Onsdag :)

God formiddag:)

Jeg våknet i 9 tiden:) men har ikke sovet såå godt pga andre unger som griner og griner hele natta:P bare min sin som er stille virker det som♡:P:)

Sitter å venter på at samboer skal komme, men det er jo 1 time til! Lillebror sover etter å ha fått mat, BCG og ny bleie:P gleder meg til å se jentene igjen:D og ikke minst få "kontrollen" over hjemmet!:P:D hihi..

Syns han har forandret seg allerede jeg:eek::p:rolleyes::)
Vis vedlegget 35442
Fine lille Leoh..Åååå, som det rumler når man ser slike små.:)

God hjemreise!!
Tenker det blir stas for alle sammen at du kommer hjem.:) Koselig for deg å se jentene dine igjen, og å få kontroll på huset. Hehe.. Ser for meg at du setter i gang å rydde når du kommer inn døra jeg asså.:)

Å helledussan så mye snø og så tidlig! Er det vanlig at dere får snø så tidlig? Her kommer den vanligvis ikke før desember. Er ikke så gla i snø her på vestlandet, for det blir bare sørpe med en gang. Men på fjellet er den velkommen ;)

Her har vi sovet godt etter en utmattende dag i går for snuppa. Hun sov bare 30 min pluss 5 minutt i går, og var hos jm, på kafe og på senteret. Vi kjøpte søskenvogn i går, så nå håper jeg at alt går bra! Bumbleride indie twin

Vis vedlegget 35427

Vis vedlegget 35428

Vis vedlegget 35429

Vi hadde bestemt oss for den, men hadde tenkt å vente til etter jul med å kjøpe den. Men så skal den butikken slutte med vogner, og vi fikk kjøpe utstillingsmodellen med bag, vognposer og litt div småting for en billig penge, så da slo vi til :-) den er en av de med lengst liggedel på markedet, og det var viktig for oss siden snuppa er så lang. Hun har god plass og kalesja luner godt.

Så synd å høre at du sliter så mye med bekkenet sukkersnusk! Finst det trening for gravide med bekkenproblem der du bor? Jeg fikk henvisnin av legen sist gang og det hjalp meg mye. Og så MÅ du ligge unna støvsuging og gulvvask. Svingende bevegelser trigger smertene.

Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe, ja, er ikke helt sjokkerende at det kom snø nå for å si det sånn;) men er ikke alltid det kommer frost så den blir liggende så tidlig;)
Så stilig vogn dere har kjøpt :D knallfin farge også på den ;)

*Surfer mobilt*

quote="Anita87, post: 16561335, member: 68498"]Uff, så grusomt at du har fått såå vondt allerede nå:( ønsker deg lykke til på møte! Går nok bra skal du se;) skjønner hvordan du føler der ovenfor nasse, men de blir fort vandt med å ikke kunne bli løfta like mye og at man må begrense gulvleken osv ;) har følt på det samme sjøl! Men vil ikke kroppen, så vil den ikke:([/quote]

Ja dagen i dag har ikke vært noe gøy, men heldigvis så sjefen min selv at jeg ikke hadde det noe særlig. Så vi kom fram til at det ikke ble så mye jobb på meg fremover, så får høre hva legen sier, men jeg må igjennom sånn dialogmøte dessverre. Da skal legen være med, gruer meg til det.
Hun er ganske vant nå ja, men strekker fremdeles armene opp, men håp i øynene:confused013

Jeg våknet i 9 tiden:) men har ikke sovet såå godt pga andre unger som griner og griner hele natta:p bare min sin som er stille virker det som♡:p:)

Sitter å venter på at samboer skal komme, men det er jo 1 time til! Lillebror sover etter å ha fått mat, BCG og ny bleie:p gleder meg til å se jentene igjen:D og ikke minst få "kontrollen" over hjemmet!:p:D hihi..

Vis vedlegget 35442

Så nydelig han er Anita:-)

Så fin vogn dere har kjøpt! Den så ikke så stor ut heller? I bredden altså:)

Ang forumet, så har jeg ikke opplevd det du skriver... men merker appen kan være ustabil..kan ha problemer med å poste og komme meg inn på selve appen..

