Onsdagsskravle

Jeg har jo han på dagtid uansett, så det er begrenset hvor mye studier jeg får gjort da.
Og med to unger og jobbing går ofte ettermiddagen unna altfor fort.
Så jeg ble veldig glad for at de åpnet barnepassen igjen, og at han ser ut til å trives der :)
La meg omformulere, her blir det ikke trening :p :eek: :oops: ;) går jo i ett til klokka 19.30, så er det husarbeid og diverse etter at snuppa er i seng så fra 20.30 føler jeg heller for sofa enn trening ;)
Menmen, det går seg vel til etter hvert! Savner den hunden altså, for da ble jeg presset til iallfall 30min tur hver dag ;)

La meg omformulere, her blir det ikke trening :p :eek: :oops: ;) går jo i ett til klokka 19.30, så er det husarbeid og diverse etter at snuppa er i seng så fra 20.30 føler jeg heller for sofa enn trening ;)
Menmen, det går seg vel til etter hvert! Savner den hunden altså, for da ble jeg presset til iallfall 30min tur hver dag ;)
Jeg må bare ta meg tid. Kroppen trenger det virkelig. Jeg er utrolig dårlig trent nå, og det går utover energi, humør og alt mulig. Jeg vet at det blir værre utover høsten og vinteren, så det er like greit å komme i gang nå før mørket henger over meg!

Jeg må bare ta meg tid. Kroppen trenger det virkelig. Jeg er utrolig dårlig trent nå, og det går utover energi, humør og alt mulig. Jeg vet at det blir værre utover høsten og vinteren, så det er like greit å komme i gang nå før mørket henger over meg!
Har aldri likt sånn saltrening jeg, så går heller i skog og mark, sykler, svømmer og sånn! :) men har liksom ikke blitt til noe i det siste. Tur med Hermine på ettermiddagen funker heller dårlig, for da sovne hun i bæresela rett før leggetid ;)

Har aldri likt sånn saltrening jeg, så går heller i skog og mark, sykler, svømmer og sånn! :) men har liksom ikke blitt til noe i det siste. Tur med Hermine på ettermiddagen funker heller dårlig, for da sovne hun i bæresela rett før leggetid ;)
Ja, veldig glad i å komme meg ut jeg også =)
Men må få inn litt styrketrening, da er det lettere på treningssenter synes jeg. Men det er jo smak og behag da :D
Svømming her er så skrekkelit dyrt :o

Good morning, ladies!
Jenny sovna momentant i går, og sov til 07.10. Syns det er litt koselig at hun våkner før pappaen kjører til jobb 07.30, for da får de kosa litt før han drar.:) I går kjente vi spissen på ei tann som stakk opp i underkjeven til hennes, så nå blir det tenner her også!:) Heldigvis er formen hennes fin etter vaksinasjon, tp ligger på 38, og sutringa er minimal.♡
Jeg har levert vesla mi hos dagmamma, satt en brøddeig, og rydda litt, så nå sitter jeg parat i sofaen med en kopp kaffe og skal lese litt på samfunnskunnskap til i
morra. Får bare benytte meg av lesedagen og få unna alt det tapte.:)
Yey..

Så gøy med første tanna:-)

Jeg våknet midt på natten med dundrende hodepine, dette er fjerde dagen med dette :fucyc Tok med nasse i barnehagen, og våknet ikke igjen før 13.15.
Lurer på om jeg skal ringe legen i morgen, kan da ikke være normalt med så mye hodepine?

Seriøst, jeg vil ha den lilla!!!! :eek:

ja, den er skikkelig fin :D :p
Må lete litt for å finne de riktige kapittlene da, for det er den nye gule som står på pensumlista, men bruker IKKE 650kr på den gule boka når jeg har den "gamle" fra 2009 ;) Alt innholdet er det samme, bare stokka om på o_O

Jeg våknet midt på natten med dundrende hodepine, dette er fjerde dagen med dette :fucyc Tok med nasse i barnehagen, og våknet ikke igjen før 13.15.
Lurer på om jeg skal ringe legen i morgen, kan da ikke være normalt med så mye hodepine?

hmmm...kommer vel litt an på hvorfor du har hodepine...om det er muskulært eller svangerskapsrelatert o_O MEN skader nok ikke å få sjekka opp BT og sånt ;)

Ja, veldig glad i å komme meg ut jeg også =)
Men må få inn litt styrketrening, da er det lettere på treningssenter synes jeg. Men det er jo smak og behag da :D
Svømming her er så skrekkelit dyrt :eek:

vi bor 400m fra svømmehallen...men er der nesten aldri o_O Tror det er 40kr per gang med studentpris så kan ikke klage på prisen ;)

hmmm...kommer vel litt an på hvorfor du har hodepine...om det er muskulært eller svangerskapsrelatert o_O MEN skader nok ikke å få sjekka opp BT og sånt ;)

Nei det er ikke godt å si, hadde litt høyt blodtrykk sist, men det er litt for tidlig i svangerskapet til at det skal ha noen sammenheng, Kan jo bare være svangerskapshodepine.

