Onsdag :)

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
Hellu damer :)
Er stilt i huset, far og barn sover. Mannen er hjemme i perm idag, så de to skal kose seg sammen og leke ute i snøen :) Jeg koser meg med nybakt brød med egg på og nykokt kaffe, og må straks løpe for å rekke et møte i byen 08.30! :)
Hàr kommet masse snø, så er skikkelig julestemning ute :rolleyes:

Ååååh, så koselig med snø<3:D Elsker snø og vakkert vinterlandskap:D
Blir en helt fantastisk og litt magisk disney stemning;) Det får jeg iallfall:P hihihi..
Høres ut som en koselig dag:) Hvor lenge skal du være i praksis?:) Nybakt brød og nytrakta kaffe høres ut som flotter frokost, det;) Ha en fin dag, søøøte duu:)

Idag regner det, faktisk:eek:
Hadde nå heller ville hatt litt snø og det er det også meldt på fredag og lørdag:D Weeeeeeeeeeeeee:D Blir så moro og leke med unga ute i snøen:):D

Emmeth var våken rundt halv 1 i natt, men sovna fort igjen, heldigvis:) Han våkner nok snart for dagen og da skal vi kose oss med og bake boller;) Han har så lite matlyst(sikkert pga jekslene som kommer) så da er nybakte boller et av mors lure triks for og få i minsten LITT mat i det minste;) M er ferdig kl 11.55, så spørs om jeg baker når hu har kommet hjem, så får hu også vært med på moroa! Ellers gidder jeg ikke gjøre stort. Bare kose meg med gutten min og gi han all den kosen jeg kan nå vi har litt alenetid:D

Ha en fiiin dag alle sammen:D

God morn!

Lykke til med møtet, Mariann87!
Håper det er spennende, lærerikt, og at du får masse ut av det.:) Fint vinterbilde, men snøen er foreløpig uvelkommen her for min del.:rolleyes:

Høres hyggelig ut med bollebaking og kosedag med minsten, Mammatil2prinsesser&1prins.:) Håper dere får en fin dag!

Her har vi hatt nok ei urolig natt, og det ender med at vi gir mme til slutt. Kan ikke akkurat skryte av at hun sov så lenge av gangen etter å ha inntatt noen ml, men satser på at denne natta blir bedre.:)
Jeg er aleine hjemme nå og skal skrive ferdig et arbeidskrav i PEL. Laga ferdig en fiskegrateng i går som vi skal ha til middag, så da slipper jeg å tenke på den saken
,og kan konsentrere meg om studiene.:)

God dag!

Jeg skal en tur innom jobben i dag for å ha oppfølgingsamtale, skal bli godt å bli ferdig med den.
Ellers skulle jeg prøve å støvsuge litt i sted, og når jeg skulle bøye meg litt ned kom jeg meg nesten ikke opp. Det var så vondt at tårene spratt, og det er forferdelig enda. Hvis jeg synes det var vondt forrige gang, er dette MYE verre. Heldigvis kommer det rengjøringshjelp på fredagen, det trengs virkelig. Mannen er så mye borte, og så sliten selv at det blir ikke mye gjort.
Det var dagens utblåsning:( Kommer til å gråte på den samtalen, jeg er så utslitt nå, og så utrolig dårlig samvittighet ovenfor stakkars nasse:(:(

Så fint med snø Marianne!!! :D

Og så synd med den bekkenløsningen din sukkersnusk :( Får du noe behandling?

Lykke til med arbeidskrav Lilla!:D

Vi har hatt den beste natten på lenge...
Han våkner som vanlig i 23-00-tiden og var våken en stund, men roet seg etter litt byssing og kos. Våknet for pupp først kl 3-3.30!!! :o
Jeg ble helt sjokkert. Og så sov han til 7.30 :rolleyes:
Og T våknet og ville inn og snakke med han, så jeg lå til 8 ;)
Håper den trenden fortsetter og at han etterhvert sover seg gjennom oppvåkningen han har i 23-00-tiden!!
I dag skal Lillebror og jeg ta en kaffe i byen med ei venninne. OG så skal jeg på senvakt ;)

Å helledussan så mye snø og så tidlig! Er det vanlig at dere får snø så tidlig? Her kommer den vanligvis ikke før desember. Er ikke så gla i snø her på vestlandet, for det blir bare sørpe med en gang. Men på fjellet er den velkommen ;)

Her har vi sovet godt etter en utmattende dag i går for snuppa. Hun sov bare 30 min pluss 5 minutt i går, og var hos jm, på kafe og på senteret. Vi kjøpte søskenvogn i går, så nå håper jeg at alt går bra! Bumbleride indie twin

ImageUploadedByBV Forum1381911864.244524.jpg

ImageUploadedByBV Forum1381911877.466256.jpg

ImageUploadedByBV Forum1381911890.697934.jpg

Vi hadde bestemt oss for den, men hadde tenkt å vente til etter jul med å kjøpe den. Men så skal den butikken slutte med vogner, og vi fikk kjøpe utstillingsmodellen med bag, vognposer og litt div småting for en billig penge, så da slo vi til :-) den er en av de med lengst liggedel på markedet, og det var viktig for oss siden snuppa er så lang. Hun har god plass og kalesja luner godt.

Så synd å høre at du sliter så mye med bekkenet sukkersnusk! Finst det trening for gravide med bekkenproblem der du bor? Jeg fikk henvisnin av legen sist gang og det hjalp meg mye. Og så MÅ du ligge unna støvsuging og gulvvask. Svingende bevegelser trigger smertene.

