Onsdag :)

Takk for det!! Kos deg med chaiteen din du også! (Gjetta jeg riktig??) ;) Skal ta en bit mørk sjokolade også nå..:) Kaffe kan jeg drikke opp til leggetid uten at det påvirker søvnen, men for tissinga sin skyld, så stopper jeg i nitida eller noe.;)
haha, vanligvis drikker jeg det, men i kveld gikk jeg helt bananas og tok en kopp jule-te (inspirert av snøen som laver ned) og en klementin :P ;)

quote="Anita87, post: 16561335, member: 68498"]Uff, så grusomt at du har fått såå vondt allerede nå:( ønsker deg lykke til på møte! Går nok bra skal du se;) skjønner hvordan du føler der ovenfor nasse, men de blir fort vandt med å ikke kunne bli løfta like mye og at man må begrense gulvleken osv ;) har følt på det samme sjøl! Men vil ikke kroppen, så vil den ikke:(

Ja dagen i dag har ikke vært noe gøy, men heldigvis så sjefen min selv at jeg ikke hadde det noe særlig. Så vi kom fram til at det ikke ble så mye jobb på meg fremover, så får høre hva legen sier, men jeg må igjennom sånn dialogmøte dessverre. Da skal legen være med, gruer meg til det.
Hun er ganske vant nå ja, men strekker fremdeles armene opp, men håp i øynene:confused013[/quote]

så bra at hun også så det da! for er jo ikke noe godt å ha det vondt innvendig i tillegg til dette du går gjennom fysisk.. var det du som hadde "streng" lege også? håper det ordner seg for deg, og det tror jeg det gjør å ;)

hehe ja, vet åssen det er! opplevd det mye med Liana også, men hun ble fort fornøyd om jeg løftet hun en kort stund og satte hun ned igjen med noe gøy å se på :P

Takk :) er veldig fornøyd :) liker vogner merker jeg ;) den er ganske snerten. Husker ikke helt nøyaktig målene men det var under 80cm i bredden. Hun sa den skulle gå gjennom vanlige standarddører. Har ikke testa det ennå, men det hadde vært greit :)

Ja appen er ustabil på mange måter. Blir bare så nysgjerrig når jeg får varsel om at noen har quoota meg og jeg ikke får se, og bår jeg får med meg 1/3 av tråden..hihi..ikke hekta her nei ;-p

Sent from my iPhone using BV Forum

ønsker meg en sånn ja! hehe.. meeen har ikke noen plass å ha den stående.. for trappe-oppgangen er så smal.. eneste er å ha den inne hos faren min, for han bor under oss OG i 1 etg.. men er lissom tungvindt å gå inn der heletida å :P men kjempe fin var den dere hadde kjøpt! også hvertfall når man får så mye for prisen :)

haha skjønner deg da! er jo så kjedelig når ting ikke funker som det skal.. vet nesten ikke hva jeg skal gjøre når jeg ikke kommer inn på appen :P hahah..

Så vakker baby du har fått anita87, så fint vinterbilde og marian87 og en flott vogn bebbe :)
her har jeg vært en tur på helsestasjon med junior, skulle ta synsprøve på nytt men han ville ikke så da blir vi henvist til en øyelege. Fikk og tatt han på vekta og målt han,måtte bare hehe.. Nå er han 4 år og 5 mnd og de vitale målene er 18,8 kg og han rager 104 cm opp i været :D Ellers har man vært en tur på kurs for har fri fra praksisen..Trives der og men kjenner at det er tungt for er på kiwi..

takker :D
Det var vel fine mål for en 4 åring?:)
Eldste jenta mi blir 4 i desember, og hun begynte med 110 i str i sommer:eek::p:)lang jente! :) hehe..

hehe, må innrømme at jeg kjøpte pepperkaker og klementiner på butikken idag :rolleyes: :p Folk sier de blir lei jula om de starter så tidlig som nå, men ikke denne frøkna nei! :p ;)

hahah du er ikke alene :P jeg kjøpte meg julebrus idag! hehe og imårra er det meldt snø her også ;):) blir aldri lei jula FØR den er ferdig! :P

*smelt* han er bare sååå søøøøt!!! :rolleyes: Mesterverk den tassen der altså! ;)

takk :D hehe ja utrolig hva naturen (med litt hjelp fra meg og mannen) kan få til:rolleyes::) heheh..

