Onsdagsprat 27.11

De ser herlige ut! Hvilken str kjøpte du? Må se til å få overikten over fotlengden til J tror jeg.:)
Så godt at dere fikk lufta dere. Gjorde sikkert godt.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Han har M! Bruker 22 i sko, men de skal jo ha litt å gå på. Så tøflene er store nok. Selv med litt tykk ullsokk i :) de er utsolgt ser jeg. Men Google melton ulltøffel så finner du flere som selger de :)
 
Han har M! Bruker 22 i sko, men de skal jo ha litt å gå på. Så tøflene er store nok. Selv med litt tykk ullsokk i :) de er utsolgt ser jeg. Men Google melton ulltøffel så finner du flere som selger de :)
Takk skal du ha!:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Takk skal du ha!:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Bare hyggelig!
Vi har noen arvede tøfler med hard såle i hans størrelse. Men jeg har aldri blitt komfortabel med å ha på ungene det inne. Hard såle altså. Liker mye bedre de myke :)
 
Lykke til med eksamen i dag Vigdis!!

Uff jeg sovnet altfor sent og Lillebror våknet tidlig. Så derfor har jeg allerede avtalt med T om at jeg må sove når E sover for å klare senvakt!
Og SOm jeg gleder meg! Det er så lenge siden jeg har jobbet... Blir bare 5 vakter denne lønningsperioden :(
Gode nyheter er at mannen får to rolige uker før ferie uke 51, istedet for p være borte da også. Så da får jeg jobbet litt mer frem mot jul!
Hva skal dere i dag?
Jeg venter spent på at brøddeigen skal heve litt mer, får nok ikke bakt den ut før litt senere i dag.
Så her blir det rolig!!!

Hvordan er formen til T? Er han frisk igjen?:)
Idag er jeg igang med de siste 3 maskinene med vask:) Blir sååå mye ekstra vask når man har bytta sengetøy;) Sitter og ser på fødeavdelingen hvor en liten bebis er død:( Blir såå trist, kan ikke se på sånt:(
Ellers har jeg 2 små som ikke er i form og ta hånd om<3 Ellers har jeg rydda og fått gitt kattene markkur:) Gir de hver 3 mnd siden de både er ute- og innekatter:) Når begynner vakten din?
 
Ny rekord, lillegutt sov til 06.30 og i dag er formen tipp topp så da ble det en tur i barnehagen :) Været er deilig, litt sol og varmegrader..Merker at jeg har fått en mer bestemt unge ja for han skal bare ditt og skal bare datt før vi skal gå ;) I dag skulle han bare se ferdig handy mandy hehe men er moro og :) Dagen her skal brukes på avslapping og jeg skal bruke tid på meg selv :)
 
God morgen :)
Hermine var våken 05.50, hva er det som skjer??? Blir så frustrert fordi når hun er så tidlig våken blir all sovingen resten av dagen ødelagt pga barnehagen som ikke lar henne sove når hun er trøtt :( Så nå skal jeg forsøke å få henne til å sove litt i vogna si, og så fåt jeg heller levere henne litt seinere. Er frustrerende at det må være slik, men når de ikke er villige til å tilpasse seg henne får det bare bli sånn...

Har iallfall fått dusja og vaska håret på morrakvisten, FØR vekkerklokka ringt :p
Idag plaskregner det :eek: er helt ufyselig ute, så har fint lite lyst å dra noen steder :p men har alle bøkene mine på uit da så må vel reise dit å lese!

Ha en fin dag dere :)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Hadde ikke bhgen skjønt at hu trengte og legges før likevel? Mente de hadde det jeg da:( GAH, så irriterende. Når de små er overtrøtte sover de mye mindre enn normalt og enn det de trenger. Er sååå frustrerende:( Håper hu sovna i vogna si:) Du er jammen meg flink som har fått ordna deg FØR vekkerklokka har ringt:);) Da orker jeg knapt nok og sette i øredoblene mine;) hahaha, føler meg naken uten de;):p
Æsj, regn liker vi ikke:( Da frister det mer med en varm te eller kakao;)
Ha en fin dag du også:)
 
Himmel og hav så flinke dere er å skravle ;)

Har ikke tid å lese gjennom nå, for snuppa har sovna og da skal jeg hive meg rundt og rydde i en diiiiger papirhaug og ellers mye rot som har samla seg når jeg var syk. Blir fort rotete med oss!

