piss og drama... Jeg så på brennpunkt igår som handla om dyremishandling og at det blir gjort så lite med det i Norge. Folket ønsker dyrepoliti, men ikke politiet selv:angry4 De henlegger bare sakene som kommer inn fra mattilsynet! Helt horibelt. Ikke minst på dyrenes vegne, men også pga de som mishandler og dreper dyr ofte ender opp med og gjøre likedane ting mot mennesker!:eek::confused::oops:
Supert med finvær, har der her idag vi også:) 10 grader, blå himmel og solskinn:) Jeg skal vaske klær idag jeg også, og ut en tur med Emmeth:) Er så deilig og være ute i finværet:)

Neline våknet litt over 5 idag, heldigvis roa hu seg og sovna igjen, men greide selvsagt og vekke Emmeth, så han var våken en halvtimes tid. Sto opp kl 06.50 hele gjengen:)

Har fortsatt mageknip og skikkelig gå-på-do mage.. Vært på do 4 ganger siden litt i 7:oops: Hvordan går det med magen din? Fortsatt menssmerter fra H?
Spennende med dyreprog. Fikk ikke med meg det :-(
Har du spist noe?.... heller det enn oppkast hehe :-)
Smertene har roet seg litt,men er litt kvalm. Sikkert fordi det er og har vært så vondt..helt sliten....... så bra Neline sovne igjen :-)

Håper du blir fort bra i magen :-) det er ikke stress?

Sent from my GT-I9300

Hahahahahah, akkurat det med og treffe uringlasset tror jeg på:D *LOL* Lykke til hos JM, blir spennende og se hva hu sier:) Terminen din er i morra ser jeg?:D Nå kan det bokstavelig talt skje når som helst:)<3
Uff, stakkars, tennene plager henne en del virker det som:( Godt Dentinox hjalp og hu sovnet igjen:)

Ha en fin dag du også, søta:)<3

Hahaha vanskelig nok uten denne magen! Glad jeg snart slipper det!:D
Ja er spent nå, har aldri gått så "lenge" gravid før:P men så var terminen først 13 oktober da, så ble den endret til 10;)
Men i hele går, så føltes kroppen min så rar og merkelig..kan ikke forklare det, men var noe annerledes, så kansje den klargjør seg mer?:D *håper det*

Ja virker som hun har vært veldig plaga nå, men jeg ser ikke noe tegn til nye tenner, så tar nok litt tid før det bryter ut:( kansje jeksler som presser på?
Emira hadde det mest vondt når hun fikk de tennene..

★Sender fra pipe-gjøken★

Kjedelig at du fortsatt har magetull:confused: men er det kun det eller? Og har noen andre fått det enda sa? Håper ikke det;)

Orker heller ikke å se på programmer som er som paradise hotel og lignende:eek: fjerne folk som kun har én ting i hode:p det er alt det handler om jo!
Jeg så på hotel cæsar, the big bang theory og Ylvis, og har tatt opp farmen som jeg skal se idag:D digger ylvis da!:D

★Sender fra pipe-gjøken★
Ylvis er konge, synes norges herligste er ett av de beste programmene som noengang har vært;) Så mye rare folk:D
Jentene sier de har vondt i magen, men går ikke mye på do? Jeg har dritvondt i magen med skikkelig drittkramper! men heldigvis ikke oppkast:) Så dete r jo et lyspunkt i seg selv;) hihi...

Usj ja den gir seg fort når jeg får lov å spise og drikke igjen ;) Liker heller ikke å være kvalm, men føler ikke at jeg har grunn til å klage kjempemye over det siden jeg ikke har kastet opp. Fødselen var heller ikke høydepunktet under graviditeten nei. Var for så vidt kjekt å få ut ungen men resten var ikke noe å trakte etter ;)

Så bra at det er normalt å være slik. Vi hr jo hatt en unge som helst ville være i fred innimellom og dytta oss vekk om vi ble for klengete. Sove alene har hun alltid likt bedre enn sammen med oss, så det er litt merkelig og uvant at hun plutselig vil kose så mye! Men det er koselig også selv om det er travelt også.

Ja godt mat og drikke hjelper;) jeg måtte gå å småspise hele dagen med Liana (morgen til kveld), for å ikke kaste opp..med Emira så klarte jeg ikke å spise før utpå ettermiddagen, for alt kom opp igjen:confused:

Hehe de forandrer seg heletiden syns jeg:rolleyes: Liana har også vært veldig "selvstendig", og har aldri vært glad i kos og har fint kunne krabbe inn i et annet rom å sitte der alene leeeenge.. men nå henger hun mye mer rundt oss, og har lyst til å bli holdt eller at vi sitter på gulvet osv..nesten motsatt av åssen hun alltid har vært..hehe.. er jo koselig, men kan være slitsomt ja!:p

★Sender fra pipe-gjøken★

Ylvis er konge, synes norges herligste er ett av de beste programmene som noengang har vært;) Så mye rare folk:D
Jentene sier de har vondt i magen, men går ikke mye på do? Jeg har dritvondt i magen med skikkelig drittkramper! men heldigvis ikke oppkast:) Så dete r jo et lyspunkt i seg selv;) hihi...