Takk :-) er veldig fornøyd :-) liker vogner merker jeg ;) den er ganske snerten. Husker ikke helt nøyaktig målene men det var under 80cm i bredden. Hun sa den skulle gå gjennom vanlige standarddører. Har ikke testa det ennå, men det hadde vært greit :)

Ja appen er ustabil på mange måter. Blir bare så nysgjerrig når jeg får varsel om at noen har quoota meg og jeg ikke får se, og bår jeg får med meg 1/3 av tråden..hihi..ikke hekta her nei ;-p

Å helledussan så mye snø og så tidlig! Er det vanlig at dere får snø så tidlig? Her kommer den vanligvis ikke før desember. Er ikke så gla i snø her på vestlandet, for det blir bare sørpe med en gang. Men på fjellet er den velkommen ;)

Her har vi sovet godt etter en utmattende dag i går for snuppa. Hun sov bare 30 min pluss 5 minutt i går, og var hos jm, på kafe og på senteret. Vi kjøpte søskenvogn i går, så nå håper jeg at alt går bra! Bumbleride indie twin

Vis vedlegget 35427

Vis vedlegget 35428

Vis vedlegget 35429

Vi hadde bestemt oss for den, men hadde tenkt å vente til etter jul med å kjøpe den. Men så skal den butikken slutte med vogner, og vi fikk kjøpe utstillingsmodellen med bag, vognposer og litt div småting for en billig penge, så da slo vi til :) den er en av de med lengst liggedel på markedet, og det var viktig for oss siden snuppa er så lang. Hun har god plass og kalesja luner godt.

Så synd å høre at du sliter så mye med bekkenet sukkersnusk! Finst det trening for gravide med bekkenproblem der du bor? Jeg fikk henvisnin av legen sist gang og det hjalp meg mye. Og så MÅ du ligge unna støvsuging og gulvvask. Svingende bevegelser trigger smertene.

Så fin vogn, kjempegreier at dere fikk så god pris:-)

Joda det gjør det, men det hjelper ingenting dessverre, må nok belage meg på å ha det vondt ei stund. Gulvvask er iallefall uaktuelt hehe:-) Det blir nok en del rengjøringshjelp fremover, men det er pengene verd akkurat nå:-)

Vognnerden i meg kommer frem og håper nesten på et lite whops for å få behov for en slik vogn :-p
Haha!
Men superflott er den!!

Hehe ;) det er gøy med vogner! OG babyer selvfølgelig! :-) spennende om dere vil ha en til på sikt :)

Likte vogna veldig godt som singelvogn også så synd den ikke var komt da Simone var i magen.

Hehe ;) det er gøy med vogner! OG babyer selvfølgelig! :-) spennende om dere vil ha en til på sikt :)

Likte vogna veldig godt som singelvogn også så synd den ikke var komt da Simone var i magen.

Ja den ser veldig snerten ut og får gode tilbakemeldinger :)

Så vakker baby du har fått anita87, så fint vinterbilde og marian87 og en flott vogn bebbe :)
her har jeg vært en tur på helsestasjon med junior, skulle ta synsprøve på nytt men han ville ikke så da blir vi henvist til en øyelege. Fikk og tatt han på vekta og målt han,måtte bare hehe.. Nå er han 4 år og 5 mnd og de vitale målene er 18,8 kg og han rager 104 cm opp i været :D Ellers har man vært en tur på kurs for har fri fra praksisen..Trives der og men kjenner at det er tungt for er på kiwi..

Så fin vogn, kjempegreier at dere fikk så god pris:-)

Joda det gjør det, men det hjelper ingenting dessverre, må nok belage meg på å ha det vondt ei stund. Gulvvask er iallefall uaktuelt hehe:-) Det blir nok en del rengjøringshjelp fremover, men det er pengene verd akkurat nå:-)

Takk :) kjekt med redusert pris :) såg på den babyjogger city select men likte ikke den så godt i real life. Men det kan godt hende du liker den selv om ikke jeg fallt for den visst dere finner ut at dere skal ha søskenvogn :-)

Uff så kjedelig å være så plaga! Var veldig plaga sist, men nå ble jeg kvitt smertene jeg hadde , så usikker på om det var bekkenet selv om legen sa det. Men ligger unna støvsuging og gulvvask i tilfelle ;) flott unnskyldning for å puske sambo ;-p supert at dere har fått rengjøringshjelp da! Kjenner flere som har det og de er veldig fornøyde!

Takk :) kjekt med redusert pris :) såg på den babyjogger city select men likte ikke den så godt i real life. Men det kan godt hende du liker den selv om ikke jeg fallt for den visst dere finner ut at dere skal ha søskenvogn :)

Uff så kjedelig å være så plaga! Var veldig plaga sist, men nå ble jeg kvitt smertene jeg hadde , så usikker på om det var bekkenet selv om legen sa det. Men ligger unna støvsuging og gulvvask i tilfelle ;) flott unnskyldning for å puske sambo ;-p supert at dere har fått rengjøringshjelp da! Kjenner flere som har det og de er veldig fornøyde!

