Onsdag :)

God dag!

Jeg skal en tur innom jobben i dag for å ha oppfølgingsamtale, skal bli godt å bli ferdig med den.
Ellers skulle jeg prøve å støvsuge litt i sted, og når jeg skulle bøye meg litt ned kom jeg meg nesten ikke opp. Det var så vondt at tårene spratt, og det er forferdelig enda. Hvis jeg synes det var vondt forrige gang, er dette MYE verre. Heldigvis kommer det rengjøringshjelp på fredagen, det trengs virkelig. Mannen er så mye borte, og så sliten selv at det blir ikke mye gjort.
Det var dagens utblåsning:( Kommer til å gråte på den samtalen, jeg er så utslitt nå, og så utrolig dårlig samvittighet ovenfor stakkars nasse:(:(
huff, skjønner du har det vondt og tungt nå altså! :( Håper sykemelding og ro kan hjelpe deg litt ihvertfall!
Du har ikke fått prøvd noen form for behandling?

Det er litt deilig når de regulerer selv, sant? :)
Håper du får gjort det du skal i kveld da.
Jeg sitter på jobben med egostrikk
Vis vedlegget 35524
Hehe, blir like som Lillebror sine
Vis vedlegget 35526
så tøffe!!! :D
Vurderte jo å få strikket/tovet en ulldress til Hermine...men endte med at jeg bare kjøpte en ullfleecedress på Sparkjøp for 299kr :P ;) God og varm!

så tøffe!!! :D
Vurderte jo å få strikket/tovet en ulldress til Hermine...men endte med at jeg bare kjøpte en ullfleecedress på Sparkjøp for 299kr :P ;) God og varm!
den er sikkert kjempegod :-)

Har ønsket oss vinterdress til Hermine i julegave fra besteforeldrene, og jammen meg får vi det :D Så i morgen skal jeg og svigermor ut å kjøpe, hun mente vi trenger den nå... :P
Tror det blir denne Reima Tec dressen i dun:
510121-1889_1.jpg

Tenker at dundress må være warmest there is når det blir -10 og snøstorm...og barnehagen går ut en snartur uansett vær :P ;)

Har ønsket oss vinterdress til Hermine i julegave fra besteforeldrene, og jammen meg får vi det :D Så i morgen skal jeg og svigermor ut å kjøpe, hun mente vi trenger den nå... :P
Tror det blir denne Reima Tec dressen i dun:
510121-1889_1.jpg

Tenker at dundress må være warmest there is når det blir -10 og snøstorm...og barnehagen går ut en snartur uansett vær :P ;)
Den så kul ut! :) er den veldig tykk med tanke på bevegelighet? Aldri prøvd dundress vi!

God morn!

Lykke til med møtet, Mariann87!
Håper det er spennende, lærerikt, og at du får masse ut av det.:) Fint vinterbilde, men snøen er foreløpig uvelkommen her for min del.:rolleyes:

Høres hyggelig ut med bollebaking og kosedag med minsten, Mammatil2prinsesser&1prins.:) Håper dere får en fin dag!

Her har vi hatt nok ei urolig natt, og det ender med at vi gir mme til slutt. Kan ikke akkurat skryte av at hun sov så lenge av gangen etter å ha inntatt noen ml, men satser på at denne natta blir bedre.:)
Jeg er aleine hjemme nå og skal skrive ferdig et arbeidskrav i PEL. Laga ferdig en fiskegrateng i går som vi skal ha til middag, så da slipper jeg å tenke på den saken
,og kan konsentrere meg om studiene.:)

Takk takk:) Vi har hatt en veldig koselig dag, fikk vi også vært ute og lett og gitt fuglene litt nytt fòr;)
Uffa, vil tutta ikke sove på natta altså? Vettu, når ungen ikke vil sove så gjør man alt for og få seg litt søvn, så skjønner godt dere har gitt mme, håper det blir en god natt i natt:) Flinka, som laga middagen ferdig igår, veldig lurt;) Kos deg med leksene;)

God formiddag:)

Jeg våknet i 9 tiden:) men har ikke sovet såå godt pga andre unger som griner og griner hele natta:p bare min sin som er stille virker det som♡:p:)

Sitter å venter på at samboer skal komme, men det er jo 1 time til! Lillebror sover etter å ha fått mat, BCG og ny bleie:p gleder meg til å se jentene igjen:D og ikke minst få "kontrollen" over hjemmet!:p:D hihi..

Syns han har forandret seg allerede jeg:eek::p:rolleyes::)
Vis vedlegget 35442

Åååh, så PEN han er<3*kose på lille Leoh*
Var vel godt og komme seg hjem igjen?:):) Har formen til Liana vært bra idag?:)

Den så kul ut! :) er den veldig tykk med tanke på bevegelighet? Aldri prøvd dundress vi!
Kjente litt på den idag, uten å vite at det faktisk var den :P Og den virker veldig myk og god, ikke noe stivere eller tykkere enn de andre dressene, den er bare fylt med dun istedet for vatt ;)

Kjente litt på den idag, uten å vite at det faktisk var den :P Og den virker veldig myk og god, ikke noe stivere eller tykkere enn de andre dressene, den er bare fylt med dun istedet for vatt ;)
Helt genialt da :-)
Er denne også Reima Tec?