Åååh, så PEN han er<3*kose på lille Leoh*
Var vel godt og komme seg hjem igjen?:):) Har formen til Liana vært bra idag?:)

hehe tusen takk :D han blir jo bare finere og finere for hverdag syns jeg :P:)
deilig å være hjemme ja! :D har fått rota meg rundt å gjort istand leiligheten, og dusja Emira.. så får vi bade Liana imårra..for hun har ikke bada på mange dager pga feber.. Formen hennes har vært mye bedre idag, men hun er ikke helt seg selv, og vi måtte legge hun halv 7 idag for hun er så sliten om dagen..

takk :D hehe ja utrolig hva naturen (med litt hjelp fra meg og mannen) kan få til:rolleyes::) heheh..
gratulerer med ny ticker forresten ;) Litt morsomt å se en hvor det står "2 days old" på :P ;)

hahah du er ikke alene :p jeg kjøpte meg julebrus idag! hehe og imårra er det meldt snø her også ;):) blir aldri lei jula FØR den er ferdig! :p
haha, samme som her altså! Jeg fant ikke lett julebrus, så får vente til lørdag med å drikke det da ;) :P Jeg er nok mer typen som sørger når jula er over, synes det skjer like brått hvert år :P ;)

gratulerer med ny ticker forresten ;) Litt morsomt å se en hvor det står "2 days old" på :P ;)

Haha takk:) syns det var litt rart å se KUN antall dager og ikke noe mer:P

Snart ferdig på jobb og veldig klar for senga :) har tatt på meg en vakt til i morgen, så har fri i over en uke :)

haha, samme som her altså! Jeg fant ikke lett julebrus, så får vente til lørdag med å drikke det da ;) :P Jeg er nok mer typen som sørger når jula er over, synes det skjer like brått hvert år :P ;)

Nei jeg tror ikke jeg har sett lett julebrus her tidligere, så måtte bare slå til med den jeg fant:P ja jeg syns det er trist når jula er over..men så kan det være godt å komme tilbake til normalen også;)

Snart ferdig på jobb og veldig klar for senga :) har tatt på meg en vakt til i morgen, så har fri i over en uke :)

Må være godt å komme hjem og bare legge seg :P:)

hehe tusen takk :D han blir jo bare finere og finere for hverdag syns jeg :p:)
deilig å være hjemme ja! :D har fått rota meg rundt å gjort istand leiligheten, og dusja Emira.. så får vi bade Liana imårra..for hun har ikke bada på mange dager pga feber.. Formen hennes har vært mye bedre idag, men hun er ikke helt seg selv, og vi måtte legge hun halv 7 idag for hun er så sliten om dagen..

Jaaah, han er kjempefiiin er han:) Veldig pen liten tass:)
Uff, lille Liana skatten:( Veldg godt og høre hu har blitt bedre, men stakkars, da:( At hu ikke er blitt helt bar ennå.. Synes sååå synd på henne. Ikke rart hu blir sliten, ting tar mye mer på når man ikke er helt frisk. Koselig du er vel hjemme og dere alle nå er samlet:)<3

Jaaah, han er kjempefiiin er han:) Veldig pen liten tass:)
Uff, lille Liana skatten:( Veldg godt og høre hu har blitt bedre, men stakkars, da:( At hu ikke er blitt helt bar ennå.. Synes sååå synd på henne. Ikke rart hu blir sliten, ting tar mye mer på når man ikke er helt frisk. Koselig du er vel hjemme og dere alle nå er samlet:)<3

Ja hun får virkelig gjennomgå nå:( er hes i stemmen idag, men mora mi sa at sår hals kan følge med disse barnesykdommene, så er nok siste rest av den!.. kan nesten ikke vente til hun blir den gode og glade Liana igjen;)

Ja dagen i dag har ikke vært noe gøy, men heldigvis så sjefen min selv at jeg ikke hadde det noe særlig. Så vi kom fram til at det ikke ble så mye jobb på meg fremover, så får høre hva legen sier, men jeg må igjennom sånn dialogmøte dessverre. Da skal legen være med, gruer meg til det.
Hun er ganske vant nå ja, men strekker fremdeles armene opp, men håp i øynene:confused013

så bra at hun også så det da! for er jo ikke noe godt å ha det vondt innvendig i tillegg til dette du går gjennom fysisk.. var det du som hadde "streng" lege også? håper det ordner seg for deg, og det tror jeg det gjør å ;)

hehe ja, vet åssen det er! opplevd det mye med Liana også, men hun ble fort fornøyd om jeg løftet hun en kort stund og satte hun ned igjen med noe gøy å se på :p[/quote]

Han er ganske streng ja, men når jeg skal til han neste gang så har jeg vel en litt sterkere sak, i med det at sykmeldingsgraden er diskutert med arbeidsgiver på forhånd. Så håper det hjelper på.

Bra det da, det vil vel gå seg til med nasse også sikkert, hun har jo egentlig ikke ro i rompa til å kose:-)

Back
Topp