Onsdagsbabbel

Spørs hvor mye næring han tar opp når han kaster opp så mye da :(
Bra det blir sjekket godt opp!!
Ja det er det jeg ikke vet. Heldigvis skal de sjekke vitamin og jernmangel også.

Er ikke noe koselig når de små er dårlige.
Men,han er i farten fra morgen til kveld.
Mye energi.
Og er ikke syk hverken før eller etter han kaster opp. Det er det jeg syntes er så merkelig :confused:
Sent from my GT-I9300

Haha. Uff... Da hadde jeg også fått traumer resten av livet.
Husker da jeg var ca.8 år,og var på hytta. Så skulle mamma riste uteduken. Og tror du ikke det var en stor edderkopp der,som hun ikke så!!

Jeg hadde fleecejakke(husker tom hvordan den ser ut,for jeg brukte den aldri mer),også landet den edderkoppen på brystet mitt. Jeg skrek så høyt at jeg hadde vondt i halsen.
Naboene strømmet til og trodde det var noe alvorlig. Men,nei da. Det var bare en edderkopp haha. Edderkoppen satt seg fast i fleecen,mamma fikk den bort etter litt,og før hun gjorde det... Så sa hun; ikke vær redd,det er bare rusk haha... er det mulig..

Hsr hørt at mange barn ikke starter å gp før de er 1,5 år, så det er veldig individuelt. Håper det løser seg :-) Fint at hun krabber da... Det er nok en milepæle for dere ;-)

Sent from my GT-I9300
Bare et rusk??!!
Hadde blitt så sint hvis mamma sa det til meg! Håhååå...:p
Jeg også skreik alt jeg kunne, i tillegg til at jeg begynte å gråte. Blei stiv av skrekk og greide ikke å bevege meg. Mamma kom løpende og "redda" meg. Var 4år eller noe.. FYSJ!!
Ja, det er vel åling enn krabbing, men krabbinga kommer vel etter hvert. ;) Hun er i god form, og det er det viktigste. ♡

WOW, heldiggrisen:D Snill pappa du har<3<3<3
Nei, stakkars edderkopper:O Synes edderkopper er sååå fiiine dyr, men de fleste synes det motsatte av meg:p Så godt begge barna sover søtt<3<3<3

Så bra du blei tatt på alvor og har fått tatt diverse undersøkelser og prøver av Wael! Spent på prøvesvarene!:) Håper de finner ut av hva som feiler han:)

Haha finnes det dyr du IKKE liker?:p:D jeg er liiiiiiiivredd edderkopper:eek::oops: redd i fleste insekter, med er noe spesielt med edderkopper! Tørr ikke fange de for å slippe de løs engang! Og det kan jeg med andre insekter (hvis jeg psyker meg opp skikkelig) :P

★Sender fra pipe-gjøken★

Haha. Uff... Da hadde jeg også fått traumer resten av livet.
Husker da jeg var ca.8 år,og var på hytta. Så skulle mamma riste uteduken. Og tror du ikke det var en stor edderkopp der,som hun ikke så!!

Jeg hadde fleecejakke(husker tom hvordan den ser ut,for jeg brukte den aldri mer),også landet den edderkoppen på brystet mitt. Jeg skrek så høyt at jeg hadde vondt i halsen.
Naboene strømmet til og trodde det var noe alvorlig. Men,nei da. Det var bare en edderkopp haha. Edderkoppen satt seg fast i fleecen,mamma fikk den bort etter litt,og før hun gjorde det... Så sa hun; ikke vær redd,det er bare rusk haha... er det mulig..