Shit :-o
Hehe!! Tror vi nøyer oss med danskedressen vi kjøpte til T for 199,- :p
hehe, ja, når han i tillegg ikke går i bhg så går det nok helt fint ;) Da har man liksom bedre kontroll med påkledningen og aktivitetsnivået til ungen mens man er ute i kulda...stoler ikke helt på bhg jeg :P ;)

Det er litt deilig når de regulerer selv, sant? :)
Håper du får gjort det du skal i kveld da.
Jeg sitter på jobben med egostrikk
Vis vedlegget 35524
Hehe, blir like som Lillebror sine
Vis vedlegget 35526
Jo, det er godt, men hun er i gjengjeld sur på ettermiddag og mye våken på natt. Satser på at vi kan skylde litt av uroligheten på tannedkomsten og at dét bare er midlertidig.:)
Jo, nå har jeg levert arb.kravet, og føler meg 10kg lettere. Hurra for effeltiv slankekur.:D

Så fine votter da!! Lilla likes them lilla a lot.:) Hva slags garn bruker du?

ble slik her også, helt plutselig, at hun ikke ble trøtt like tidlig lengre på dagen, og sov litt lengre, og klarte å holde seg våken litt lengre, så nå sover hun som regel 12-14 :) Våkner hun uhorvelig tidlig, eller er i dårlig form, eller sover veeeldig lite i bhg tar hun seg en ekstra blund ;)

Kos deg med kaffe!!! Jeg kan ikke drikke kaffe etter kl 19, ellers får jeg ikke sove :P Så da blir det te i stedet, men det har ikke helt samme sjarmen ;)
Takk for det!! Kos deg med chaiteen din du også! (Gjetta jeg riktig??) ;) Skal ta en bit mørk sjokolade også nå..:) Kaffe kan jeg drikke opp til leggetid uten at det påvirker søvnen, men for tissinga sin skyld, så stopper jeg i nitida eller noe.;)

Sååå søt han er da! :) skal dere hjem i sag allerede? Er det vanlig? Likte meg ikke på barsel så jeg reiser gjerne hjem tidlig!

Høres ut som du har fått en som tar livet med ro :) håper det fortsetter :)

Sent from my iPhone using BV Forum

hehe taaaakk :D ja skulle gjerne dratt hjem igår! men dem må jo vente i 2 døgn før de kan ta hørseltest og en blodprøve, så da ble jeg til idag ;) med Liana så dro jeg hjem etter 1 døgn :P

hehe ja her har det ikke vært mye grining for å si det sånn! så og si ingenting jo :D herlig! ikke krever han så mye nærkontakt heller.. hehe..

hehe, ja, når han i tillegg ikke går i bhg så går det nok helt fint ;) Da har man liksom bedre kontroll med påkledningen og aktivitetsnivået til ungen mens man er ute i kulda...stoler ikke helt på bhg jeg :P ;)
Det er jo veldig synd da :(
Jeg tenker i grunn at han trenger like gode uteklær selvom han ikke er i barnehage. Vi er mye ute hele året :-)
Tro det eller ei; den dressen er veldig bra..

Jo, det er godt, men hun er i gjengjeld sur på ettermiddag og mye våken på natt. Satser på at vi kan skylde litt av uroligheten på tannedkomsten og at dét bare er midlertidig.:)
Jo, nå har jeg levert arb.kravet, og føler meg 10kg lettere. Hurra for effeltiv slankekur.:D

Så fine votter da!! Lilla likes them lilla a lot.:) Hva slags garn bruker du?
Lilla er nydelig! Jeg bruker finullgarn fra Raumaull :) det er herlig. Strikker dobbelt garn til mine da. Lillebror sine ble litt tynne, men fine på høsten og inni regnvotter :)

Fine lille Leoh..Åååå, som det rumler når man ser slike små.:)

God hjemreise!!
Tenker det blir stas for alle sammen at du kommer hjem.:) Koselig for deg å se jentene dine igjen, og å få kontroll på huset. Hehe.. Ser for meg at du setter i gang å rydde når du kommer inn døra jeg asså.:)

hehe bare å sette i gang med en ny en :P

Ja var stas for hele gjengen :D fikk en liiiten kos av Liana da, så ville hun sitte foran pcen med pappan :rolleyes::p
hahahah uff, må si du hadde rett der ja:oops::eek: var igang omtrent før jeg hadde tatt av meg skoa :P fikk satt på klesvask og bretta klær, + rydda og pakka ut all bagasje fra meg og jentene ;):) godt å få det gjort! :P heheh

Back
Topp