Håper dere alle sammen har en flott dag! :)



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Bare hyggelig!
Vi har noen arvede tøfler med hard såle i hans størrelse. Men jeg har aldri blitt komfortabel med å ha på ungene det inne. Hard såle altså. Liker mye bedre de myke :)
Har ikke prøvd harde såler her enda, nettopp fordi det høres unsturlig og ubehagelig ut. Spesielt når hun ikke er stødig til fots. Har sett tynne,vanlige skinntøfler, men ull høres knall ut. Får søke på nettet og se om jeg finner noen.;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Hvordan er formen til T? Er han frisk igjen?:)
Idag er jeg igang med de siste 3 maskinene med vask:) Blir sååå mye ekstra vask når man har bytta sengetøy;) Sitter og ser på fødeavdelingen hvor en liten bebis er død:( Blir såå trist, kan ikke se på sånt:(
Ellers har jeg 2 små som ikke er i form og ta hånd om<3 Ellers har jeg rydda og fått gitt kattene markkur:) Gir de hver 3 mnd siden de både er ute- og innekatter:) Når begynner vakten din?
Jeg greier heller ikke å se på sånt. Jeg knekker helt sammen!! Ikke en gang UNICEF-sendinga til Ylvis går an..:p
God bedring til de små!!!♡

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Idag får jeg ikke gjort så mye annet enn og vaske de siste maskinene med sengetøy, har fått rydda kjøkkenet etter frokost og gitt pusene markkur:) De får det hver 3 mnd siden de er både inne- og utekatter:) M klager over at hu vondt i magen, så må vel sjekke hu for UVI og! Nå er det tydeligvis +grader, for det drypper fra taket:( VIl så gjerne ha snø og vinter nå:)

Ønsker dere alle en fin dag:)
 
Jeg greier heller ikke å se på sånt. Jeg knekker helt sammen!! Ikke en gang UNICEF-sendinga til Ylvis går an..:p
God bedring til de små!!!♡

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hehehe, nei jeg er helt lik;):(
Guri land, jeg synes synd på de som mista lillegutten sin:( Han levde kun i 6 dager:( Er så trist:sad010
Takk, takk:)
 
Skrytebilder av mine 3 småtroll:rolleyes::)
Mathea
1385547017311.jpg
1385547087858.jpg
1385547148363.jpg
1385547183384.jpg

Neline
1385547238384.jpg
1385547278093.jpg
1385547315684.jpg

Emmeth
1385547447598.jpg
1385547519495.jpg
1385547543920.jpg
På det siste bildet er han ikke i form da men:p tok det igår:)
☆★☆Tastedingsen☆★☆
 
God morgen :)
Hermine var våken 05.50, hva er det som skjer??? Blir så frustrert fordi når hun er så tidlig våken blir all sovingen resten av dagen ødelagt pga barnehagen som ikke lar henne sove når hun er trøtt :( Så nå skal jeg forsøke å få henne til å sove litt i vogna si, og så fåt jeg heller levere henne litt seinere. Er frustrerende at det må være slik, men når de ikke er villige til å tilpasse seg henne får det bare bli sånn...

Har iallfall fått dusja og vaska håret på morrakvisten, FØR vekkerklokka ringt :p
Idag plaskregner det :eek: er helt ufyselig ute, så har fint lite lyst å dra noen steder :p men har alle bøkene mine på uit da så må vel reise dit å lese!

Ha en fin dag dere :)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Huff, håper ikke hun har starta samme trenden som nasse, hun våknet seks i dag.
 
Heisann:)

Nasse våknet seks i dag, så fremdeles ingen endring i sikte. Mannen kjørte henne til barnehagen og jeg la meg etterpå.
Litt mindre svimmel i dag, men jeg kjørte mye karusell i natt:confused:
Skjønner ikke noe av det, for jeg har hatt høyt blodtrykk i dette svangerskapet, ikke lavt. Jeg skal ringe jordmor etter de har hatt lunsj tenkte jeg.

Ellers regner og blåser det noe vanvittig i dag, så nå er nesten all snøen borte, får håpe det kommer litt mer til jul:)
 
Huff, håper ikke hun har starta samme trenden som nasse, hun våknet seks i dag.
jeg håper heller ikke det :p Vi får jo veldig godt tid om morgenen da, men det blir så dumt med sovingen og det hele o_O
 
Har ikke prøvd harde såler her enda, nettopp fordi det høres unsturlig og ubehagelig ut. Spesielt når hun ikke er stødig til fots. Har sett tynne,vanlige skinntøfler, men ull høres knall ut. Får søke på nettet og se om jeg finner noen.;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
vi har ulltøffler med såle fra polarn o pyret, og de er totalt ubrukelige!!! Hun sklir liksom av sålene så føttene får skeivstilling og anklene heller innover mot hverandre :eek: Så de liker vi ikke! Har myke skinntøffler fra Nameit i bhg, og like hjemme, og de er vi veldig fornøyde med :) Ikke for varme men myke og gode, så har hun ullsokker inni :)
 
Back
Topp