Onsdag

Offa meg.:( Føler sånn med deg når nettene blir sånn! Har ikke vært borti noe lignende og kan desverre ikke gi deg gode råd. MEN jeg sender deg en telepatisk klem og morfinrus og håper du får sovet og slappa av litt nå som pappaen er hjemme. ;)
irriterende at den amminga skal ødelegge for å kunne ta skikkelige smertestillende :p Har paralgin forte liggende som håner meg fra badeskapet ;) :P

irriterende at den amminga skal ødelegge for å kunne ta skikkelige smertestillende :p Har paralgin forte liggende som håner meg fra badeskapet ;) :P
Hehe.. Du får springe på ei skapdør eller noe med stor fart da vet du!! Nei, huff..:p
Håper formen er bedre. Har hørt at 1kg sjokolade og 3 kopper kaffe skal hjelpe, men det er kanskje ikke det beste for amminga det heller.

Hehe.. Du får springe på ei skapdør eller noe med stor fart da vet du!! Nei, huff..:p
Håper formen er bedre. Har hørt at 1kg sjokolade og 3 kopper kaffe skal hjelpe, men det er kanskje ikke det beste for amminga det heller.
Har funnet meg ei helt syk sittestilling i sofaen, slik at ryggputa på sofaen legger press på et punkt i nakken og da letta hodepina litt :p Kan ikke røre på meg da :eek:
Hmh, spørs om ikke 1kg sjokolade bare ville ført til kvalme på toppen av det hele :p

Skal du hive deg rundt på et nytt svangerskap allerede da?? ;)
Nå her jeg gått glipp av noe, og håper det er greit at jeg spør, hva er det du skal kontrolleres så mye for? :oops:

Jeg vet ikke hva de skal kontrollere, men jeg hadde streptokokkbakterier i underlivet etter fødselen så kanskje det. Ellers kan det være at gunekologen følger opp jern og folsyrenivået også for det var de som tok blodprøvene først. Jeg var gravid utenfor livmoren før dette svangerskapet og holdt på å dø fordi de ikke fulgte opp blodprøvene mine så de har siden det dullet med meg syns jeg. Jeg tar gjerne en ekstra sjekk for det er bedre med gynekolog enn fastlege syns jeg.
Vi kommer ikke til å prøve på en baby til før hun nærmer seg to år tror jeg. Hadde bekkenløsning så greit å vente til hun ikke må løftes fullt så mye i tilfelle det skjer igjen :-) og så er det kos å ikke være gravid og heller ha gojenta mi her :-) har litt lyst å vente litt ihvertfall men ikke for lenge heller. Det med at folsyrenivået er viktig å få i orden til et evt neste svangerskap. Jeg er ikke alltid så flink å huske å spise, og derfor så mangler jeg litt diverse, men jeg jobber med saken :-) elsker egentlig mat og å lage mat, men glemmer ofte å spise når jeg er alene og ett måltid om dagen er visst ikke nok ;-p må innrømme at jeg har der best de dagene jeg spiser frokost, lunsj, middag og kvelds så vet ikke hvorfor det blir slik.

Har funnet meg ei helt syk sittestilling i sofaen, slik at ryggputa på sofaen legger press på et punkt i nakken og da letta hodepina litt :p Kan ikke røre på meg da :eek:
Hmh, spørs om ikke 1kg sjokolade bare ville ført til kvalme på toppen av det hele :p
Skikkelig hodepine, kvalme og koffeinsjokk.. Like greit å unngå de to sistnevnte ja. :confused:
God bedring iallfall! Satser på an mannen varter deg opp.;)

Skikkelig hodepine, kvalme og koffeinsjokk.. Like greit å unngå de to sistnevnte ja. :confused:
God bedring iallfall! Satser på an mannen varter deg opp.;)
det letna heldigvis litt, fikk meg en ussel liten sjokoladebit og en cappuccino, kanskje det var kuren :p ;) Mannen har fått besøk av en kompis i perm med sin 9 måneder gamle sønn, så de to er litt opptatt kan man jo si ;)

