Onsdagsskravle

Nøstebarn har masse fint ja :-) I fjor kjøpte jeg ullbody, genser, votter, lue og hals. Alt i den naturfargen (offwhite/hvit) :-) Fant ut etter på at Thea har atopisk eksem og reagerer litt på ull.. Akk,.. Så håper vi får en i framtiden som kan arve det :-P Tenkte at lyse fargen var grei hvis vi en gang skulle få en gutt, men fant ut etter på at babyer kan grise masse og da er lyse klær ikke alltid så lurt :-P

Himmel, dagene bare flyr av gårde og nå kommer mannen hjem om to dager allerede :D
i ettermiddag har vi spist middag hos ei venninne, kosa oss masse der. Hun er nå ped.leder på Hermines avdeling, men skal slutte over jul og bli student. Jeg vurderer å søke på stilinga og jobbe et par år der for å sanke erfaring før jeg går over i PPT, RBUPP eller lignende! :)
Hermine sovna i bilen på tur hjem, jeg har pakka vekk de 6 brødene jeg har bakt idag og nå sitter jeg og skal bestille klær fra Nøstebarn til Hermine :D :rolleyes: MÅ jo slå til nå mens mannen er borte :p
Så godt at tiden mannen er borte går fort! :D
Så hyggelig med middagsbesøk da!

Da ble det disse klærne fra Nøstebarn! :rolleyes: Men kjøper kjønnsnøytralt så eventuell bror kan arve! Er jo riiiimelig dyrt!!! :eek: :p :)

4546_54.jpg

4572_24_web.jpg

4766_12_4783_12_4625_87-_2_-web.jpg

4581_10.jpg
Så mye flott! :D :D
Jeg var innom mamma og krysset av litt i katalogen som på hos henne, og skrev "Ønskeliste til gutta" utenpå :p

Nøstebarn har masse fint ja :) I fjor kjøpte jeg ullbody, genser, votter, lue og hals. Alt i den naturfargen (offwhite/hvit) :) Fant ut etter på at Thea har atopisk eksem og reagerer litt på ull.. Akk,.. Så håper vi får en i framtiden som kan arve det :p Tenkte at lyse fargen var grei hvis vi en gang skulle få en gutt, men fant ut etter på at babyer kan grise masse og da er lyse klær ikke alltid så lurt :p
Eldste vår reagerte endel på ull i starten, men har vokst det av seg. Vi brukte mye tekninsk ull fra Devold og ull med bomull innerst i starten, det funket bra. Ellers er ull/ silkeklær mye mer skånsomf mot huden, og eventuelt bambus! Det har de samme egenskapene som ull =)
Hvitt blir fort flekkete ja, men jeg har lært at noe som heter gallesåpe tar det meste ;) Og ubehandlet ull, som Nøstebarn, inneholder mye lanolin, mye gris som preller av lanolin, heldigvis! :D

Ja det er sant, de har flere alternativer for dem som reagerer på ull. Er et merke som heter Mole, de har så ufattelig mye fint. Også er det så utrolig god kvalitet!

Ja det er sant, de har flere alternativer for dem som reagerer på ull. Er et merke som heter Mole, de har så ufattelig mye fint. Også er det så utrolig god kvalitet!
Hvor selges det? :D

Så mye flott! :D :D
Jeg var innom mamma og krysset av litt i katalogen som på hos henne, og skrev "Ønskeliste til gutta" utenpå :p

ja, tenkte jeg skulle bestille dette, og så høre med mamma om hun vil gi det til Hermine til jul :P ;)

Så godt at tiden mannen er borte går fort! :D
Så hyggelig med middagsbesøk da!

ja, i starten var jeg skikkelig rastløs om kveldene, men nå koser jeg meg med te og jentetvserier ;) :D
Har hatt SÅ lyst på fiskeboller i hvit saus så lenge, men ikke funnet melkefrie, nå fant jeg melkefri fiskepudding på butikken og det var RÅGODT i hvitsaus!!! :D Hermine DIGGA det og spiste masse fiskepudding og makaroni :)

det har jeg ikke hørt om, MÅ googles! ;) om jeg har råd, blir fort handling av sånt :P

Usj, tror jeg brygger på noe :(
Har skikkelig hodepine og gusj i det ene øyet. Typisk før jeg blir forkjølet :(
Litt kjipt å være på jobb nå, men det er ikke mer enn et par timer før jeg skal hjem!
Har fått jobbet litt med oppgave mellom slagene også!

Haha og skal love deg at det går fortere når du har flere barn :p jeg syns dette året, med tanke på Liana og graviditet, så har det gått sykt fort:eek: jeg satt jo akkurat her med Liana i magen:eek::p:) hehe

★Sender fra pipe-gjøken★

Hehe, kam tenke meg det ja:-)

hehe, blir straks litt mer å gjøre når de begynner å komme seg opp i høyden! :P ;)
Hermine tester stadig ut å stå uten støtte, idag klarte hun ca 3 sekunder før hun ikke turte mer og satte seg ned :D

Haha ja uff, nesten så man savner tiden hvor de lå der de ble lagt :P Liana har prøvd å klatre på tv-benken, men får bare slengt det ene beinet oppå :P har ikke vært så klatrere før nå egentlig..

Heheh så flink hun er :D hermine kommer nok til å gå snart;) de begynner forsiktig, så plutselig får de litt for mye selvtillit:eek::p

★Sender fra pipe-gjøken★

jeg har vært en tur i byen i dag og møtt ei venninne jeg ikke har sett på minst 3 år fordi hun har flytta fra fylket her så vi koste oss med kaffe og vaffel og masse sladder :) Guttungen kan være en tålmodighetsprøve noen ganger, spes når vi skal gå i fra barnehagen for han skal bare... Vi går langs en trafikkert vei og da stopper han opp for han skal se på bilene som kommer begge veier ;) Ellers i dag har vi kost oss med puslespill og 2 like :)

ja, i starten var jeg skikkelig rastløs om kveldene, men nå koser jeg meg med te og jentetvserier ;) :D
Har hatt SÅ lyst på fiskeboller i hvit saus så lenge, men ikke funnet melkefrie, nå fant jeg melkefri fiskepudding på butikken og det var RÅGODT i hvitsaus!!! :D Hermine DIGGA det og spiste masse fiskepudding og makaroni :)
Hva slags merke var det, og hvilken butikk?:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

ja, hun har knytta seg svært til ei dame på avdelinga, om hun forsvinner fra synsfeltet hennes så blir hun kjemperedd :( Litt dumt og hun blir syk eller har fri, da må Hermine være hjemme :p

Så godt hu har blitt trygg på ei voksen:)<3 Ser den, men går nok bedre etterhvert og at hu da blir trygg på flere voksne:)

Back
Topp