Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen.
Skal ut på en liten tur, mannen og jeg.
Hva gjør dere på?![]()

Så fin du erkos dere masse!
Jeg gjør ikke stortlitt trøtt etter å ha våknet masse av Leoh inatt.. tett i nesa stakkars
skulle rense den igår kveld, men han vrir seg jo konstant og godtar ikke sånt tull fra mamma!
så pga det, begynte han å blø neseblod!! (Han blør lett fra nesa)..
Barna er hvertfall i barnehagen og jeg har ikke mye planer for idag
Men ønsker dere en fin dag!![]()

Takk ♡ Du ogSå fin du erkos dere masse!
Jeg gjør ikke stortlitt trøtt etter å ha våknet masse av Leoh inatt.. tett i nesa stakkars
skulle rense den igår kveld, men han vrir seg jo konstant og godtar ikke sånt tull fra mamma!
så pga det, begynte han å blø neseblod!! (Han blør lett fra nesa)..
Barna er hvertfall i barnehagen og jeg har ikke mye planer for idag
Men ønsker dere en fin dag!![]()
æsj, så kjedelig da! Jeg vinner aldri noe som helst. Melder meg på konkurranse etter konkurranse på FB, men vinner aldri noe. Mens søstra mi vinner stadig vekkHeisann
Jeg har vært med på kjøreskolen sin konkurranse om å finne lappen, da vinner man førerkortet. Det har blitt lagt ut ledetråder lenge på hvor den var gjemt, og vi har lett leeeenge. Men i dag ble den funnet, og vi var selvfølgelig helt alene på den plassen i går, og fikk en hel time alene der i dag, for de la ut bilde av stedet i dag som ledetråd. Men vi fant den IKKE, noen andre tok den rett foran snuta på meg.
Jeg er en smule skuffa kjenner jeg, ble veldig gira og brukt en del tid på det, trodde ærlig talt vi skulle finne den i dag.
Ellers trøstet jeg med noe godt fra starbucks som plaster på såret, og nå leser jeg litt teori i steden for, mens E sover![]()
æsj, så kjedelig da! Jeg vinner aldri noe som helst. Melder meg på konkurranse etter konkurranse på FB, men vinner aldri noe. Mens søstra mi vinner stadig vekk![]()
Starbucks er god trøst da![]()
Hallo
Ble lite studier på meg idag gitt
Men i morgen skal jeg reise hjem, så håper jeg får gjort litt på toget iallfall og så får jeg ta igjen det tapte til helgen helller! (selv om jeg allerede VET at det ikke kommer til å skje)
Er så nydelig vær her, så gikk meg en tur på stranda tidligere og det var jammen meg deilig. Skal bli godt å reise hjem til Hermine altså, hun savnet visst mamman sin veldig stakkars
Nå skal jeg ta en tur på sykehuset og besøke søs og lillegutten![]()
Stakkars liten, mange som er tett i sniffa nå, her har det heldigvis blitt bedre, men vi har hatt noen runder her også![]()
Heisann
Jeg har vært med på kjøreskolen sin konkurranse om å finne lappen, da vinner man førerkortet. Det har blitt lagt ut ledetråder lenge på hvor den var gjemt, og vi har lett leeeenge. Men i dag ble den funnet, og vi var selvfølgelig helt alene på den plassen i går, og fikk en hel time alene der i dag, for de la ut bilde av stedet i dag som ledetråd. Men vi fant den IKKE, noen andre tok den rett foran snuta på meg.
Jeg er en smule skuffa kjenner jeg, ble veldig gira og brukt en del tid på det, trodde ærlig talt vi skulle finne den i dag.
Ellers trøstet jeg med noe godt fra starbucks som plaster på såret, og nå leser jeg litt teori i steden for, mens E sover![]()
Takk ♡ Du og![]()
Kjipt å være tett :-( Går nok over i løpet av et par dager![]()
![]()
Hallo
Ble lite studier på meg idag gitt
Men i morgen skal jeg reise hjem, så håper jeg får gjort litt på toget iallfall og så får jeg ta igjen det tapte til helgen helller! (selv om jeg allerede VET at det ikke kommer til å skje)
Er så nydelig vær her, så gikk meg en tur på stranda tidligere og det var jammen meg deilig. Skal bli godt å reise hjem til Hermine altså, hun savnet visst mamman sin veldig stakkars![]()
Nå skal jeg ta en tur på sykehuset og besøke søs og lillegutten![]()
Ble barnetreffen og bytur på minsten og meg i dag, venter på bussen nå. T gikk fra skolen for 5 minutter siden, så jeg håper ikke han går så altfor fort da det enda er 20-25 minutter til vi er hjemme :-o