Jeg vet ikke hva de skal kontrollere, men jeg hadde streptokokkbakterier i underlivet etter fødselen så kanskje det. Ellers kan det være at gunekologen følger opp jern og folsyrenivået også for det var de som tok blodprøvene først. Jeg var gravid utenfor livmoren før dette svangerskapet og holdt på å dø fordi de ikke fulgte opp blodprøvene mine så de har siden det dullet med meg syns jeg. Jeg tar gjerne en ekstra sjekk for det er bedre med gynekolog enn fastlege syns jeg.
Vi kommer ikke til å prøve på en baby til før hun nærmer seg to år tror jeg. Hadde bekkenløsning så greit å vente til hun ikke må løftes fullt så mye i tilfelle det skjer igjen :-) og så er det kos å ikke være gravid og heller ha gojenta mi her :-) har litt lyst å vente litt ihvertfall men ikke for lenge heller. Det med at folsyrenivået er viktig å få i orden til et evt neste svangerskap. Jeg er ikke alltid så flink å huske å spise, og derfor så mangler jeg litt diverse, men jeg jobber med saken :-) elsker egentlig mat og å lage mat, men glemmer ofte å spise når jeg er alene og ett måltid om dagen er visst ikke nok ;-p må innrømme at jeg har der best de dagene jeg spiser frokost, lunsj, middag og kvelds så vet ikke hvorfor det blir slik.
Aahaaa..:) De skal bare forsikre seg om at alt er bra da sikkert.:) Siden de ikke gjorde det sist!! Synd at man nesten må stryke med for å få god nok oppfølging. Kjenner til den..
Men greit for deg å sjekke nå da, så er du på den sikre siden iallfall. :)
Er så glad for at jeg slapp unna bekkenløsninga denne gangen. Det er tungt nok å gå gravid lell!:)

Aahaaa..:) De skal bare forsikre seg om at alt er bra da sikkert.:) Siden de ikke gjorde det sist!! Synd at man nesten må stryke med for å få god nok oppfølging. Kjenner til den..
Men greit for deg å sjekke nå da, så er du på den sikre siden iallfall. :)
Er så glad for at jeg slapp unna bekkenløsninga denne gangen. Det er tungt nok å gå gravid lell!:)

Har dere flere???

Har dere flere???
Hehe.. Nei, bare en. Men tenker at jeg var heldig denne gangen. Neste svangerskap kan bli helt annerledes. ;) Lurer på å bli ferdig med svangerskapene før jeg blir 30. To barn til på fire år? Spørst om fornuftigheten slår inn før den tid da.. :p;)

Jeg hadde mye bekkenløsning med Alexander, og nesten ingenting med Daniel. Så det går an å slippe unna med nr 2 selv om man hadde med nr 1 :)

God ettermiddag:p

Har ikke hatt tid til og være innpå her før nå, er innom og sniker, men hakke tid til og svare så mye;) Har idag fått rydda hus, igang med andre klesvask, støvsugd, fått laget mos til Emmeth og skal snart igang med og lage middag;) Fikk mer ved idag, så det er jeg glad for;) Trenger ved og fyre med, hvertfall når vi bor i hus og ikke har varmepumpe:p Skal ikke så mye annet idag, men i morgen er det HS og sjekk av barnelegen:) Har fått innvilget og overta fedrekvoten, så det er jeg glad for:D

Natten var grei, bare at jeg som deg, la meg alt for seint, var ikke i seng før 00.00 o_O men er jo min egen feil det, så;) Emmeth sov til 00.00, men våknet da jeg la meg og skulle ha smokken, sov til 4 for pupp og sov videre til 6, da bærte jeg han ned i stua til sambo også fikk jeg sove til 8:D;) Oh yeah:) Godt og få litt ekstra timers søvn:)

Morn!
Jeg har fått nattevåkinga for dele alle i natt altså! Hun har skreket og puppa om hverandre hele natta :( Våkna med tidenes verste hodepine og smerter nedover nakken :eek: Heldigvis er pappan hjemme i perm. idag, så jeg kunne ta to paracet og sove videre.
MEN hva er GREIA med den ungen som skriker på natta? o_O Går altså for alt i verden ikke an å øke fra 2-3 måltider per dag uten en rabiat unge på natta :( I alle dager skal man gjøre?

