Onsdagsbabbel

Det må jeg prøve! Eventuelt bunnløs pai da ;)

Ja, det er veldig godt:) trenger ikke bunn, det henger fint sammen pga eggene, rømma og osten;):p

Fikk akkurat verdens beste gave av pappa... Bare sånn ut av det blå!

Ipad..... Det passet meg helt fint kjente jeg ;-) Hehe...

Har akkurat oppdaget husdyrsedderkopp hiet i hagen. Fy f*** sier jeg.... 5 gigantiske... Fikk sprayet en til døde... Men,de andre gjemte seg... Føler meg litt slem... Men,de bor ved siden av røykeplassen min...

Søren!

Ungene sover søtt... Og håper de gjør det i natt.
Fikk vært hoa legen idag. De skal dyrke urinen,avføringen og ta masse blodprøver av han.

Godt å bli tatt på alvor.

Sent from my GT-I9300
*frysninger!!!*
Kan virkelig ikke fordra edderkopper!! Godt at du fikk knerta én da iallfall..

Så bra at du blei tatt på alvor.. Ikke noe kjekt når man ikke kommer gjennom med barns plager og sykdommer. Håper de finner ut hva som evt er galt. ♡

Ooh det så godt ut. Hva er det?
Spiste havregrøt før jobb jeg :p
Er sulten allerede!!!

hahah, glemte og svare på hva du ellers skrev*klaske panne* er likedan her når jeg har spist havregrøt, synes ikke det metter så lenge og blir fort sulten igjen etterpå;) men det er da sååå godt:D

WOW, heldiggrisen:D Snill pappa du har<3<3<3
Nei, stakkars edderkopper:O Synes edderkopper er sååå fiiine dyr, men de fleste synes det motsatte av meg:p Så godt begge barna sover søtt<3<3<3

Så bra du blei tatt på alvor og har fått tatt diverse undersøkelser og prøver av Wael! Spent på prøvesvarene!:) Håper de finner ut av hva som feiler han:)
Hehe. Liker du edderkopper? Beundrer deg virkelig da :-) Tør du å ta på de store og evt fjerne de?
Jeg har totalangst. Og har hatt det siden jeg var liten. Skjelver,skriker,og hjertebank. Uff. Vil virkelig bli kvitt fobien..... En gang ;-)
Jo takk. Det håper jeg også at de finner ut :-)

Sent from my GT-I9300

Mannekyss med vaniljesaus? Skal se det blir en junibaby av det! ;) :p Legg merke til at jeg er i det festlige hjørnet i dag..
Hvordan funker det å fryse rips da? Blir de ikke bløte og sure ved opptining? Holder en knapp på saftkoking. Hadde vært morro å prøve iallfall. :)

Mannekyss med vaniljesaus høres definitivt best ut ;)
Har ikke fryst rips selv, men ei veninne bruker å gjøre det. Hun bruker de i den ripsdesserten, og der funker de greit, men er litt blautere enn ferske. Ikke så blaute som feyte jordbær da..men jeg hadde definitivt gått for nydelig hjemmelaga ripsbærsaft som camilla kan smake neste gang hun er på besøk :-DD

*frysninger!!!*
Kan virkelig ikke fordra edderkopper!! Godt at du fikk knerta én da iallfall..

Så bra at du blei tatt på alvor.. Ikke noe kjekt når man ikke kommer gjennom med barns plager og sykdommer. Håper de finner ut hva som evt er galt. ♡
Haha.. Så fint at du er lik meg :-) De er motbydelige og uforutsigbare og det liker jeg ikke!! :confused:

Håper også de finner ut av det.
Så han kan bli frisk igjen stakkars lille-store gutten min :-)

Hvordan går det med Jenny nå? Hvilken dato er hun født igjen?
Hun er jo sååååå søt ♡
Sent from my GT-I9300

Hehe. Liker du edderkopper? Beundrer deg virkelig da :) Tør du å ta på de store og evt fjerne de?
Jeg har totalangst. Og har hatt det siden jeg var liten. Skjelver,skriker,og hjertebank. Uff. Vil virkelig bli kvitt fobien..... En gang ;-)
Jo takk. Det håper jeg også at de finner ut :)