Hsr hørt at mange barn ikke starter å gp før de er 1,5 år, så det er veldig individuelt. Håper det løser seg :-) Fint at hun krabber da... Det er nok en milepæle for dere ;-)

Sent from my GT-I9300

Haha uff, høres ut som et fryktelig mareritt!!:eek: HATER edderkopper! Ekle, stygge og raske:eek::p æsj!
jeg hadde en veps i lomma på boblejakka mi når jeg var liten.. var vel tidlig høst..putta hånda i lomma, kjente et stikk, og der satt den stooooore vepsen med ræva oppå hånda mi:oops::eek: har aldri brukt jakka igjen:P så har stoooor forståelse for at du ikke brukte den jakka di mer;):P

★Sender fra pipe-gjøken★

Ja det er det jeg ikke vet. Heldigvis skal de sjekke vitamin og jernmangel også.

Er ikke noe koselig når de små er dårlige.
Men,han er i farten fra morgen til kveld.
Mye energi.
Og er ikke syk hverken før eller etter han kaster opp. Det er det jeg syntes er så merkelig :confused:
Sent from my GT-I9300

Stakkars gutt :( men klarer han å si ifra før det kommer opp da? Eller skjer det i senga og overalt av andre plasser? Hater spy! Og verre er det når de små kaster opp:( så vondt å se på! Håper de finner ut hva det er, og at det ikke er noe alvorlig!

★Sender fra pipe-gjøken★

Bare et rusk??!!
Hadde blitt så sint hvis mamma sa det til meg! Håhååå...:p
Jeg også skreik alt jeg kunne, i tillegg til at jeg begynte å gråte. Blei stiv av skrekk og greide ikke å bevege meg. Mamma kom løpende og "redda" meg. Var 4år eller noe.. FYSJ!!
Ja, det er vel åling enn krabbing, men krabbinga kommer vel etter hvert. ;) Hun er i god form, og det er det viktigste. ♡

Ja til og med krabbing er det ikke alle som begynner med;) og vet om flere som har hatt barn som ikke har begynt å gå selv før de er over 1,5 år gamle..tror nok de gjør det når de er klar for det..men bra er det jo om man er flink til å øve med barnet og la det teste seg ;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Stakkars gutt :( men klarer han å si ifra før det kommer opp da? Eller skjer det i senga og overalt av andre plasser? Hater spy! Og verre er det når de små kaster opp:( så vondt å se på! Håper de finner ut hva det er, og at det ikke er noe alvorlig!

★Sender fra pipe-gjøken★
Han klarer ikke å si fra... Her om dagen skjedde det, da nabodama ringte på og jeg gikk for å åpne. Da hadde han kasta opp. Hørte det ikke en gang. Da dunka han borti meg og sa æsja.. Trodde han mente bæsja,for da sier han det. Men,skjønte fort hva han mente :-(

Skjedd en gang i senga,og resten på gulvet. Lettere å vaske opp da. Uff. Fælt.....

Sent from my GT-I9300

Han klarer ikke å si fra... Her om dagen skjedde det, da nabodama ringte på og jeg gikk for å åpne. Da hadde han kasta opp. Hørte det ikke en gang. Da dunka han borti meg og sa æsja.. Trodde han mente bæsja,for da sier han det. Men,skjønte fort hva han mente :-(

Skjedd en gang i senga,og resten på gulvet. Lettere å vaske opp da. Uff. Fælt.....

Sent from my GT-I9300

Ja tenkte meg det :( ikke noe gøy for noen! Bra det meste har skjedd på gulvet hvertfall.. her er det typisk at sånt skjer i senga:confused: men da dekker jeg bare med håndkler over madrass og puter ;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Voldsom så effektiv du skulle være a!:P Hehehe.. hadde også samme plan når det kom til henting/legging.. meeeen så blir Liana stuptrøtt i halv 11-tiden når hun er i bhg..og det er uansett om jeg har levert hun 8:30 eller kl 10:eek: hjemme pleier hun ikke å sove før 12/13 tiden..

