SOM dere har skravlet idag 
Jeg har vært på Uit, fått skriblet ned noen ideer til masteren min, dette kan bli bra altså!
Så har jeg vært på Extra Leker og bytta den ene gåvogna vi fikk i en Brio putteboks og en Duplo buss, vært på apotek, NameIt og kjøpt ullsokker til snuppa samt garnforettning og kjøpt påklistrings antiskli til sokkene hennes
Nå VENTER jeg såååå fælt på å få telefon fra barnehagen på at hun er våknet, så jeg kan LØPE å hente henne! Syntes det ble en fælt lang dag idag altså!
De hadde først lagt henne i seng, da våkna hun etter 50 minutter og skreik, så da ringte de og spurte om de kunne legge henne i vogna hennes. Siden da har hun sovet, er vel ca 1 time siden vi hørte noe nå!
Tenker at jeg enkelte dager helst leverer henne tidlig og henter henne kl 12 når hun skal sove, så kan hun sove luren sin hjemme mens jeg leser
Jeg har vært på Uit, fått skriblet ned noen ideer til masteren min, dette kan bli bra altså!
Nå VENTER jeg såååå fælt på å få telefon fra barnehagen på at hun er våknet, så jeg kan LØPE å hente henne! Syntes det ble en fælt lang dag idag altså!
Tenker at jeg enkelte dager helst leverer henne tidlig og henter henne kl 12 når hun skal sove, så kan hun sove luren sin hjemme mens jeg leser