Onsdagsprat 27.11

Hermine tok seg 40 minutter på øyet i morges og våknet kl 09, så gikk vi til bhg. Hun var litt usikker da vi kom dit, fordi det var 2 vikarer på avdelinga idag (hurra for influensasesongen) men jeg var sammen med henne i 5 minutter så vinka hun og sa hadet, så da tolka jeg det som at det var greit jeg gikk ;) :p

Har mer eller mindre svømt/seilt med buss til Uit og er på min 3. kaffekopp og sitter nå å ser på bøkene...elle melle liksom :p Skal lese til en muntlig eksamen hvor jeg skal forsvare den skriftlige jeg leverte inn for ei uke siden, så det er ikke så lett å finne utav hva jeg bør lese på :p
 
Skrytebilder av mine 3 småtroll:rolleyes::)
Mathea
Vis vedlegget 41433
Vis vedlegget 41434
Vis vedlegget 41435
Vis vedlegget 41436

Neline
Vis vedlegget 41437
Vis vedlegget 41438
Vis vedlegget 41439

Emmeth
Vis vedlegget 41441
Vis vedlegget 41442
Vis vedlegget 41443
På det siste bildet er han ikke i form da men:p tok det igår:)
☆★☆Tastedingsen☆★☆
du har altså aldeles nydelige unge! Mathea og Emmeth er helt utrolig like som baby, støpt i samme form kan man si ;)
 
Hadde ikke bhgen skjønt at hu trengte og legges før likevel? Mente de hadde det jeg da:( GAH, så irriterende. Når de små er overtrøtte sover de mye mindre enn normalt og enn det de trenger. Er sååå frustrerende:( Håper hu sovna i vogna si:) Du er jammen meg flink som har fått ordna deg FØR vekkerklokka har ringt:);) Da orker jeg knapt nok og sette i øredoblene mine;) hahaha, føler meg naken uten de;):p
Æsj, regn liker vi ikke:( Da frister det mer med en varm te eller kakao;)
Ha en fin dag du også:)
Joda, de legger henne tidligere enn før, med det menes at hun legges først (ca 11.45 og ikke 12.30) av alle barna. Men når hun er våken så gruelig tidlig så holder hun rett og slett ikke ut i 6 timer før hun får sove! Så håper hun snur igjen og sover til 07, for da blir det litt enklere ;)
 
Han har M! Bruker 22 i sko, men de skal jo ha litt å gå på. Så tøflene er store nok. Selv med litt tykk ullsokk i :) de er utsolgt ser jeg. Men Google melton ulltøffel så finner du flere som selger de :)
hehe, Hermine har også 22 i de nye vinterskoene sine...kanskje ikke rart hun sliter litt med å gå i de :p
 
Steike..Jeg er imponert over skravle- innsatsen før kl.09!;)

Mornmorn!
Vi har sovet godt, og lillemor laga ikke våkenlyder før 07.50, som vil si at hun har sovet i 13timer i strekk i natt. ♡ Nå er hun levert hos dm og jeg skal skrive oppgave/lese til eksamen, meeeeen jeg må jo inn her først mens kaffen traktes.:)

FruH: Guttah med style! Ser ikke så værat ut det der..Går det greit med hjemmedager, eller blir det mye rastløshet? Hvor har du kjøpt tøflene til E? Er de gode? Jeg er på utkikk etter tøffluser til Jen, men finner ingen..:confused:

Marian87: Så dumt at den tidlige morgenen gjør at dagssovinga går skeis.:( Skjønner ikke at det skal være så vanskelig å la barna sove i bhg om de er trøtte og har behov for søvn? Er det mange barn på avd hennes?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
hehe, ja du vet vi som ikke ligger og drar oss til kl 07.50 rekker jo over en hel del andre ting før kl 09 :p ;)
Er bare 8 barn på avdelingen til Hermine, så kan heller ikke fatte og begripe at det skal være så vanskelig å følge barnas rytme. Men du vet, når de selv ikke ser problemet og mener det ikke er en annen løsning så er det jo umulig å endre på noe o_O
 
jeg håper heller ikke det :p Vi får jo veldig godt tid om morgenen da, men det blir så dumt med sovingen og det hele o_O

På hverdagene er det ok, men i helgene synes jeg det er plagsomt, men det skjønner jo ikke de søte små:D
Vi har forsøkt å ta henne i vår seng, men hun fester bare, ikke i nærheten av å slappe av og sove litt til.
 
