Å helledussan så mye snø og så tidlig! Er det vanlig at dere får snø så tidlig? Her kommer den vanligvis ikke før desember. Er ikke så gla i snø her på vestlandet, for det blir bare sørpe med en gang. Men på fjellet er den velkommen
Her har vi sovet godt etter en utmattende dag i går for snuppa. Hun sov bare 30 min pluss 5 minutt i går, og var hos jm, på kafe og på senteret. Vi kjøpte søskenvogn i går, så nå håper jeg at alt går bra! Bumbleride indie twin
Vis vedlegget 35427
Vis vedlegget 35428
Vis vedlegget 35429
Vi hadde bestemt oss for den, men hadde tenkt å vente til etter jul med å kjøpe den. Men så skal den butikken slutte med vogner, og vi fikk kjøpe utstillingsmodellen med bag, vognposer og litt div småting for en billig penge, så da slo vi til

den er en av de med lengst liggedel på markedet, og det var viktig for oss siden snuppa er så lang. Hun har god plass og kalesja luner godt.
Så synd å høre at du sliter så mye med bekkenet sukkersnusk! Finst det trening for gravide med bekkenproblem der du bor? Jeg fikk henvisnin av legen sist gang og det hjalp meg mye. Og så MÅ du ligge unna støvsuging og gulvvask. Svingende bevegelser trigger smertene.
Sent from my iPhone using BV Forum