Nei vi inngikk det frivillig heheNi år
![]()
Heheh godt det da
★Sender fra pipe-gjøken★
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei vi inngikk det frivillig heheNi år
![]()
Han husket dagen vår, hehe, kom hjem med tre buketter med roser![]()
Ntåååå så søtt♥
Snill han er!
★Sender fra pipe-gjøken★
Heheh godt det da9 år er kjempe bra da
(9 år hos oss også til januar)
★Sender fra pipe-gjøken★
Føles ikke så lenge egentlig![]()
Så fine dere er da!!♡Mina er livredd fremmede. Samme hvem det er...... Da er det kun mammaen som gjelder hehe
Sent from my GT-I9300
ÅåååhHan husket dagen vår, hehe, kom hjem med tre buketter med roser![]()
Nei åra går utrolig fort! Og hvertfall når man har fått barn..
★Sender fra pipe-gjøken★
Vi fikk en fin veiledning som kunne brukes om man hadde gammel bok![]()
Hmm glemte helt at jeg og mannen har bryllupsdag i dag![]()
Flinka![]()
Godt med en avslappende kopp te![]()
Går fint med mormor når jeg er i rommet og da er det greit, men går jeg ut av rommet, så setter han igang med hylgrining og virker svært panisk og redd! Så prøver og unngå dethan er en skikkelig mammadalt om dagen, har han i grunn alltid vært
hehe<3 Bare fint at de små har en viss skepsis til fremmede og ser de ann, det er jo sunt og ganske normalt! Uff da, er hu redd de fleste voksne i bhgen? Kanskje hu har funnet seg en favoritt også?
<3
Kake var poppis det, jaOg han har blitt så flink til og spise med skje, trodde ikke det skulle komme så fort, men virker som det føles naturlig for han og det er jo fint
Har kjøpt en sånn sugekoppdings som holder tallerkenen på plass, ellers blir det fort til at middagen ender på gulvet
hehe..
Det går seg helt sikkert til når mormoren din har vært der ei lita stundnå har mormor vært her i 4 dager, men har da blitt litt bedre, hyler ikke om jeg er i rommet
![]()
Liana har funnet seg plass i sofan til Emira
Vis vedlegget 29458
Vis vedlegget 29460
Vis vedlegget 29461
★Sender fra pipe-gjøken★
Huff ja, husker da jeg var yngre ville jeg ikke ha barn, for alle sa at tiden gikk så fort da![]()
så ut som om det var veldig morro!!!![]()
Hehe ja hun har sittet der myyyye idag.. krabber opp og nedhun har lissom ikke brydd seg om den før..men plutselig kom Emira leende og sa at Liana sitter i sofan hennes
★Sender fra pipe-gjøken★
Himmel, dagene bare flyr av gårde og nå kommer mannen hjem om to dager allerede
i ettermiddag har vi spist middag hos ei venninne, kosa oss masse der. Hun er nå ped.leder på Hermines avdeling, men skal slutte over jul og bli student. Jeg vurderer å søke på stilinga og jobbe et par år der for å sanke erfaring før jeg går over i PPT, RBUPP eller lignende!
Hermine sovna i bilen på tur hjem, jeg har pakka vekk de 6 brødene jeg har bakt idag og nå sitter jeg og skal bestille klær fra Nøstebarn til Hermine![]()
MÅ jo slå til nå mens mannen er borte
![]()