Uff a meg, det gikk ikke bra og gi hu flere måltider, nei:( Det holder ikke og kun gi hu velling på kvelden? Blir hu ikke mett av det? Synes virkelig det er ille, så mye som Hermine er plaget meg magen er ikke normalt:( o_O :eek: :oops: Stakkars også vondt i hodet i tillegg, det er helt pyton, føler virkelig med deg*trøste* Godt samboeren din var hjemme og kunne ta Hermine så du kunne hvile og slappe av... Skulle sånn ønske jeg kunne hjelpe deg :confused: Har du hørt noe mer ang time til Hermine hos manuellterapeuten?

Så bra du har funnet en god stilling som funker på smertene:) Håper de slipper taket snart og du da kan slappe av:)

Jeg hadde mye bekkenløsning med Alexander, og nesten ingenting med Daniel. Så det går an å slippe unna med nr 2 selv om man hadde med nr 1 :)

Hadde ingen bekkenløsning med Mathea, først etter fødsel:( Og har slitt med det siden o_O Bekkenløsningen har bare blitt verre og verre fra svangerskap nr 2 til 3, meeen så viser det seg vi har en arvelig hoftefeil(for små hofteskåler) i familien, kommer fra min farfar, og pappa har også fått påvist dette, så nå skal jeg utredes for det også. Og eneste måten og ordne det på er operasjon! Virker ikke som noen av barna er plaget med det, heldigvis:)

Ja, tiden går litt for fort. :eek:
Skal egentlig begynne 24.april, men skal si opp jobben da.

Oi, det ver jo lettvint;):p
Lei og har lyst på og gjøre noe nytt?

God ettermiddag:p

Har ikke hatt tid til og være innpå her før nå, er innom og sniker, men hakke tid til og svare så mye;) Har idag fått rydda hus, igang med andre klesvask, støvsugd, fått laget mos til Emmeth og skal snart igang med og lage middag;) Fikk mer ved idag, så det er jeg glad for;) Trenger ved og fyre med, hvertfall når vi bor i hus og ikke har varmepumpe:p Skal ikke så mye annet idag, men i morgen er det HS og sjekk av barnelegen:) Har fått innvilget og overta fedrekvoten, så det er jeg glad for:D

Natten var grei, bare at jeg som deg, la meg alt for seint, var ikke i seng før 00.00 o_O men er jo min egen feil det, så;) Emmeth sov til 00.00, men våknet da jeg la meg og skulle ha smokken, sov til 4 for pupp og sov videre til 6, da bærte jeg han ned i stua til sambo også fikk jeg sove til 8:D;) Oh yeah:) Godt og få litt ekstra timers søvn:)
Herregud hva du rekker på noen timer da, menneske!!:D Så fint at du fikk sove litt lenger. Gjør godt til en mammaskrott det!!:)

Snuppa her våknet i halvtitiden i går, tok en time for å få henne til å sovne igjen, men til gjengjeld sov hun til åtte, fikk pupp og jeg fikk henne til å sovne igjen for å sove litt selv. Tror jeg holder på å bli syk, er så utrolig trøtt og slapp:confused:
Skjer ingenting annet enn trilling i dag, skulle på barseltreff, men jeg orker ikke. Hun kan vel kanskje smitte noen også:eek:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

WOW, da har hu jo sovet kjempegodt:):) Godt og høre hu endelig sover litt igjen:) Ånei, sykdom er så kjedelig:( Håper det går fort over igjen:) God bedring:)

Back
Topp