Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
så herlig han er! Blitt SÅ stor, og kan jo snart ha strikk i håret den gutten der![]()
![]()
Det var veldig godt tror jeg![]()
EG SMELTAR!!♡
(Noe høres bare bedre ut på nynorsk. Hehe..)
Takk<3Så mange vakre, sjarmerende og blide barn det var her da!
Nå sitter jeg og Jenny i bilen på ferga, og er på vei hjem etter kontroll ved sykehuset i Ålesund. Pissregn og 6grader..
Kontrollen gikk fint. Ingen funn og refleksene var fine. Trenger i utgangspunktet ikke flere kontroller, men skal kontakte legen og ta flere prøver dersom hun får nye anfall eller ikke er oppe og går når hun har blitt 1.5år gammel. Det er fortsatt noe som skurrer sier legen (ufarlig riltignok), men det er vanskelig å finne ut av det når hun er så pigg som nå, så vi får vente og se.♡
Her er et bilde av jenta som sjarmerte både leger, sykepleiere og pasienter på venterommet i dag;
Vis vedlegget 15917Vis vedlegget 15918
(På bodyen hennes står det "I'm a tough cookie" og DEN er mamma enig i.)![]()
Også blid som hu erhehe, er ikke så lett når man er vant til å ha jenter?Haha, i knowNesten så jeg sterkt vurderer det mht hårspenner, har ikke lyst til og klippe han, men så har jeg fått gutt også da, så må vel bare finne fram saksa*GULP*
![]()
hehe, er ikke så lett når man er vant til å ha jenter?![]()
![]()
Så mange vakre, sjarmerende og blide barn det var her da!
Nå sitter jeg og Jenny i bilen på ferga, og er på vei hjem etter kontroll ved sykehuset i Ålesund. Pissregn og 6grader..![]()
Kontrollen gikk fint. Ingen funn og refleksene var fine. Trenger i utgangspunktet ikke flere kontroller, men skal kontakte legen og ta flere prøver dersom hun får nye anfall eller ikke er oppe og går når hun har blitt 1.5år gammel. Det er fortsatt noe som skurrer sier legen (ufarlig riltignok), men det er vanskelig å finne ut av det når hun er så pigg som nå, så vi får vente og se.♡
Her er et bilde av jenta som sjarmerte både leger, sykepleiere og pasienter på venterommet i dag;
Vis vedlegget 15917Vis vedlegget 15918
(På bodyen hennes står det "I'm a tough cookie" og DEN er mamma enig i.)![]()
Takk du, i like måteHan er jaggu med så sjarmerende, den gutten din![]()
Takk for det!Søte Jenny!Så bra at dere ikke trenger flere kontroller da! Selv om noe skurrer fremdeles så må det være deilig å høre at det er ufarlig. Håper virkelig at hun slipper flere anfall og er oppe og går før 1,5 år
hvordan føles det for deg da? Er du letta eller fortsatt bekymra? Når er det egentlig "vanlig" at de går da? Tror ikke det blir med det første her ihvertfall.
Takk for det!
Jeg er jo glad for at formen hennes et fin, samtidig som at jeg blei forbausa på at refleksene var i orden. De var jo det kliniske beviset på at noe faktisk ikke var som det skulle og at det ikke var stiv nakkeEr enig med legen om at vi ikke trenger å reise på kontroller når hun virker frisk som en fisk. Da er det bedre at vi kan ringe direkte om det skulle være noe.
Er ikke bekymra lenger, men føler meg ikke trygg på at det ikke kommer fler anfall. Vi håper selvsagt på det beste!
Han sa at noen barn ikke lærer seg å gå før de er rundt to år? Og at det fortsatt var innafor normalen. Kommer litt an på barnet selv og det genetiske; om mor/far var seint ellet tidlig utvikla osv.
Ja, det var litt forskjell.Det er bra dere ikke er bekymra lenger, og veldig flott at dere kan ringe direkte. Krysser fingrene for at Jenny slipper flere anfall![]()
Da er det bare å vente å se når de små håpefulle begynner å gå. Jeg var ni måneder og sambo 1,5år så der var det jo litt variasjon ;-p