Haha ja det programmet var jo helt supert da!:D hahah finnes en god del merkelige eller "herlige" folk rundt i landet:p

Hmm, får håpe de også ikke får noe!
Men å klage over magen er jo en av tingene barn klager mest på..selvom de ofte kan ha vondt/ubehag andre steder, så kan de fort si magen..hvertfall små barn da;) Emira kommer med det ofte, men hun sier det når hun er sulten også, eller mett:P og noen ganger om hun vil at vi skal syns synd på hun uten grunn:P eller så leter hun etter blåmerke:P

Uff ja, oppkast er mye verre! Da er det bedre å sitte på do;) kan jo være noe du har spist, eller kansje stress?

★Sender fra pipe-gjøken★

Spennende med dyreprog. Fikk ikke med meg det :-(
Har du spist noe?.... heller det enn oppkast hehe :)
Smertene har roet seg litt,men er litt kvalm. Sikkert fordi det er og har vært så vondt..helt sliten....... så bra Neline sovne igjen :)

Håper du blir fort bra i magen :) det er ikke stress?

Sent from my GT-I9300

Det var på nrk, brennpunkt gikk kl 21.30:)
De var tilogmed i miami og så hva dyrepolitiet gjorde der. Skulle så ønske vi hadde det i norge også! Mange dyr, spesielt katter som blir makabert drept:( Og politiet henlegger stort sett alle dyremishandlingssaker og blir folk dømt er det helt latterlige straffer! Sånt gjør meg rasende.. Du kan se det på nrk nett-tv:)

Nei, har ikke spist noe annet enn andre i familien, så aner ikke hva det er. Skikkelige kramper, møkkvondt! Tror ikke det er stress, men veit ikke da men:)
Æææsj, kvalme er så ubehagelig:( Håper det går fort over:) Godt du ikke smerter i magen lenger<3 Ja, selvsagt blir du sliten i kroppen av og ha sånne smerter:(

Hahaha vanskelig nok uten denne magen! Glad jeg snart slipper det!:D
Ja er spent nå, har aldri gått så "lenge" gravid før:p men så var terminen først 13 oktober da, så ble den endret til 10;)
Men i hele går, så føltes kroppen min så rar og merkelig..kan ikke forklare det, men var noe annerledes, så kansje den klargjør seg mer?:D *håper det*

Ja virker som hun har vært veldig plaga nå, men jeg ser ikke noe tegn til nye tenner, så tar nok litt tid før det bryter ut:( kansje jeksler som presser på?
Emira hadde det mest vondt når hun fikk de tennene..

★Sender fra pipe-gjøken★

Ja, er jo i grunn det:D Og blir ikke akkurat lettere av og ha den store magen der, så det er bare og sikte og håpe man treffer glasset;) Kan jo nok hende at kroppen gjør seg klar til fødsel og du derfor kjente at kroppen blei rar?:) Krysser alt jeg har for fødsel på termin;)XXXXX*Skal funke*
Vettu, akkurat samme med Emmeth. Trodde det var hjørnetennene som kom, men så igjen idag og var ikke tegn til NOEN tenner? HUh? Er så kjedelig om tennene skal drøye veldig før de kommer. Dete r så vondt og plagsomt for de små!

Jah, jeg skulle til å nevne de bakkene i sta, men så tenkte jeg at du er myyyye sprekere enn meg og syns sikkert det er enkle og forfriskende bakker, så jeg holdt munn for å ikke virke lat. Hahaha!:D
Hahaha. Kan love deg jeg puste og peset da jeg endelig kom meg opp :p

Uh.. Kjedelig å ufrivillig måtte se/høre på GTA(?)Jeg blir veldig sliten av sånt iallfall.
Joda, han bruker som regen headset og jeg får "lov" til å sitte med mac-en uten å føle på at han blir oversett :D

Ja jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg tar slik test for kan umulig ha høy bmi, men legen sa jeg hadde høy bmi. Haha! Kanskje jeg ser noe helt annet i speilet enn det alle andre ser ;-p sist tok jeg også, og så avlyste jormor test nr to pga hun sa jeg ikke hadde høy bmi...såe...håper hun avlyser denne gangen også ;) så bra du slapp unna da! Synst det hadde holdt med en blodprøve jeg altså. Føler meg ikke i faresonen og har ingen i slekta med diabetes og simone var "vanlig stor". Og jeg liker ikke engang søtsaker...det har sikkert ikke så mye å si da men...
Det var først jordmor som tok OUL på meg som foreslo at jeg skulle ta opp med min jordmor dette med belastningstest. MEn jeg sa med en gang at det så jeg ikkr poenget med, jeg hadde aldri proteiner eller liknende i første svangerskap, la på meg 13 kilo og var sunn og frisk og sprek. Ikke hadde guttungen noen tegn på diabetes da han kom ut heller! Han var bare stor.. Jeg nevnte det likevel for jordmoren min, og hun var helt enig med hun på sykehuset. Men jeg var fortsatt bastant da, på at jeg ikke skjønte vitsen når jeg i tillegg levde enda sunnere dette svangerskapet og alt var som sist... Så vi ble enige om at det skulle bli opp til fastlegen min som kjenner meg veldig godt. Han bare ristet på hodet av disse damene og sa "men vi kan jo ta en blodprøve tilfelle de fortsetter å mase" :p
Selv ikke-fastende hadde jeg supert blodsukker, og jeg er meget glad for at jeg lot være å utsette meg for den ekle sukkerguffen :o

Hahaha, veit hvor bratt det er på Lillehammer:p Hele byen er jo masse bakker!
Fritt for og ikke få melkesyre i beina da;)
Ja, vet du hvor ol-hallene er? sår jeg har syklet dit fra sentrum er jeg litt under halvveis med bakker unna hjemme :p

Back
Topp