Hmm glemte helt at jeg og mannen har bryllupsdag i dag :eek:

Nåååå... skikkelig fine bilder når han pakker opp gavene og legger handa si på gaven. Schøt!!;)
Tulla vår er ikke redd andre/fremmede mennesker. Som regel er hun glad for å få kontakt/annerkjennelse av andre, men de få hun er skeptiske på studerer hun litt alvorlig først. Må bli litt varm i trøya vett.;) Kan telle på ei hånd de gangene hun har blitt redd og grått.

God tur bort til esler og hester!!:D

Solskinnet kom for ei time sia;)
Så er deilig og være ute! Emmeth er nå lagt for dagens andre lur:) Vi skal på foreldremøte i skolen ikveld, så vi er heldige som har oldemor her nå, så vi begge får dratt:) Så deilig hu ikke er redd for fremmede, men kun ser dem ann litt:) Vel og bra er det ;):p Emmeth setter igang og hylgrine, høres ut som det er om liv og død og gjøre:p

Herlige bilder av bursdagsbarnet:D:D:D

Liana reagerte på alle hun ikke kjente så godt, og spesielt menn! Har blitt bedre nå, men holdt på i 1-2 mnd ;) er ganske normalt med sånne perioder hos de små..

★Sender fra pipe-gjøken★

Takk<3
Ja, Emmeth har hatt en sånn periode før han også, men nå den siste uka har det kommet tilbake for fullt og er helt ekstrem, spesilet når den gjelder menn! Setter igang og hylgrine bare han ser en mann!:O Så godt det har blitt bedre og at hu ikke er så redd lenger:)

Jeg la meg heldigvis ikke så tidlig i går at jeg hadde sovet altfor mye, det ble helt passe kjenner jeg på energien nå :D
Det gikk supert med Lillebror på barnepass!! :D :D Var nok midt i blinken på formiddagen før han blr for trøtt og litt lei.
Han sovnet i bæreselen på vei til byen og bussen hjem, og sovnet utrolig nok igjen etter å ha våknet av at jeg kledde av han og la han i sengen! :D
Så jeg har fått dusjet, pumpet meg og skal spise litt nå! :D
Utrolig deilig å trene på denne tiden av dagen, det skal absolutt gjentas!

Så bra det var vellykka med barnepass og at både du og Eskil koste dere:D
Haha, ja for mye søvn blir man også bra trøtt av;) Fint du fikk akkurat passe med søvn, gjør seg det for en småbarnsmamma:D;):p Wow, da var han jaggu meg bra trøtt som sov sååå mye:) Greit og få unnagjort litt når de små tar seg en liten hvil;)

Så flotte bilder!!! Ser ut til at kake var populært ;)
Hermine er også livredd gamle mennesker :p :eek: Blir jo knall når min mormor kommer å skal være hos mamma hele vinteren :p ;) satser på at det går seg til ;) ellers har hun aldri vært spesielt redd folk, men litt som Jenny at hun studerer de litt morskt før hun avgjør om de fortjener et smil og et hei ;) :p MEN nå når hun er i bhg er hun redd VELDIG mange voksne der, så er tydelig at hun er utrygg i den settingen :( sålenge hun er sammen med meg eller pappan er alt ok!

Går fint med mormor når jeg er i rommet og da er det greit, men går jeg ut av rommet, så setter han igang med hylgrining og virker svært panisk og redd! Så prøver og unngå det:) han er en skikkelig mammadalt om dagen, har han i grunn alltid vært;) hehe<3 Bare fint at de små har en viss skepsis til fremmede og ser de ann, det er jo sunt og ganske normalt! Uff da, er hu redd de fleste voksne i bhgen? Kanskje hu har funnet seg en favoritt også?:)<3

Kake var poppis det, ja:) Og han har blitt så flink til og spise med skje, trodde ikke det skulle komme så fort, men virker som det føles naturlig for han og det er jo fint:) Har kjøpt en sånn sugekoppdings som holder tallerkenen på plass, ellers blir det fort til at middagen ender på gulvet;) hehe..

Det går seg helt sikkert til når mormoren din har vært der ei lita stund:) nå har mormor vært her i 4 dager, men har da blitt litt bedre, hyler ikke om jeg er i rommet:)

Jeg hadde svangerskapsmigrene i 1 og 2 trimester, men skader jo ikke og sjekke BT hos legen heller:)

Back
Topp