Onsdagssnakk og onsdagsbarn!

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
Kjører to fluer i en smekk idag jeg! :p
Har vært ei varm natt, snuppa har sovet kun i ullpysj og barføtt. Dyne og teppe ble overflødig:eek: :rolleyes: nå er hun smurt med solkrem på alle delene som stikker ut av shortsdrakta! :p så når jeg nå er ferdigpumpa er vi klar for å gå ut å leke! :D

*Surfer mobilt*

Hermine i den nye drakten sin fra Lindex! Glad jeg tok 86, for den sitter uforskammet bra på:eek::p:)

*Surfer mobilt*

...glemte bildet:p1369209018661.jpg

*Surfer mobilt*

Den dressen var utrolig kul!
Må ut og handle vi og tror jeg.
JEg rydder rommet til T i dag :o
MÅ ha system på de lekene, ellers blir det roterom til slutt da han ikke vet hvor han skal rydde hva...
Men jeg tror det blir bra nå - mye bedre plass til å leke på også =)
Mannen lager litt lunch til oss nå, så får jeg fortsette ryddingen etterpå!

Får skravle med meg sjøl idag da! :p
Vi koser oss ute i sola! Hermine satte i å vræææle da jeg tok henne inn for å skifte bleie, og blei stille igjen i det hun fikk komme ut igjen! :rolleyes:
1369216331378.jpg
Spennende at pappan legger plastplatting! :D
*Surfer mobilt*

Så skjønn hun er! Deilig med sommervær :-) her er det regn og litt kjølig. Vi har gått tur og handla inn til taco. Får besøk av onkelen til Simone senere :-) her er Simone tidligere:
ImageUploadedByBV Forum1369219767.107017.jpg

Hun jobber på selv om hun er syk. Ikke rart hun sover mye!

Så skjønne jenter!

Lillebror digger gulvplassen jeg ryddet frem på rommet til T! :)

så herlige småtroll :D hehe..

Her ligger Liana å sover enda, vært litt mer urolig inatt pga. en liten forkjølselse som snek seg inn på hun :( Renner fra nesen og var tett i natt.. bitte litt feber istad, men er seg sjøl forde :) har spist bra også, så det er jeg glad for :D (sånn er det når man har hatt besøk av en små-snørrete 2åring i helgen) :P

Jeg selv har vært på min første jordmor kontroll idag :) men lyttet ikke etter hjerte på den lille, fordi dem tydeligvis har sluttet med det før man er i uke 24 :eek: :P går bra da, for var jo på ul i forige uke, og kjenner masse liv hverdag :D

Her reeegner det :( liten flom-varsel å greier :P får håpe kommunen har forberedet seg bedre nå da, fordi for noen dager siden var det jo helt kaos her! :eek:

Den dressen var utrolig kul!
Må ut og handle vi og tror jeg.
JEg rydder rommet til T i dag :o
MÅ ha system på de lekene, ellers blir det roterom til slutt da han ikke vet hvor han skal rydde hva...
Men jeg tror det blir bra nå - mye bedre plass til å leke på også =)
Mannen lager litt lunch til oss nå, så får jeg fortsette ryddingen etterpå!
Hater å rydde, men elsker system! Upraktisk kombo! ;)

*Surfer mobilt*

Så skjønn hun er! Deilig med sommervær :-) her er det regn og litt kjølig. Vi har gått tur og handla inn til taco. Får besøk av onkelen til Simone senere :-) her er Simone tidligere:
Vis vedlegget 15884

Hun jobber på selv om hun er syk. Ikke rart hun sover mye!
Hun ser jo strålende blid ut da, tross sykdom! ;)

*Surfer mobilt*

Ser ut som at han fant noen morsomme leker også der inne! ;)

*Surfer mobilt*
Ja jeg fant mye som T har blitt for stor til!
Han vil bare ikke innse det selv. Alt som noen sinne har tilhørt han er HANS! :-p

Idag har Mathea hatt sin første bli kjent dag på skolen:D vi var der i 3 timer og det gikk kjempefint:) vi hadde foreldremøte med rektor og fikk en del info i halvannen time;) mathea ville i bhgen etterpå og det fikk hu lov til:) nå er vi hjemme og koser med emmeth og han har fått litt mat, tørr bleie og fått seg en liten lur:)herlig med fint vær:) her er det regn og flom. E6 er stengt rett etter Minnesund:eek:

Ja jeg fant mye som T har blitt for stor til!
Han vil bare ikke innse det selv. Alt som noen sinne har tilhørt han er HANS! :-p
Hehe, ikke lett å få han til å ville donere noen babyleker til lillebroren? ;)

*Surfer mobilt*

Dette er helt vilt! Vi er jo vant til at det ennå snør på denne tida :eek::D
1369227234845.jpg

*Surfer mobilt*

Noen bilder av lille fisen som ikkw greier og sitte rolig:p:cool::D roter rundt i sofaen:D

Prøver igjen:p
*POFF*

Vedlegg

• 1369227618328.jpg
    1369227618328.jpg
    61 KB · Visninger: 20
  • 1369227633082.jpg
    1369227633082.jpg
    55 KB · Visninger: 20
  • 1369227655400.jpg
    1369227655400.jpg
    71,5 KB · Visninger: 21
  • 1369227693221.jpg
    1369227693221.jpg
    60,1 KB · Visninger: 20
Så mange vakre, sjarmerende og blide barn det var her da!:)
Nå sitter jeg og Jenny i bilen på ferga, og er på vei hjem etter kontroll ved sykehuset i Ålesund. Pissregn og 6grader..:confused:
Kontrollen gikk fint. Ingen funn og refleksene var fine. Trenger i utgangspunktet ikke flere kontroller, men skal kontakte legen og ta flere prøver dersom hun får nye anfall eller ikke er oppe og går når hun har blitt 1.5år gammel. Det er fortsatt noe som skurrer sier legen (ufarlig riltignok), men det er vanskelig å finne ut av det når hun er så pigg som nå, så vi får vente og se. ;)
Her er et bilde av jenta som sjarmerte både leger, sykepleiere og pasienter på venterommet i dag;
1369228308087.jpg1369228322130.jpg
(På bodyen hennes står det "I'm a tough cookie" og DEN er mamma enig i.) ;)

Back
Topp