Sent from my GT-I9300

Ja, helt seriøst med hånden på hjertet, jeg liker edderkopper<3 Synes de er så fiiine og stilige:D Ja, ikke noe problem for meg og ta på de og holde de, men jeg er redd for maur, da:p Synes de er driit ekle og biter og tisser på en uten grunn og det sviiiir som inni granskauen:O Mannen min var veldig redd for edderkopper før, han hylskreik og ba meg om og fjerne de om han så noen inne, men han har blitt gradvis bedre ila de 7 årene vi har vært sammen:)<3 Du greier det helt sikkert du også:)<3 Krysser fingrene for at de finner ut av det:)

Mannekyss med vaniljesaus høres definitivt best ut ;)
Har ikke fryst rips selv, men ei veninne bruker å gjøre det. Hun bruker de i den ripsdesserten, og der funker de greit, men er litt blautere enn ferske. Ikke så blaute som feyte jordbær da..men jeg hadde definitivt gått for nydelig hjemmelaga ripsbærsaft som camilla kan smake neste gang hun er på besøk :-DD
Hahaha! Den var fin!! Ja, en Camilla-ripssaft er nok tingen.;)

hahah, glemte og svare på hva du ellers skrev*klaske panne* er likedan her når jeg har spist havregrøt, synes ikke det metter så lenge og blir fort sulten igjen etterpå;) men det er da sååå godt:D
Den mettet mer enn vanlig, hadde i en fløteskvett og endel smør. Og banan :-)
Men jeg ble servert taco på jobb, så det er ikke synd på meg :-)

Haha.. Så fint at du er lik meg :-) De er motbydelige og uforutsigbare og det liker jeg ikke!! :confused:

Hun er jo sååååå søt ♡
Sent from my GT-I9300

Er han mye dårlig enda? Tar han til seg greit med mat eller?
Stakkars liten.

Den mettet mer enn vanlig, hadde i en fløteskvett og endel smør. Og banan :)
Men jeg ble servert taco på jobb, så det er ikke synd på meg :)

ååååh, din fristemus;):p Fikk skikkelig lyst på Taco nå altså:):p

Oi, den havregrøten hørtes også nammis ut:) MMmmmm...

Den mettet mer enn vanlig, hadde i en fløteskvett og endel smør. Og banan :)
Men jeg ble servert taco på jobb, så det er ikke synd på meg :)

Forresten, hvordan er formen til Eskil? Er han blitt bedre?:)

Forresten, hvordan er formen til Eskil? Er han blitt bedre?:)
Den blir ekstra god om grynene får svelle noen timer først ;)

Han er bedre men fortsatt tett stakar. Men det går tydeligvis riktig vei :) spist greit før jeg dro på jobb også!
Er dere helt friske eller?

Hun er jo sååååå søt ♡
Sent from my GT-I9300
Ja, jeg føler virkelig at de lurer og lusker rundt bare for å ta meg!! Stygge, stygge.. Sprang inn i et stort spindelvev på fjellet når jeg var lita, og når jeg kikk ned, så kom det et diger faen krypende oppover magen min. That stuck..

Jenny har det fint, takk som spør.:)
Hun har ikke hatt flere anfall, men går fast til fysio. Hun åle-kravler seg, og har nylig lært seg å sette seg opp selv, så det går sakte men sikkert framover. Om hun ikke går innen hun er 1.5år, så skal vi tilbake til barnelegen vår på sjekk.:)
Hun er født 12.september, samme dag som Simone.

Den blir ekstra god om grynene får svelle noen timer først ;)

Han er bedre men fortsatt tett stakar. Men det går tydeligvis riktig vei :) spist greit før jeg dro på jobb også!
Er dere helt friske eller?

hahah, nei jeg har begynt og bli dårlig igjen:p Må bare le, for er litt teit nå synes jeg;) Vondt i halsen og tett i nesen og hoster som pokker! Oi, tusen takk for tipset, søta:) Visste ikke det, faktisk:p

Så godt og høre han er på bedringens vei, måtte lille skatten bli fort frisk igjen:) Også bra han spiste godt ikveld også:)