På hverdagene er det ok, men i helgene synes jeg det er plagsomt, men det skjønner jo ikke de søte små:D
Vi har forsøkt å ta henne i vår seng, men hun fester bare, ikke i nærheten av å slappe av og sove litt til.
jo takk, vi prøvde det idag! Hun ligger JA, men IKKE stille!!! o_O Hun vender og snur på seg, sukker og skravler...så presser hun seg nærmere og nærmere meg, og til slutt lå hele hun OPPÅ puta mi mens jeg lå klint inntil veggen (mens jeg ba i mitt stille sinn om at NÅ måtte hun vel ha sovna)...så plutselig roper hun "PAPPA???" ...da ropte jeg også på pappan som egentlig skulle gå på jobb, men han slapp ikke unna så tidlig så da fikk han ta henne med på badet i stedet! :p
 
hehe, ja du vet vi som ikke ligger og drar oss til kl 07.50 rekker jo over en hel del andre ting før kl 09 :p ;)
Er bare 8 barn på avdelingen til Hermine, så kan heller ikke fatte og begripe at det skal være så vanskelig å følge barnas rytme. Men du vet, når de selv ikke ser problemet og mener det ikke er en annen løsning så er det jo umulig å endre på noe o_O
Haha..Du sier noe der!:p
Så bra at dere stod opp tidlig slik at Hermine fikk tatt en dubb før bhg. (Må jo se positivt på det) ;)
Merkelig det der.. Jaja, de kan vel best da!:p
Hører masse rart som foregår i bhg for tiden. Selv om jeg vet at Jenny kommer til å kose seg i bhg og sikkert har godt av det, gruer jeg meg litt til vi må overlate henne der på dagtid. Blir et litt anna system enn med dm. (Høres ut som jeg kritiserer bhg nå, men jeg gjør ikke det altså..) ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
jo takk, vi prøvde det idag! Hun ligger JA, men IKKE stille!!! o_O Hun vender og snur på seg, sukker og skravler...så presser hun seg nærmere og nærmere meg, og til slutt lå hele hun OPPÅ puta mi mens jeg lå klint inntil veggen (mens jeg ba i mitt stille sinn om at NÅ måtte hun vel ha sovna)...så plutselig roper hun "PAPPA???" ...da ropte jeg også på pappan som egentlig skulle gå på jobb, men han slapp ikke unna så tidlig så da fikk han ta henne med på badet i stedet! :p

Hehehe, alt dette høres veldig kjent ut gitt:D:D
 
Skrytebilder av mine 3 småtroll:rolleyes::)
Mathea
Vis vedlegget 41433
Vis vedlegget 41434
Vis vedlegget 41435
Vis vedlegget 41436

Neline
Vis vedlegget 41437
Vis vedlegget 41438
Vis vedlegget 41439

Emmeth
Vis vedlegget 41441
Vis vedlegget 41442
Vis vedlegget 41443
På det siste bildet er han ikke i form da men:p tok det igår:)
☆★☆Tastedingsen☆★☆

Åååå såå vakre og fine unger du har!! *smelte-smelt*:rolleyes:
Hahah jeg trudde du hadde kledd på Emmeth jenteklær på det første bilde:eek: men så så jeg at det sto Mathea:p:D så like dem alle var når de var på alderen til Emmeth:D

☆★hilsen meg★☆
 
Tjoohei:):p

Så kjedelig og dumt når disse små våkner så tidlig!

Lilla: jeg tenkte kanske å bestille tøfler herifra, dem ser så gode ut for de små, også var det så mange fine:)
http://www.heltunik.no/alle-produkter/sko-og-tofler.html

Her våknet jentene også mellom 6 og halv 7.. jeg sov dårlig inatt! Liana hosta en del, men hun sov seg gjennom det uten en eneste klage;):) Emira hadde mareritt osv... :p men fikk sovet litt ekstra etter at dem dro;) Leoh er litt småsnørrete i dag, håper han ikke blir helt tett!
Ellers er det varmt ute idag,
11+:eek: og litt vind..
Kl halv 2 skal jeg til samtale i bhg om Liana, så da skal mamma passe Leoh imens:) regner vel nesten med at Emira blir med mora mi hjem når vi kommer tilbake fra bhgen:p:)

Ha en fin onsdag, dere ;):)

☆★hilsen meg★☆
 
Haha..Du sier noe der!:p
Så bra at dere stod opp tidlig slik at Hermine fikk tatt en dubb før bhg. (Må jo se positivt på det) ;)
Merkelig det der.. Jaja, de kan vel best da!:p
Hører masse rart som foregår i bhg for tiden. Selv om jeg vet at Jenny kommer til å kose seg i bhg og sikkert har godt av det, gruer jeg meg litt til vi må overlate henne der på dagtid. Blir et litt anna system enn med dm. (Høres ut som jeg kritiserer bhg nå, men jeg gjør ikke det altså..) ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Vi blir iallfall å velge en annen bhg til neste barn, det er helt sikkert! Men det er jo fordelen med å bo i en by da :p
Hadde glatt valgt dagmamma i stedet,om slikt hadde fantes her. Barna får litt mer ro og kos rundt seg da ;)
 
Tjoohei:):p

Så kjedelig og dumt når disse små våkner så tidlig!

