Onsdagsprat 27.11

Jeg er på jobb
La lillebror i 10-tiden i dag, plasserte T på rommet med et fat med eple og pepperkaker og la meg i sengen hans :-p sov et par timer og våknet av at han hadde ryddet opp etter seg og lagt seg ved siden av meg og duppet selv :-)
Deilig!
MEN! Jeg er uggen altså :-o
Fader og!!
Det hørtes ut som en koselig dubb♡
Usj,kanskje du skulle holdt senga og tatt en shot til..;) Håper du ikke får det du også.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg er på jobb
La lillebror i 10-tiden i dag, plasserte T på rommet med et fat med eple og pepperkaker og la meg i sengen hans :-p sov et par timer og våknet av at han hadde ryddet opp etter seg og lagt seg ved siden av meg og duppet selv :-)
Deilig!
Fader og!!
Uff.. er du blitt kvalm? Æsj håper du slipper unna oppkasten... god bedring!

Så koselig å sove med T :-) også så flink han er å rydder etter seg ;-)

Sent from my GT-I9300

Jeg er på jobb
Deilig!
Fader og!!
Hehe, han er morsom den fyren der altså! :)

Hmmm, man skulle jo tro smittefaren var over siden det er mer enn 48 timer siden han var spydde :eek:

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Hehe, han er morsom den fyren der altså! :)

Hmmm, man skulle jo tro smittefaren var over siden det er mer enn 48 timer siden han var spydde :eek:

Magen hans har jo ikke vært bra og det er jo smittsomt så lenge man er syk! Er jo derfor han er hjemme fortsatt også.
Hjem fra jobb nå!

Magen hans har jo ikke vært bra og det er jo smittsomt så lenge man er syk! Er jo derfor han er hjemme fortsatt også.
Hjem fra jobb nå!
Uff, håper det går over fort da!
God bedring!

Mange fine tøfler der ja!! Litt bedre utvalg på nett enn i butikkene i Molde, fooor å si det sånn. ;)

Håper møtet i bhg går bra! Kjekt med bestemødre som sitter barnevakt slik at man slipper å ta med jeg gjengen.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja jeg ble litt tøffelsyk når jeg så dem:P her er det også liiiiite utvalg:eek: nesten kun vanlig sklisokker:confused:

Møtet gikk veldig fint:) passe positivt og morsom info :D hihi..
Kjempe bra å ha mamma til sånt ja:) hun har fri på onsdager, så da utnytter jeg det:P haha..

☆★hilsen meg★☆

Hei jenter :-)

Tent alle lyktee og lysene her... koselig... spesielt utelykten og lysene i treet :-)
Har lånt noen filmer på bibiloteket idag,så idag blir det "hodejegerne", digger den :-)

Her har det vært 11+ g idag. Helt utrolig...
Er så trøtt for tiden,at jeg snart ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.....
Kan jeg ha noen vitaminmangel? Spiser grønnsaker nesten hver dag,men ikke alltid. Sjeldent jeg spiser frukt....

Hvilken vitaminer hjelper mot trøtthet? :-)

Sent from my GT-I9300

Vet at dem som er mye trøtt kan ha mangel på noen B-vitaminer og for lite jern i blodet ;) er jo bare til å ta en tur til legen:) du har ikke bilde av lysene da?:D

☆★hilsen meg★☆

Jeg er på jobb
Deilig!
Fader og!!

Så koselig da:)
Men Ånei:eek: Håper du ikke kommer til å logge rett ut!

☆★hilsen meg★☆

Helluuuu :)

Møtet gikk bra i bhgen:)
Liana er en kjempe blid unge som heller ikke er redd for å vise følelsene sine:P
Aktiv hele dagen;) går, leker, klatrer, koser osv osv.. hehe.. moro når det bare er positive tilbakemeldinger:D

Nå skal jeg skifte bleie på lille mr. Stinky:P også blir det tv! Idag skulle det gå et program om kornsirkler:D jeg syns sånt er så spennende:rolleyes::p:)

Hva skal dere ikveld?

☆★hilsen meg★☆

Liana er en kjempe blid unge som heller ikke er redd for å vise følelsene sine:P
Aktiv hele dagen;) går, leker, klatrer, koser osv osv.. hehe.. moro når det bare er positive tilbakemeldinger:D

Nå skal jeg skifte bleie på lille mr. Stinky:P også blir det tv! Idag skulle det gå et program om kornsirkler:D jeg syns sånt er så spennende:rolleyes::p:)

Hva skal dere ikveld?

☆★hilsen meg★☆
Herlig med gode tilbakemeldinger da :D

Skal forhåpentligvis gjøre fint lite i kveld :p

Hva skal dere ikveld?

☆★hilsen meg★☆
ImageUploadedByTapatalk1385578574.990642.jpg
Jeg skal prøve å få i meg dette
Og holde på det!

Så fine tilbakemeldinger!!

Back
Topp