Så bra det har blitt bedre hos deg:-) Ja av og til må man bare unne seg det:-)

Gudd ivning..
Her har lillemor lagt seg og kapitulerte allerede 18.20.:eek: Hun har bare sovet en dubb de siste dagene, så det spørst om det er noe selvregulering ute og går..?
Godt for alle parter med en tidlig kveld innimellom. Nå skal jeg sende en telepatisk beskjed til mannen om at han må gå og sette på kaffe, for nå er jeg helt helt kjørt her. Har igjen en bit av arbeidskravet som må fullføres i kveld, så gjelder det å holde seg våken....

Gudd ivning..
Her har lillemor lagt seg og kapitulerte allerede 18.20.:eek: Hun har bare sovet en dubb de siste dagene, så det spørst om det er noe selvregulering ute og går..?
Godt for alle parter med en tidlig kveld innimellom. Nå skal jeg sende en telepatisk beskjed til mannen om at han må gå og sette på kaffe, for nå er jeg helt helt kjørt her. Har igjen en bit av arbeidskravet som må fullføres i kveld, så gjelder det å holde seg våken....
Det er litt deilig når de regulerer selv, sant? :)
Håper du får gjort det du skal i kveld da.
Jeg sitter på jobben med egostrikk
ImageUploadedByTapatalk1381942652.213420.jpg
Hehe, blir like som Lillebror sine
ImageUploadedByTapatalk1381942681.864237.jpg

Ååååh, så koselig med snø<3:D Elsker snø og vakkert vinterlandskap:D
Blir en helt fantastisk og litt magisk disney stemning;) Det får jeg iallfall:p hihihi..
Høres ut som en koselig dag:) Hvor lenge skal du være i praksis?:) Nybakt brød og nytrakta kaffe høres ut som flotter frokost, det;) Ha en fin dag, søøøte duu:)
hehe, må innrømme at jeg kjøpte pepperkaker og klementiner på butikken idag :rolleyes: :P Folk sier de blir lei jula om de starter så tidlig som nå, men ikke denne frøkna nei! :P ;)

Gudd ivning..
ble slik her også, helt plutselig, at hun ikke ble trøtt like tidlig lengre på dagen, og sov litt lengre, og klarte å holde seg våken litt lengre, så nå sover hun som regel 12-14 :) Våkner hun uhorvelig tidlig, eller er i dårlig form, eller sover veeeldig lite i bhg tar hun seg en ekstra blund ;)

Kos deg med kaffe!!! Jeg kan ikke drikke kaffe etter kl 19, ellers får jeg ikke sove :P Så da blir det te i stedet, men det har ikke helt samme sjarmen ;)

Jeg våknet i 9 tiden:) men har ikke sovet såå godt pga andre unger som griner og griner hele natta:p bare min sin som er stille virker det som♡:p:)

Sitter å venter på at samboer skal komme, men det er jo 1 time til! Lillebror sover etter å ha fått mat, BCG og ny bleie:p gleder meg til å se jentene igjen:D og ikke minst få "kontrollen" over hjemmet!:p:D hihi..

Vis vedlegget 35442
*smelt* han er bare sååå søøøøt!!! :rolleyes: Mesterverk den tassen der altså! ;)

Idag regner det, faktisk:eek:
Hadde nå heller ville hatt litt snø og det er det også meldt på fredag og lørdag:D Weeeeeeeeeeeeee:D Blir så moro og leke med unga ute i snøen:):D

Emmeth var våken rundt halv 1 i natt, men sovna fort igjen, heldigvis:) Han våkner nok snart for dagen og da skal vi kose oss med og bake boller;) Han har så lite matlyst(sikkert pga jekslene som kommer) så da er nybakte boller et av mors lure triks for og få i minsten LITT mat i det minste;) M er ferdig kl 11.55, så spørs om jeg baker når hu har kommet hjem, så får hu også vært med på moroa! Ellers gidder jeg ikke gjøre stort. Bare kose meg med gutten min og gi han all den kosen jeg kan nå vi har litt alenetid:D

Ha en fiiin dag alle sammen:D
håper de tennene slutter å plage han snart altså!!!
mmm, boller er så herlig! Er lenge siden jeg har bakt det nå, men skal jammen meg hive meg rundt og bake på lørdag! :D Hermine har aldri smakt det :eek: :P Men hun fikk smake vaffler for et par uker siden, og det var VELDIG populært ;)

Back
Topp