Onsdagsskravle

Jeg la meg heldigvis ikke så tidlig i går at jeg hadde sovet altfor mye, det ble helt passe kjenner jeg på energien nå :D
Det gikk supert med Lillebror på barnepass!! :D :D Var nok midt i blinken på formiddagen før han blr for trøtt og litt lei.
Han sovnet i bæreselen på vei til byen og bussen hjem, og sovnet utrolig nok igjen etter å ha våknet av at jeg kledde av han og la han i sengen! :D
Så jeg har fått dusjet, pumpet meg og skal spise litt nå! :D
Utrolig deilig å trene på denne tiden av dagen, det skal absolutt gjentas!

Flink du er som trener:D hvertfall oppi alt av barn, jobb og studier:eek::D er jo kjempe god følelse etterpå! Jeg selv liker å trene på formiddagen ;) og her har vi treningsstudio i samme bygg/inngang som badeland, så jeg pleide å trene først og svømme etterpå:) OG slappe av i boblebad før jeg gikk i dusjen :P savner det virkelig! Skulle hatt barnepass der å!

★Sender fra pipe-gjøken★

Takk<3
Ja, Emmeth har hatt en sånn periode før han også, men nå den siste uka har det kommet tilbake for fullt og er helt ekstrem, spesilet når den gjelder menn! Setter igang og hylgrine bare han ser en mann!:O Så godt det har blitt bedre og at hu ikke er så redd lenger:)

Det kommer nok til å gå over;) men kjedelig er det uansett:(:oops:

★Sender fra pipe-gjøken★

ja, den er skikkelig fin :D :p
Må lete litt for å finne de riktige kapittlene da, for det er den nye gule som står på pensumlista, men bruker IKKE 650kr på den gule boka når jeg har den "gamle" fra 2009 ;) Alt innholdet er det samme, bare stokka om på o_O
Vi fikk en fin veiledning som kunne brukes om man hadde gammel bok :-)

Liana har funnet seg plass i sofan til Emira :P
1378304551901.jpg
1378304567659.jpg
1378304581475.jpg

★Sender fra pipe-gjøken★

Fort gjort..;) Huska mannen på det?
Gratulerer med bryllupsdagenorte!!!:D

Takk, nei tror ikke han heller har gjort det, vi er ikke av den romantiske sorten:-)

Mina er livredd fremmede. Samme hvem det er...... Da er det kun mammaen som gjelder hehe

Sent from my GT-I9300

Vedlegg

• 1378305499253.jpg
    1378305499253.jpg
    82,1 KB · Visninger: 14
  • 1378305546393.jpg
    1378305546393.jpg
    84,6 KB · Visninger: 14
Gratulere med bryllupsdag sukkersnusk!
Jeg så det på tickeren tidligere i dag, men glemte helt å nevne det :D
Synes dere skal lage dere noe god mat i kveld ;)

Takk, fire år i dag:-)

Så koselig♡ hvor lenge har dere vært sammen totalt? Regner med at det ikke var arrangert ekteskap :P hehehe

★Sender fra pipe-gjøken★

Mina er livredd fremmede. Samme hvem det er...... Da er det kun mammaen som gjelder hehe

Sent from my GT-I9300

Så pene dere er begge to!:rolleyes::D;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Så koselig♡ hvor lenge har dere vært sammen totalt? Regner med at det ikke var arrangert ekteskap :p hehehe

★Sender fra pipe-gjøken★

Nei vi inngikk det frivillig hehe:-) Ni år:-)

Han husket dagen vår, hehe, kom hjem med tre buketter med roser:-)

Tusen takk :) en sliten mor haha

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Hehe kansje ikke så rart om du føler deg sliten! Ta seg av 2 barn alene hver dag, er ikke akkurat enkelt ;) du er kjempe flink! Og syns ikke at du ser sliten ut heller ;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Back
Topp