Onsdagsbabbel

SOM dere har skravlet idag :P
Jeg har vært på Uit, fått skriblet ned noen ideer til masteren min, dette kan bli bra altså! :D Så har jeg vært på Extra Leker og bytta den ene gåvogna vi fikk i en Brio putteboks og en Duplo buss, vært på apotek, NameIt og kjøpt ullsokker til snuppa samt garnforettning og kjøpt påklistrings antiskli til sokkene hennes :)

Nå VENTER jeg såååå fælt på å få telefon fra barnehagen på at hun er våknet, så jeg kan LØPE å hente henne! Syntes det ble en fælt lang dag idag altså! :oops: De hadde først lagt henne i seng, da våkna hun etter 50 minutter og skreik, så da ringte de og spurte om de kunne legge henne i vogna hennes. Siden da har hun sovet, er vel ca 1 time siden vi hørte noe nå! :)
Tenker at jeg enkelte dager helst leverer henne tidlig og henter henne kl 12 når hun skal sove, så kan hun sove luren sin hjemme mens jeg leser ;)

grattis med ryddet trapp!!! :D ;)
her var det SÅ ryddig i går, men så vasket jeg 4 maskiner med klær som er hengt opp/delvis lagt sammen så nå er stua fylt med tøy o_O I tillegg tar alle de nye lekene til Hermine opp MYE plass, så synes det ble så rotete av de :p Blir bra når vi får rommet hennes i stand så vi kan oppbevare noe av lekene der ;)
HEhe, kjenner til det. Men jeg takler bedre midlertidig klesrot av rene klær, enn annet rot :p :D

SOM dere har skravlet idag :p
Jeg har vært på Uit, fått skriblet ned noen ideer til masteren min, dette kan bli bra altså! :D Så har jeg vært på Extra Leker og bytta den ene gåvogna vi fikk i en Brio putteboks og en Duplo buss, vært på apotek, NameIt og kjøpt ullsokker til snuppa samt garnforettning og kjøpt påklistrings antiskli til sokkene hennes :)

Nå VENTER jeg såååå fælt på å få telefon fra barnehagen på at hun er våknet, så jeg kan LØPE å hente henne! Syntes det ble en fælt lang dag idag altså! :oops: De hadde først lagt henne i seng, da våkna hun etter 50 minutter og skreik, så da ringte de og spurte om de kunne legge henne i vogna hennes. Siden da har hun sovet, er vel ca 1 time siden vi hørte noe nå! :)
Tenker at jeg enkelte dager helst leverer henne tidlig og henter henne kl 12 når hun skal sove, så kan hun sove luren sin hjemme mens jeg leser ;)
Så bra hun sovnet igjen da :D
Jeg fikk trillet Eskil slik at han sovnet nå i sted, så skal jeg snart løpe ned på jobb. Har en annen vakt i dag, så jeg begynner 15.45 istedet for 15, men jobber tilsvarende lenger på kvelden da, ferdig først kl 24 :o Med spesiell oppfølging av en gutt. Veldig spennende da :D

SOM dere har skravlet idag :P

Voldsom så effektiv du skulle være a!:P Hehehe.. hadde også samme plan når det kom til henting/legging.. meeeen så blir Liana stuptrøtt i halv 11-tiden når hun er i bhg..og det er uansett om jeg har levert hun 8:30 eller kl 10:eek: hjemme pleier hun ikke å sove før 12/13 tiden..

★Sender fra pipe-gjøken★

Leftovers from dinner:p
1377702594848.jpg

God ettermiddag!:)
Helt utrolig hva dere greier å få unnagjort OG skravle på en dag.
I dag har jeg og Jenny vært i et tettsted ikke så langt hjemmefra, og der har vi besøkt alle mine fire besteforeldre, samt sjekka muligheter for praksis ved barne-og ungdomsskolen der. Vesla har ikke sovet så mye, og er sur og trøtt nå, men vi drøyer bading og legging til kl.18. Tror vi ska ta oss en tur ut og se om vi finner bringebær, for dét er godt;
1377703828545.jpg

I dag har jeg og Jenny vært i et tettsted ikke så langt hjemmefra, og der har vi besøkt alle mine fire besteforeldre, samt sjekka muligheter for praksis ved barne-og ungdomsskolen der. Vesla har ikke sovet så mye, og er sur og trøtt nå, men vi drøyer bading og legging til kl.18. Tror vi ska ta oss en tur ut og se om vi finner bringebær, for dét er godt;
Vis vedlegget 28317
Mmm godt! Vi kjøpte (!!) bær i går og Lillebror spiste og spiste :-)

Til FruH
(Klarte ikke å quote innlegget..)

