Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SÅ hun er!!!Så mange vakre, sjarmerende og blide barn det var her da!
Nå sitter jeg og Jenny i bilen på ferga, og er på vei hjem etter kontroll ved sykehuset i Ålesund. Pissregn og 6grader..
Kontrollen gikk fint. Ingen funn og refleksene var fine. Trenger i utgangspunktet ikke flere kontroller, men skal kontakte legen og ta flere prøver dersom hun får nye anfall eller ikke er oppe og går når hun har blitt 1.5år gammel. Det er fortsatt noe som skurrer sier legen (ufarlig riltignok), men det er vanskelig å finne ut av det når hun er så pigg som nå, så vi får vente og se.♡
Her er et bilde av jenta som sjarmerte både leger, sykepleiere og pasienter på venterommet i dag;
Vis vedlegget 15917Vis vedlegget 15918
(På bodyen hennes står det "I'm a tough cookie" og DEN er mamma enig i.)![]()

Det var veldig godt tror jegÅååh, så herlig skjønn han erSer ut som det smakte med middag
![]()
EG SMELTAR!!♡
Herlige bilder av Eskil!!!
Ja, han likte det veldig godt!Herlige bilder av Eskil!!!
Han er nå god da.. Også ser han såååå fornøyd ut!![]()
Ja, det er saker vet du. Merker drt he også, at mat med mye smak i er mer interessant enn kokt potet f.eks.Ja, han likte det veldig godt!![]()
Må lage det oftere, gitt!![]()
Hadde endel godt i kjøttsausen da, så det gav mye smak. Hvitløk, basilikum og oregano![]()
Oh. Oppskrift??Ja, det er saker vet du. Merker drt he også, at mat med mye smak i er mer interessant enn kokt potet f.eks.Bra at de liker forskjellig mat - det er jeg veldih glad for iallfall.
Vi laga Tikka Masala fra scratch til Jenny i går, og det ble riktig så godt! Hun åt godt av det til middag iallfall..![]()
haha, så herlig!
Ja, han slurpet i seg litthaha, så herlig!
Likte han spagetti?
Minner meg jo på at Hermine spiste vårrull på 17.mai!Ikke det harde rundt, men glassnudlene og grønnsakene som var inni
![]()
tror jeg må prøve det snart!Ja, han slurpet i seg litt![]()
Det gikk overraskende lite på gulvet, gitt. Men det var nok ikke stooore mengdene mat han fikk i seg, da. Men han koste seg hvertfall!tror jeg må prøve det snart!
Sist jeg testa pasta gikk det på gulvet![]()
Som regel forsøker jeg med mosamat først, og så får hun "leke" med mat mens vi spiser, eller om hun blånekter å bli mataDet gikk overraskende lite på gulvet, gitt. Men det var nok ikke stooore mengdene mat han fikk i seg, da. Men han koste seg hvertfall!
Hehe.Som regel forsøker jeg med mosamat først, og så får hun "leke" med mat mens vi spiser, eller om hun blånekter å bli mata![]()
Spagetti er jo fint å spise selv da!
Tilbød henne idag en hjemmelaga pinneis (frosen fruktmos), hun slikka litt på den, men så valgte hun å spise mais i stedet til dessert![]()
![]()
så herlig han er! Blitt SÅ stor, og kan jo snart ha strikk i håret den gutten der
Prøver å gi henne det samme som vi spiser selv. Pleier å ta oss noen kvelder der vi lager litt mat som vi fryser ned til henne. I går blei det 5 Aventbeger med T.M f.eks. Veldig greit å ha i bakhånd.Oh. Oppskrift??
Dette var hvertfall en god måte å tilvenne middag på. Slippe å lage egen mat til han, og han ordner seg selv så vi også får spist :-D
Prøver å gi henne det samme som vi spiser selv. Pleier å ta oss noen kvelder der vi lager litt mat som vi fryser ned til henne. I går blei det 5 Aventbeger med T.M f.eks. Veldig greit å ha i bakhånd.
Sendte deg oppskrift på pm