Onsdag

Det håper jeg også:)
Hun har i perioder rast og hylt skikkelig ved leggetid, så har det blitt ok igjen, nå den siste uka begynte hun å rase på dagtid også nonstop og sov dårlig på dagen. Sluttet å rulle og være fysisk aktiv på gulvet. Jeg kjente henne ikke igjen, hun mistet helt det gode humøret sitt. Men så tydelige endringer rett etter behandlingen i går, takk og pris:)
Vi skal tilbake etter påske. :flower

Stakkars lita :( Så bra at behandling hjalp!! :D Men det er ikke lett å vite hva som feiler de små nå heller. Asle er ikke alltid den samme solstråla lenger han heller, men nå som både han og jeg prøver ut nye ting på matfronten og han klør i munnen i tillegg til alt dette sovepose-tullet som gjør at han er litt trøtt og sliten, så er det liksom ikke så godt å vite hva det er han plages med.. :confused005 Håper Anette blir 100% frisk og rask igjen etter påske!!

Uff. Skummelt med mageleie og slitsomt med turbonetter :eek:
Håper det går seg til!!!!

Det håper jammen jeg også! :) Da pappa'n var her lot han meg sove noen timer ekstra på formiddagen mens han sto opp med Asle, men nå som jeg er alene igjen, har jeg ikke denslags luksus..
Og derfor ble det til at både jeg og Asle sovna på gulvet da vi var på besøk hos mamma i går :P:rolleyes:;) haha

Det håper jammen jeg også! :) Da pappa'n var her lot han meg sove noen timer ekstra på formiddagen mens han sto opp med Asle, men nå som jeg er alene igjen, har jeg ikke denslags luksus..
Og derfor ble det til at både jeg og Asle sovna på gulvet da vi var på besøk hos mamma i går :p:rolleyes:;) haha
Hehe, man sover når man kan :)
Håper dere koste dere med pappaen da =)

Jeg har gått tur med søs i kveld, istedet for trening!
Ble over 5 kilometer hvertfall, og vi gikk over et mørkt jorde og forbi mørklagt hoppbakke! Nydelig utsikt over hele byen, og som terapi og gå å stille, mørkt landskap :D
Lille sovnet 19.30 og var nettopp ganske urolig, Han lå på tvers i hodeenden av sengen, med bena godt plantet oppover sengekanten:p
Men han sovnet uten pupp, så får vi se...!

Tusletur i mørket er terapi for sjelen :D
Man må for all del ikke ligge varmt og godt under dyna hos dere heller, skjønner jeg ;):p hehe De er snodige disse små :rolleyes::p:D Krysser fingrene for at kveldsroen har senket seg! :)

Har flere ganger vurdert det selv, men er SISTE babyen min og siden han har allergier, så vil jeg gjerne kunne forebygge det jeg kan:)<3

Syns du skal gi deg selv klapp på skulderen for det du har fått til, for jammen har du stått på i tøffe tider for å gi ham en best mulig start :) Syns du skal være veldig stolt av det!!

Tusletur i mørket er terapi for sjelen :D
Man må for all del ikke ligge varmt og godt under dyna hos dere heller, skjønner jeg ;):p hehe De er snodige disse små :rolleyes::p:D Krysser fingrene for at kveldsroen har senket seg! :)
NEi, stakkaren var faktisk ganske kald, tross ganske tykk ullpysj.
Kosebamsen varmet ikke så godt som ullteppet og dyna han skulle ligget under :p

Nå blir det natta her, Nasse våknet men håper hun klarer å sovne selv igjen. Håper alle får sove godt i natt:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Ha ei riktig god natt! :) Håper dere får sove godt alle mann! :)
Skal straks tusle i seng jeg også. Skal bli godt å sove litt! :)

Syns du skal gi deg selv klapp på skulderen for det du har fått til, for jammen har du stått på i tøffe tider for å gi ham en best mulig start :) Syns du skal være veldig stolt av det!!

Så søt du er:) Jeg er veldig stolt av meg selv, men føler lissom det ikke er godt nok gjort av meg og "gi opp" nå:(Får dårlig samvittighet på en eller annen rar måte:(

heeeei, det var lenge siden:) Har du og Asle det bra?:) Full forståelse for at det er litt travelt:) Har vært her lite selv de siste ukene også:(

Travle tider både her og der for tiden, virker det som :)
Vi har det egentlig bare bra :) Litt søvnmangel og melkespreng og en liten som ike liker å sove fastspent i sovepose bare :p;)
Hvordan går det med dere? Har ikke fått lest meg opp på de tusen trådene som har kommet siden sist jeg var innom :rolleyes:;):P

Travle tider både her og der for tiden, virker det som :)
Vi har det egentlig bare bra :) Litt søvnmangel og melkespreng og en liten som ike liker å sove fastspent i sovepose bare :p;)
Hvordan går det med dere? Har ikke fått lest meg opp på de tusen trådene som har kommet siden sist jeg var innom :rolleyes:;):p

Ja, jeg leste det:( Skikkelig skummelt med mageleie og evt sitte fast, så da er det like greit og bruke pose;) Uff da, sover han dårlig om dagen? Melkespreng ekke mye behagelig, nei;) Det går fint, Vært til spesialist med Emmeth og han har høyst sannsynlig kumelkintoleranse, så fikk Nutramigen på blå resept, så dete r jeg glad for, men alt i alt, så det det veldig bra. Sambo er nyoperert i foten, så blir litt ekstra, men alt går:D