★Sender fra pipe-gjøken★
Ahaha, ja jeg glimter til med effektivitet med jevne mellomrom :p
Vel, i denne bhg får jo ikke ungene sove før etter lunsj, så hun må pent vente til 12.30 før hun får sove :oops: Er rart hun er litt redd og gråter lett i bhg altså, hun er jo stuptrøtt mesteparten av tida hun er der :(

God ettermiddag!:)
Helt utrolig hva dere greier å få unnagjort OG skravle på en dag.
I dag har jeg og Jenny vært i et tettsted ikke så langt hjemmefra, og der har vi besøkt alle mine fire besteforeldre, samt sjekka muligheter for praksis ved barne-og ungdomsskolen der. Vesla har ikke sovet så mye, og er sur og trøtt nå, men vi drøyer bading og legging til kl.18. Tror vi ska ta oss en tur ut og se om vi finner bringebær, for dét er godt;
Vis vedlegget 28317
Søta! :D

God Morgen :) Eg ha alerede kommen meg på skola, sett å vent på forelæsarn....ska ha ex.phil i 6 tima :confused:
Nåkka tørt stoff! (førr de som ikje veit det, så e det filosofi)

Han forelæsarn e sååå kjedele...sku tru han ha svelga ein heil pakke mariekjeks før han kom tell timen :laughing001

Veit ikje om eg gidd 6 heile tima i dag og med ex.phil....eg lær like mye av å les det heime....så vi får sjå...
Sku helst ha holdt på med matematikk....DEN syns eg e vanskele....

Gjekk supert å lever FIe i barnehagen førde om ho ha søve litt lite i natt, va litt suttrat, men va ikje nå skriking når eg for :)
Hehe, husker ex.philen ja, det var noe herk:p:cool:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Høm. Jeg er ikke så begeistra for pikekyss...mannekyss derimot!! (Ååå, herregud..Haha!) Nei, asså, pikekyss syns jeg er for søtt og jeg blir alt for fort kvalm av det. :confused:
Humhum :D

Mannekyss med vaniljesaus? Skal se det blir en junibaby av det! ;) :p Legg merke til at jeg er i det festlige hjørnet i dag..
Hvordan funker det å fryse rips da? Blir de ikke bløte og sure ved opptining? Holder en knapp på saftkoking. Hadde vært morro å prøve iallfall. :)
Ahahahahaaaa!!!! Æ daue!!!

Mannekyss med vaniljesaus? Skal se det blir en junibaby av det! ;) :p Legg merke til at jeg er i det festlige hjørnet i dag..
Hvordan funker det å fryse rips da? Blir de ikke bløte og sure ved opptining? Holder en knapp på saftkoking. Hadde vært morro å prøve iallfall. :)
Hihi:p:p:D

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Ja tenkte meg det :( ikke noe gøy for noen! Bra det meste har skjedd på gulvet hvertfall.. her er det typisk at sånt skjer i senga:confused: men da dekker jeg bare med håndkler over madrass og puter ;)

★Sender fra pipe-gjøken★
...og så venter du på at det skal forsvinne av seg selv på magisk vis??? :p

Sent from my GT-I9300
Huff, stakkars liten :( bra det blir sjekka opp nå! Får håpe de finner ut av det. Ser for meg en matallergi eller kanskje refluks? :confused:
Spy er jo bare så griseekkelt...blir man vandt til det når det skjer så ofte? :eek:

Såh! Nå er garderobesystemet i gangen komplett! :D
Skulle tatt et førbilde og vist dere alt rotet :p men ble iallfall ryddig! Hele kommoden på siden er Hermines til luer, votter, ull etc :)
1377719919728.jpg

*Surfer mobilt*

Huff, stakkars liten :( bra det blir sjekka opp nå! Får håpe de finner ut av det. Ser for meg en matallergi eller kanskje refluks? :confused:
Spy er jo bare så griseekkelt...blir man vandt til det når det skjer så ofte? :eek:
Nei... Spying er min største angstfobi... Mer enn edderkopper.... Uff... Men,merker jeg har taklet det bedre i det siste... Verste er lukten,og det har ikke luktet så mye heldigvis hehe... Tror også det kan være allergi

Back
Topp