Ja, bær er super dessert/snacks til de små. Fin fingermat.:) Greit med kjøpte bringebær da, så slipper man å lete etter makk i bæra (forhåpentligvis), og få flott på seg. Baaaah!:confused::eek:
Har funnet masse rips rundt eiendommen også, og har plukka bær to kvelder på rad nå. Rips er ikke så godt å maule, så jeg vurder å koke saft av det. Evt rips med vaniljesaus en av de kommende dagene..

Til FruH
(Klarte ikke å quote innlegget..)

Ja, bær er super dessert/snacks til de små. Fin fingermat.:) Greit med kjøpte bringebær da, så slipper man å lete etter makk i bæra (forhåpentligvis), og få flott på seg. Baaaah!:confused::eek:
Har funnet masse rips rundt eiendommen også, og har plukka bær to kvelder på rad nå. Rips er ikke så godt å maule, så jeg vurder å koke saft av det. Evt rips med vaniljesaus en av de kommende dagene..

Blander meg inn her jeg ;) du må prøve å lage ripsdessert med rips, knuste pikekyss og vaniljektem lagvis. Pynt mef hele pikekyss. Mmmm :) holder seg ikke lenge pga pikekyssa blir blaute etter ei stund.

Blander meg inn her jeg ;) du må prøve å lage ripsdessert med rips, knuste pikekyss og vaniljektem lagvis. Pynt mef hele pikekyss. Mmmm :) holder seg ikke lenge pga pikekyssa blir blaute etter ei stund.
Høm. Jeg er ikke så begeistra for pikekyss...mannekyss derimot!! (Ååå, herregud..Haha!) Nei, asså, pikekyss syns jeg er for søtt og jeg blir alt for fort kvalm av det. :confused:

Høm. Jeg er ikke så begeistra for pikekyss...mannekyss derimot!! (Ååå, herregud..Haha!) Nei, asså, pikekyss syns jeg er for søtt og jeg blir alt for fort kvalm av det. :confused:

Tihi ;) du får nok holde deg til mannekyss da ;) men det er jo nydelig med bare vaniljesaus også! Det enkle er ofte det beste :)

Fikk akkurat verdens beste gave av pappa... Bare sånn ut av det blå!

Ipad..... Det passet meg helt fint kjente jeg ;-) Hehe...

Har akkurat oppdaget husdyrsedderkopp hiet i hagen. Fy f*** sier jeg.... 5 gigantiske... Fikk sprayet en til døde... Men,de andre gjemte seg... Føler meg litt slem... Men,de bor ved siden av røykeplassen min...

Søren!

Ungene sover søtt... Og håper de gjør det i natt.
Fikk vært hoa legen idag. De skal dyrke urinen,avføringen og ta masse blodprøver av han.

Godt å bli tatt på alvor.

Sent from my GT-I9300

Tihi ;) du får nok holde deg til mannekyss da ;) men det er jo nydelig med bare vaniljesaus også! Det enkle er ofte det beste :)
Mannekyss med vaniljesaus? Skal se det blir en junibaby av det! ;) :p Legg merke til at jeg er i det festlige hjørnet i dag..
Hvordan funker det å fryse rips da? Blir de ikke bløte og sure ved opptining? Holder en knapp på saftkoking. Hadde vært morro å prøve iallfall. :)

Ooh det så godt ut. Hva er det?
Spiste havregrøt før jobb jeg :p
Er sulten allerede!!!

Det er pai med sprøstekt bacon, purre og rød paprika, egg, rømme og ost:)
Salat med mais, agurk, skquasj, hjertesalat og tomater:)

Vis vedlegget 28317

Sååå søt, så ut som bringebær falt i smak:)<3

Fikk akkurat verdens beste gave av pappa... Bare sånn ut av det blå!

Ipad..... Det passet meg helt fint kjente jeg ;-) Hehe...

Har akkurat oppdaget husdyrsedderkopp hiet i hagen. Fy f*** sier jeg.... 5 gigantiske... Fikk sprayet en til døde... Men,de andre gjemte seg... Føler meg litt slem... Men,de bor ved siden av røykeplassen min...

Søren!

Ungene sover søtt... Og håper de gjør det i natt.
Fikk vært hoa legen idag. De skal dyrke urinen,avføringen og ta masse blodprøver av han.

Godt å bli tatt på alvor.

Sent from my GT-I9300

WOW, heldiggrisen:D Snill pappa du har<3<3<3
Nei, stakkars edderkopper:O Synes edderkopper er sååå fiiine dyr, men de fleste synes det motsatte av meg:p Så godt begge barna sover søtt<3<3<3

Så bra du blei tatt på alvor og har fått tatt diverse undersøkelser og prøver av Wael! Spent på prøvesvarene!:) Håper de finner ut av hva som feiler han:)

Back
Topp