Sent from my iPhone using BV Forum

Har dere andre problemer med at noen av postene og innleggende forsvinner teksten på? Jeg får ikke lest alle innleggene og postene pga dette...ser en og annen bokstav, og det hjelper ikke stort...

Å helledussan så mye snø og så tidlig! Er det vanlig at dere får snø så tidlig? Her kommer den vanligvis ikke før desember. Er ikke så gla i snø her på vestlandet, for det blir bare sørpe med en gang. Men på fjellet er den velkommen ;)

Her har vi sovet godt etter en utmattende dag i går for snuppa. Hun sov bare 30 min pluss 5 minutt i går, og var hos jm, på kafe og på senteret. Vi kjøpte søskenvogn i går, så nå håper jeg at alt går bra! Bumbleride indie twin

Vis vedlegget 35427

Vis vedlegget 35428

Vis vedlegget 35429

Vi hadde bestemt oss for den, men hadde tenkt å vente til etter jul med å kjøpe den. Men så skal den butikken slutte med vogner, og vi fikk kjøpe utstillingsmodellen med bag, vognposer og litt div småting for en billig penge, så da slo vi til :-) den er en av de med lengst liggedel på markedet, og det var viktig for oss siden snuppa er så lang. Hun har god plass og kalesja luner godt.

Så synd å høre at du sliter så mye med bekkenet sukkersnusk! Finst det trening for gravide med bekkenproblem der du bor? Jeg fikk henvisnin av legen sist gang og det hjalp meg mye. Og så MÅ du ligge unna støvsuging og gulvvask. Svingende bevegelser trigger smertene.

Mulig at liggedelen er av de lengste også, men jeg mente å skrive sittedel ;-)

Hellu damer :)
Er stilt i huset, far og barn sover. Mannen er hjemme i perm idag, så de to skal kose seg sammen og leke ute i snøen :) Jeg koser meg med nybakt brød med egg på og nykokt kaffe, og må straks løpe for å rekke et møte i byen 08.30! :)
Hàr kommet masse snø, så er skikkelig julestemning ute :rolleyes:

Bare å finne fram julepynten nå;):P

God dag!

Jeg skal en tur innom jobben i dag for å ha oppfølgingsamtale, skal bli godt å bli ferdig med den.
Ellers skulle jeg prøve å støvsuge litt i sted, og når jeg skulle bøye meg litt ned kom jeg meg nesten ikke opp. Det var så vondt at tårene spratt, og det er forferdelig enda. Hvis jeg synes det var vondt forrige gang, er dette MYE verre. Heldigvis kommer det rengjøringshjelp på fredagen, det trengs virkelig. Mannen er så mye borte, og så sliten selv at det blir ikke mye gjort.
Det var dagens utblåsning:( Kommer til å gråte på den samtalen, jeg er så utslitt nå, og så utrolig dårlig samvittighet ovenfor stakkars nasse:(:(

Uff, så grusomt at du har fått såå vondt allerede nå:( ønsker deg lykke til på møte! Går nok bra skal du se;) skjønner hvordan du føler der ovenfor nasse, men de blir fort vandt med å ikke kunne bli løfta like mye og at man må begrense gulvleken osv ;) har følt på det samme sjøl! Men vil ikke kroppen, så vil den ikke:(

God formiddag:)

Jeg våknet i 9 tiden:) men har ikke sovet såå godt pga andre unger som griner og griner hele natta:P bare min sin som er stille virker det som♡:P:)

Sitter å venter på at samboer skal komme, men det er jo 1 time til! Lillebror sover etter å ha fått mat, BCG og ny bleie:P gleder meg til å se jentene igjen:D og ikke minst få "kontrollen" over hjemmet!:P:D hihi..

Syns han har forandret seg allerede jeg:eek::p:rolleyes::)
1381918180532.jpg

Mulig at liggedelen er av de lengste også, men jeg mente å skrive sittedel ;-)

Så fin vogn dere har kjøpt! Den så ikke så stor ut heller? I bredden altså:)

Ang forumet, så har jeg ikke opplevd det du skriver... men merker appen kan være ustabil..kan ha problemer med å poste og komme meg inn på selve appen..

Vis vedlegget 35427

Vis vedlegget 35428

Vis vedlegget 35429

Vognnerden i meg kommer frem og håper nesten på et lite whops for å få behov for en slik vogn :-p
Haha!
Men superflott er den!!

God formiddag:)

Jeg våknet i 9 tiden:) men har ikke sovet såå godt pga andre unger som griner og griner hele natta:P bare min sin som er stille virker det som♡:P:)

Sitter å venter på at samboer skal komme, men det er jo 1 time til! Lillebror sover etter å ha fått mat, BCG og ny bleie:P gleder meg til å se jentene igjen:D og ikke minst få "kontrollen" over hjemmet!:P:D hihi..

Syns han har forandret seg allerede jeg:eek::p:rolleyes::)
Vis vedlegget 35442

Sååå søt han er da! :-) skal dere hjem i sag allerede? Er det vanlig? Likte meg ikke på barsel så jeg reiser gjerne hjem tidlig!

Høres ut som du har fått en som tar livet med ro :) håper det fortsetter :-)

Har dere andre problemer med at noen av postene og innleggende forsvinner teksten på? Jeg får ikke lest alle innleggene og postene pga dette...ser en og annen bokstav, og det hjelper ikke stort...

Du sliter skikkelig med appen du..:confused: Når de la ut melding om at appen var fiksa i forrige uke, ba de medlemmene om å ta kontakt dersom det skulle være noe.
Do that you!:)

Back
Topp