Lilla: jeg tenkte kanske å bestille tøfler herifra, dem ser så gode ut for de små, også var det så mange fine:)
http://www.heltunik.no/alle-produkter/sko-og-tofler.html

Her våknet jentene også mellom 6 og halv 7.. jeg sov dårlig inatt! Liana hosta en del, men hun sov seg gjennom det uten en eneste klage;):) Emira hadde mareritt osv... :p men fikk sovet litt ekstra etter at dem dro;) Leoh er litt småsnørrete i dag, håper han ikke blir helt tett!
Ellers er det varmt ute idag,
11+:eek: og litt vind..
Kl halv 2 skal jeg til samtale i bhg om Liana, så da skal mamma passe Leoh imens:) regner vel nesten med at Emira blir med mora mi hjem når vi kommer tilbake fra bhgen:p:)

Ha en fin onsdag, dere ;):)

☆★hilsen meg★☆
Mange fine tøfler der ja!! Litt bedre utvalg på nett enn i butikkene i Molde, fooor å si det sånn. ;)

Håper møtet i bhg går bra! Kjekt med bestemødre som sitter barnevakt slik at man slipper å ta med jeg gjengen.:)


Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Vi blir iallfall å velge en annen bhg til neste barn, det er helt sikkert! Men det er jo fordelen med å bo i en by da :p
Hadde glatt valgt dagmamma i stedet,om slikt hadde fantes her. Barna får litt mer ro og kos rundt seg da ;)
Hehe..Det er absolutt fordelen med å bo i by, ja.;) Nærmeste bhg her ligger bare fem min unna med bil, så vi er ganske sentralt bosatt selv.:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Hvordan er formen til T? Er han frisk igjen?:)
Idag er jeg igang med de siste 3 maskinene med vask:) Blir sååå mye ekstra vask når man har bytta sengetøy;) Sitter og ser på fødeavdelingen hvor en liten bebis er død:( Blir såå trist, kan ikke se på sånt:(
Ellers har jeg 2 små som ikke er i form og ta hånd om<3 Ellers har jeg rydda og fått gitt kattene markkur:) Gir de hver 3 mnd siden de både er ute- og innekatter:) Når begynner vakten din?
Ikke helt i tipp topp form enda :(
 
Hei jenter :)

Tent alle lyktee og lysene her... koselig... spesielt utelykten og lysene i treet :)
Har lånt noen filmer på bibiloteket idag,så idag blir det "hodejegerne", digger den :)

Her har det vært 11+ g idag. Helt utrolig...
Er så trøtt for tiden,at jeg snart ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.....
Kan jeg ha noen vitaminmangel? Spiser grønnsaker nesten hver dag,men ikke alltid. Sjeldent jeg spiser frukt....

Hvilken vitaminer hjelper mot trøtthet? :)

Sent from my GT-I9300
 
Hei jenter :)

Tent alle lyktee og lysene her... koselig... spesielt utelykten og lysene i treet :)
Har lånt noen filmer på bibiloteket idag,så idag blir det "hodejegerne", digger den :)

Her har det vært 11+ g idag. Helt utrolig...
Er så trøtt for tiden,at jeg snart ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.....
Kan jeg ha noen vitaminmangel? Spiser grønnsaker nesten hver dag,men ikke alltid. Sjeldent jeg spiser frukt....

Hvilken vitaminer hjelper mot trøtthet? :)

Sent from my GT-I9300
D-vitamin/omega 3!!! :)
Avgjørende spesielt på disse mørke tider for meg hvertfall!!
 
Jeg er på jobb
La lillebror i 10-tiden i dag, plasserte T på rommet med et fat med eple og pepperkaker og la meg i sengen hans :p sov et par timer og våknet av at han hadde ryddet opp etter seg og lagt seg ved siden av meg og duppet selv :)
Deilig!
MEN! Jeg er uggen altså :-o
Fader og!!
 
Back
Topp