Hehe, man sover når man kan :)
Håper dere koste dere med pappaen da =)

Vi koste oss masse da pappa'n var her :):D Hvilket er grunnen til at jeg ikke har vært her :p;)
Han har bursdag i dag. Synd vi ikke fikk feiret dagen sammen, men vi hadde en liten tjuvstart her om dagen :p;) Så da fikk han bok; "Pappa for første gang" av Finn Bjelke og så scrappet jeg et bursdagskort til ham med en liten tegning fra Asle inni :D Tror den gjorde susen, for det er første gang jeg har sett ham rørt ;):p:D

Så søt du er:) Jeg er veldig stolt av meg selv, men føler lissom det ikke er godt nok gjort av meg og "gi opp" nå:(Får dårlig samvittighet på en eller annen rar måte:(

Skjønner deg, for man vil jo gjerne gjøre alt man kan for disse små. Men det er ikke så lett når de ikke vil ta puppen. Asle vil ikke ammes på dagtid for tiden han heller, så jeg vet litt av hva du har å stri med. Og jaggu er det vilje i disse små kroppene o_O Vil de ikke samarbeide, så er det ikke snakk om å få det til.. :eek:o_O Men nå pupper han jo hele natten, så han holde melken i gang. Men det må jo være digg nå som Emmeth sover også. :) Valgets kvaler.. Håper du finner ut av hva som er riktig for deg! :)

Vi koste oss masse da pappa'n var her :):D Hvilket er grunnen til at jeg ikke har vært her :p;)
Han har bursdag i dag. Synd vi ikke fikk feiret dagen sammen, men vi hadde en liten tjuvstart her om dagen :p;) Så da fikk han bok; "Pappa for første gang" av Finn Bjelke og så scrappet jeg et bursdagskort til ham med en liten tegning fra Asle inni :D Tror den gjorde susen, for det er første gang jeg har sett ham rørt ;):p:D
Så snilt av deg :D

Skjønner deg, for man vil jo gjerne gjøre alt man kan for disse små. Men det er ikke så lett når de ikke vil ta puppen. Asle vil ikke ammes på dagtid for tiden han heller, så jeg vet litt av hva du har å stri med. Og jaggu er det vilje i disse små kroppene o_O Vil de ikke samarbeide, så er det ikke snakk om å få det til.. :eek:o_O Men nå pupper han jo hele natten, så han holde melken i gang. Men det må jo være digg nå som Emmeth sover også. :) Valgets kvaler.. Håper du finner ut av hva som er riktig for deg! :)

Ja, emmeth tuller så fælt, ruller seg rundt til andre siden enn der puppen er, skravler, vrir seg unna, skal leke og tulle, så tydelig han ikke vil puppe lenger, og når han da sover på natta, så får jeg ikke holdt melkemengden oppe. Ah, vil han bare puppe på natta, ja, var som Emmeth det før det:) Ja, jeg er veldig i tenkeboksen nå altså;) Ikke så lett akkurat o_O :eek:

Ja, jeg leste det:( Skikkelig skummelt med mageleie og evt sitte fast, så da er det like greit og bruke pose;) Uff da, sover han dårlig om dagen? Melkespreng ekke mye behagelig, nei;) Det går fint, Vært til spesialist med Emmeth og han har høyst sannsynlig kumelkintoleranse, så fikk Nutramigen på blå resept, så dete r jeg glad for, men alt i alt, så det det veldig bra. Sambo er nyoperert i foten, så blir litt ekstra, men alt går:D

Liker ikke å spenne ham fast, men må man så må man.. o_O
Han har fortsatt bare smålurer på under halvtimen på dagtid, og nå som han legges klokka 20, så har han bare 2 av dem. En rundt kl 12 og en rundt kl 16.. Vi var litt tidlig oppe i går (var oppe rett over 7 i stedet for halvni-ni som vi pleier) for jeg skulle til legen. Da sovnet han i bilen rundt halv ti, og sov i 2 timer i strekk. Så lenge har han aldri sovet på dagtid før o_O Selv ikke som nyfødt.. Nesten så man må skrive det inn i kalenderen ;):P

Så bra at du har fått Nutramigen på blå resept! :D Det hjelper godt på, vil jeg tro. :D men kjedelig med denne intoleransen da :( Håper han kan vokse det av seg!! Håper det går seg til for samboeren din også! Du er så deilig positiv oppi det hele!! :D Digger holdningen din!!
Hvordan gikk det forresten med tennene til Emmeth?? Fikk han jeksler først??

Så snilt av deg :D

Hadde planer om å bake og stelle til bursdagsselskap med hele familien min mens han var her da, men det ville han ikke, for han liker ikke å feire bursdagene sine, så da ble det noe lite og enkelt i stedet :p

Hadde planer om å bake og stelle til bursdagsselskap med hele familien min mens han var her da, men det ville han ikke, for han liker ikke å feire bursdagene sine, så da ble det noe lite og enkelt i stedet :p
Det er jo minst like koselig :D

Det er jo minst like koselig :D

Jada :) Var kos det! :):D Men har likt å gjøre litt utav det, for å vise at jeg setter pris på ham, men det er merkelig hvordan det begrenser seg med baby i hus gitt :p;)

Back
Topp