Onsdagssnakk og onsdagsbarn!

Fine Emmeth! =)

Så mange vakre, sjarmerende og blide barn det var her da!:)
Nå sitter jeg og Jenny i bilen på ferga, og er på vei hjem etter kontroll ved sykehuset i Ålesund. Pissregn og 6grader..:confused:
Kontrollen gikk fint. Ingen funn og refleksene var fine. Trenger i utgangspunktet ikke flere kontroller, men skal kontakte legen og ta flere prøver dersom hun får nye anfall eller ikke er oppe og går når hun har blitt 1.5år gammel. Det er fortsatt noe som skurrer sier legen (ufarlig riltignok), men det er vanskelig å finne ut av det når hun er så pigg som nå, så vi får vente og se. ;)
Her er et bilde av jenta som sjarmerte både leger, sykepleiere og pasienter på venterommet i dag;
Vis vedlegget 15917Vis vedlegget 15918
(På bodyen hennes står det "I'm a tough cookie" og DEN er mamma enig i.) ;)
SÅ hun er!!!
Håper dere finner utav noe da..

En som koser seg med middag i dag :)
ImageUploadedByBV Forum1369232286.366093.jpg
ImageUploadedByBV Forum1369232295.999674.jpg

Herlige bebiser i dag:-)

Jeg har vært på jobb, så har vi vært en tur på helsestasjonen, snuppa veier 7960, lagt på seg 90 gram på en måned.
Ikke mye å skryte av det..
Hun fikk påvist melkeallergi av barnelegen i dag, kanskje det hjelper å kutte ut melkeprodukter på vekta hennes.
Ellers er hu nokså sur i dag også, sover dårlig på ettermiddagene. Tror jeg skal ta en tur til fysioen med henne igjen, for det var slik hun var før jeg fikk henne behandler der og hun ble bra.

Herlige bilder av Eskil!!! :)
Han er nå god da.. Også ser han såååå fornøyd ut!:D
Ja, han likte det veldig godt! :D
Må lage det oftere, gitt! :)
Hadde endel godt i kjøttsausen da, så det gav mye smak. Hvitløk, basilikum og oregano :D

Ja, han likte det veldig godt! :D
Må lage det oftere, gitt! :)
Hadde endel godt i kjøttsausen da, så det gav mye smak. Hvitløk, basilikum og oregano :D
Ja, det er saker vet du. Merker drt he også, at mat med mye smak i er mer interessant enn kokt potet f.eks.:) Bra at de liker forskjellig mat - det er jeg veldih glad for iallfall.
Vi laga Tikka Masala fra scratch til Jenny i går, og det ble riktig så godt! Hun åt godt av det til middag iallfall..:)

Ja, det er saker vet du. Merker drt he også, at mat med mye smak i er mer interessant enn kokt potet f.eks.:) Bra at de liker forskjellig mat - det er jeg veldih glad for iallfall.
Vi laga Tikka Masala fra scratch til Jenny i går, og det ble riktig så godt! Hun åt godt av det til middag iallfall..:)
Oh. Oppskrift??
Dette var hvertfall en god måte å tilvenne middag på. Slippe å lage egen mat til han, og han ordner seg selv så vi også får spist :-D

haha, så herlig!
Likte han spagetti?
Minner meg jo på at Hermine spiste vårrull på 17.mai! :D Ikke det harde rundt, men glassnudlene og grønnsakene som var inni ;)
Ja, han slurpet i seg litt :D

tror jeg må prøve det snart! :D
Sist jeg testa pasta gikk det på gulvet :p
Det gikk overraskende lite på gulvet, gitt. Men det var nok ikke stooore mengdene mat han fikk i seg, da. Men han koste seg hvertfall!

Det gikk overraskende lite på gulvet, gitt. Men det var nok ikke stooore mengdene mat han fikk i seg, da. Men han koste seg hvertfall!
Som regel forsøker jeg med mosamat først, og så får hun "leke" med mat mens vi spiser, eller om hun blånekter å bli mata :P ;) Spagetti er jo fint å spise selv da! :D
Tilbød henne idag en hjemmelaga pinneis (frosen fruktmos), hun slikka litt på den, men så valgte hun å spise mais i stedet til dessert :eek: :rolleyes:

Som regel forsøker jeg med mosamat først, og så får hun "leke" med mat mens vi spiser, eller om hun blånekter å bli mata :p ;) Spagetti er jo fint å spise selv da! :D
Tilbød henne idag en hjemmelaga pinneis (frosen fruktmos), hun slikka litt på den, men så valgte hun å spise mais i stedet til dessert :eek: :rolleyes:
Hehe.
Nei, middagsmat har han ikke fått most. Orker ikke, kjenner jeg :p

Oh. Oppskrift??
Dette var hvertfall en god måte å tilvenne middag på. Slippe å lage egen mat til han, og han ordner seg selv så vi også får spist :-D
Prøver å gi henne det samme som vi spiser selv. Pleier å ta oss noen kvelder der vi lager litt mat som vi fryser ned til henne. I går blei det 5 Aventbeger med T.M f.eks. Veldig greit å ha i bakhånd.:)
Sendte deg oppskrift på pm

Prøver å gi henne det samme som vi spiser selv. Pleier å ta oss noen kvelder der vi lager litt mat som vi fryser ned til henne. I går blei det 5 Aventbeger med T.M f.eks. Veldig greit å ha i bakhånd.:)
Sendte deg oppskrift på pm

Lillebror har som regel sovet, eller allerede spist når vi skal ha middag.
Men np kan vi bli flinkere til å lage mat han klarer å spise selv, om han fortsetter den døgnrytmen han har hatt. Middagen blir desverre litt for nærme kveldsmaten hans, men da er det jo greit at han spiser selv - blir ikke akkurat mett av det enda :o

Back
Topp