Jeg vet ikke hva de skal kontrollere, men jeg hadde streptokokkbakterier i underlivet etter fødselen så kanskje det. Ellers kan det være at gunekologen følger opp jern og folsyrenivået også for det var de som tok blodprøvene først. Jeg var gravid utenfor livmoren før dette svangerskapet og holdt på å dø fordi de ikke fulgte opp blodprøvene mine så de har siden det dullet med meg syns jeg. Jeg tar gjerne en ekstra sjekk for det er bedre med gynekolog enn fastlege syns jeg.
Vi kommer ikke til å prøve på en baby til før hun nærmer seg to år tror jeg. Hadde bekkenløsning så greit å vente til hun ikke må løftes fullt så mye i tilfelle det skjer igjen

og så er det kos å ikke være gravid og heller ha gojenta mi her

har litt lyst å vente litt ihvertfall men ikke for lenge heller. Det med at folsyrenivået er viktig å få i orden til et evt neste svangerskap. Jeg er ikke alltid så flink å huske å spise, og derfor så mangler jeg litt diverse, men jeg jobber med saken

elsker egentlig mat og å lage mat, men glemmer ofte å spise når jeg er alene og ett måltid om dagen er visst ikke nok ;-p må innrømme at jeg har der best de dagene jeg spiser frokost, lunsj, middag og kvelds så vet ikke hvorfor det blir slik.