Ja, helt seriøst med hånden på hjertet, jeg liker edderkopper<3 Synes de er så fiiine og stilige:D Ja, ikke noe problem for meg og ta på de og holde de, men jeg er redd for maur, da:p Synes de er driit ekle og biter og tisser på en uten grunn og det sviiiir som inni granskauen:O Mannen min var veldig redd for edderkopper før, han hylskreik og ba meg om og fjerne de om han så noen inne, men han har blitt gradvis bedre ila de 7 årene vi har vært sammen:)<3 Du greier det helt sikkert du også:)<3 Krysser fingrene for at de finner ut av det:)
Hehe. Er du redd for maur? Kjenner flere som er det. Men,det er ikke jeg.. Har til og med en tatovering av en maur på armen. Til minne om vår gamle hytte... Der var det mye maur ;-) Der hadde du likt deg hehe....

Så bra samboeren din ikke er like redd lenger... Er ikke noe kult... Trives M godt på skolen da?
Niesen min startet også i forrige uke. Hun stortrives :-)

Sent from my GT-I9300

Er han mye dårlig enda? Tar han til seg greit med mat eller?
Stakkars liten.
Jo takk som spør. Han kaster opp 1-2 ganger hver 2-3 dag... :-(
Får så vondt av han. Håper de kommer til bunns i dette nå.

Han spiser og drikker godt heldigvis. Ellers hadde jeg blitt enda mer stresset :-(
Hvordan går det med T og E idag? :-)

Sent from my GT-I9300

hahah, nei jeg har begynt og bli dårlig igjen:p Må bare le, for er litt teit nå synes jeg;) Vondt i halsen og tett i nesen og hoster som pokker! Oi, tusen takk for tipset, søta:) Visste ikke det, faktisk:p

Så godt og høre han er på bedringens vei, måtte lille skatten bli fort frisk igjen:) Også bra han spiste godt ikveld også:)
Da frigis mer jern fra grynene og ;)

Nei, er du dårlig igjen !?
Får håpe det går over fort!!!

Jo takk som spør. Han kaster opp 1-2 ganger hver 2-3 dag... :-(
Får så vondt av han. Håper de kommer til bunns i dette nå.

Han spiser og drikker godt heldigvis. Ellers hadde jeg blitt enda mer stresset :-(
Hvordan går det med T og E idag? :-)

Sent from my GT-I9300
Spørs hvor mye næring han tar opp når han kaster opp så mye da :(
Bra det blir sjekket godt opp!!

Ja, jeg føler virkelig at de lurer og lusker rundt bare for å ta meg!! Stygge, stygge.. Sprang inn i et stort spindelvev på fjellet når jeg var lita, og når jeg kikk ned, så kom det et diger faen krypende oppover magen min. That stuck..

Jenny har det fint, takk som spør.:)
Hun har ikke hatt flere anfall, men går fast til fysio. Hun åle-kravler seg, og har nylig lært seg å sette seg opp selv, så det går sakte men sikkert framover. Om hun ikke går innen hun er 1.5år, så skal vi tilbake til barnelegen vår på sjekk.:)
Hun er født 12.september, samme dag som Simone.
Haha. Uff... Da hadde jeg også fått traumer resten av livet.
Husker da jeg var ca.8 år,og var på hytta. Så skulle mamma riste uteduken. Og tror du ikke det var en stor edderkopp der,som hun ikke så!!

Jeg hadde fleecejakke(husker tom hvordan den ser ut,for jeg brukte den aldri mer),også landet den edderkoppen på brystet mitt. Jeg skrek så høyt at jeg hadde vondt i halsen.
Naboene strømmet til og trodde det var noe alvorlig. Men,nei da. Det var bare en edderkopp haha. Edderkoppen satt seg fast i fleecen,mamma fikk den bort etter litt,og før hun gjorde det... Så sa hun; ikke vær redd,det er bare rusk haha... er det mulig..

Hsr hørt at mange barn ikke starter å gp før de er 1,5 år, så det er veldig individuelt. Håper det løser seg :-) Fint at hun krabber da... Det er nok en milepæle for dere ;-)

Sent from my GT-I9300

Back
Topp