ONSDAG

Blir sikkert så godt å være med snuppa igjen at studiene forsvinner fram til mandag:D hehe..

Hvordan er formen hennes idag?
Hun har visst vært i fin form, bare hosta litt, så hun skal i bhg i morgen. Det er bra, for det er fotografering i morgen :)

Jeg ble nesten litt babysyk idag jeg...men så begynte han å gråte, så det ble med bare nesten :P

Samme her... liker ikke bilder av meg selv, men idag ble det jaggu meg 2 ganger :-D
Koselig med bilder sammen og. Det må vi bli flinkere på Anita :-) :-)

Haha tar helt av du idag da :P:D

Er veldig koselig med bilder sammen! Men få av de her ja;) må bli flinkere :)

Hun har visst vært i fin form, bare hosta litt, så hun skal i bhg i morgen. Det er bra, for det er fotografering i morgen :)

Det var jo bra da :D når på dagen regner du med å være hjemme?
SÅ spennede med fotografering:D

Jeg ble nesten litt babysyk idag jeg...men så begynte han å gråte, så det ble med bare nesten :P

Hahaha huff nei, den grininga kan man holde seg uten en stund ja!:P

Det var jo bra da :D når på dagen regner du med å være hjemme?
SÅ spennede med fotografering:D
skal være hjemme til middag :)
Ja, det er vår første fotografering i bhg, de tok ikke i fjor, så det blir morro :)

Er ikke barn veldig flinke til å somle på veien hjem da?:p
Eller hadde han kommet seg hjem lenge før dere?
Han kom før oss (han går ganske radig, visst!) og hadde glemt at jeg sa i fra om at han kanskje måtte vente 5 minutter. Men han gikk bare litt tilbake for å se etter meg, og traff tanta si som ringte meg :p
Da var jeg 1 minutt unna!

Ser på ønskebarn, griner like mye hver gang altså!

Den serien er så fin! :rolleyes:

Vi er utrolig heldige som har fått barn så lett altså!

OI, tror ikke jeg har sett på det enda jeg har tenkt på det flere ganger.
Tror ikke jeg skal se på det akkurat nå heller - sliten= masse grining :p

OI, tror ikke jeg har sett på det enda jeg har tenkt på det flere ganger.
Tror ikke jeg skal se på det akkurat nå heller - sliten= masse grining :p
Jeg griner uansett jeg, så det spiller ingen rolle :P

Men det er så utrolig fint program! Nesten så jeg får lyst til å adoptere en, bare for å prøve den måte å få barn på også:)

Han kom før oss (han går ganske radig, visst!) og hadde glemt at jeg sa i fra om at han kanskje måtte vente 5 minutter. Men han gikk bare litt tilbake for å se etter meg, og traff tanta si som ringte meg :p
Da var jeg 1 minutt unna!

Haha godt det ordnet seg på et vis :D han er flink da som kan gå hjem selv:rolleyes:

Ja den er fin:)

Men føler meg litt slem eller hva jeg skal si.. for det er jo så mange som ønsker, håper, og prøver og prøver å få barn..da på forskjellige måter og må kjempe for å få det til.! Så kommer lissom jeg å betaler over 6000kr for å ikke få flere fordi jeg blir så sinnsykt lett gravid:oops::confused:

Haha godt det ordnet seg på et vis :D han er flink da som kan gå hjem selv:rolleyes:
Flink ja!
Mange uker før jeg tenkte det var aktuelt med en liten test.
Men han insisterte - og veien er trygg og ikke så lang (5-600 meter kanskje)

Ja den er fin:)

Men føler meg litt slem eller hva jeg skal si.. for det er jo så mange som ønsker, håper, og prøver og prøver å få barn..da på forskjellige måter og må kjempe for å få det til.! Så kommer lissom jeg å betaler over 6000kr for å ikke få flere fordi jeg blir så sinnsykt lett gravid:oops::confused:
Det gjør iallfall at man tenker litt over hvor utrolig heldig man er som kan få barn så lett

Flink ja!
Synes det er fint at du lar han prøve selv jeg ;)

Flink ja!

De er nok raskere klare enn foreldrene;) men ja, veldig flink og stor gutt som har turt det så kort tid etter skolestart :D

Det gjør iallfall at man tenker litt over hvor utrolig heldig man er som kan få barn så lett

Ja nå idag er jeg veldig glad for det :) og i tillegg har fått 3 friske barn:D

Synes det er fint at du lar han prøve selv jeg ;)
De er nok raskere klare enn foreldrene;) men ja, veldig flink og stor gutt som har turt det så kort tid etter skolestart :D
Jeg synes ikke vi hadde noe valg når han ville så veldig selv ;)
Så lenge skoleveien er trygg må vi nesten la han bestemme litt selv, synes jeg!

Back
Topp