Onsdagsskravle

Nei åra går utrolig fort! Og hvertfall når man har fått barn..

★Sender fra pipe-gjøken★

Huff ja, husker da jeg var yngre ville jeg ikke ha barn, for alle sa at tiden gikk så fort da :D

Går fint med mormor når jeg er i rommet og da er det greit, men går jeg ut av rommet, så setter han igang med hylgrining og virker svært panisk og redd! Så prøver og unngå det:) han er en skikkelig mammadalt om dagen, har han i grunn alltid vært;) hehe<3 Bare fint at de små har en viss skepsis til fremmede og ser de ann, det er jo sunt og ganske normalt! Uff da, er hu redd de fleste voksne i bhgen? Kanskje hu har funnet seg en favoritt også?:)<3

Kake var poppis det, ja:) Og han har blitt så flink til og spise med skje, trodde ikke det skulle komme så fort, men virker som det føles naturlig for han og det er jo fint:) Har kjøpt en sånn sugekoppdings som holder tallerkenen på plass, ellers blir det fort til at middagen ender på gulvet;) hehe..

Det går seg helt sikkert til når mormoren din har vært der ei lita stund:) nå har mormor vært her i 4 dager, men har da blitt litt bedre, hyler ikke om jeg er i rommet:)

ja, hun har knytta seg svært til ei dame på avdelinga, om hun forsvinner fra synsfeltet hennes så blir hun kjemperedd :( Litt dumt og hun blir syk eller har fri, da må Hermine være hjemme :p

Himmel, dagene bare flyr av gårde og nå kommer mannen hjem om to dager allerede :D
i ettermiddag har vi spist middag hos ei venninne, kosa oss masse der. Hun er nå ped.leder på Hermines avdeling, men skal slutte over jul og bli student. Jeg vurderer å søke på stilinga og jobbe et par år der for å sanke erfaring før jeg går over i PPT, RBUPP eller lignende! :)
Hermine sovna i bilen på tur hjem, jeg har pakka vekk de 6 brødene jeg har bakt idag og nå sitter jeg og skal bestille klær fra Nøstebarn til Hermine :D :rolleyes: MÅ jo slå til nå mens mannen er borte :P

Huff ja, husker da jeg var yngre ville jeg ikke ha barn, for alle sa at tiden gikk så fort da :D

Haha og skal love deg at det går fortere når du har flere barn :P jeg syns dette året, med tanke på Liana og graviditet, så har det gått sykt fort:eek: jeg satt jo akkurat her med Liana i magen:eek::p:) hehe

★Sender fra pipe-gjøken★

så ut som om det var veldig morro!!! :D

Hehe ja hun har sittet der myyyye idag.. krabber opp og ned :) hun har lissom ikke brydd seg om den før..men plutselig kom Emira leende og sa at Liana sitter i sofan hennes :P

★Sender fra pipe-gjøken★

Da ble det disse klærne fra Nøstebarn! :rolleyes: Men kjøper kjønnsnøytralt så eventuell bror kan arve! Er jo riiiimelig dyrt!!! :eek: :P :)

4546_54.jpg

4572_24_web.jpg

4766_12_4783_12_4625_87-_2_-web.jpg

4581_10.jpg

Hehe ja hun har sittet der myyyye idag.. krabber opp og ned :) hun har lissom ikke brydd seg om den før..men plutselig kom Emira leende og sa at Liana sitter i sofan hennes :p

★Sender fra pipe-gjøken★

hehe, blir straks litt mer å gjøre når de begynner å komme seg opp i høyden! :P ;)
Hermine tester stadig ut å stå uten støtte, idag klarte hun ca 3 sekunder før hun ikke turte mer og satte seg ned :D

Himmel, dagene bare flyr av gårde og nå kommer mannen hjem om to dager allerede :D
i ettermiddag har vi spist middag hos ei venninne, kosa oss masse der. Hun er nå ped.leder på Hermines avdeling, men skal slutte over jul og bli student. Jeg vurderer å søke på stilinga og jobbe et par år der for å sanke erfaring før jeg går over i PPT, RBUPP eller lignende! :)
Hermine sovna i bilen på tur hjem, jeg har pakka vekk de 6 brødene jeg har bakt idag og nå sitter jeg og skal bestille klær fra Nøstebarn til Hermine :D :rolleyes: MÅ jo slå til nå mens mannen er borte :P

Å nøstebarn har jo så mye fint :)
Jeg fikk dress i gave til Liana når hun var liten baby..og den var jo såååå god:rolleyes: har lyst å bestille en ny som hun kan ha i vinter :) og kansje en til bebisen:P

Denne fikk jeg:)
http://nostebarn.no/dress-med-hette-ullfleece.html

★Sender fra pipe-gjøken★

Back
Topp