onsdag-torsdag (termingruppekrig status)

Da kan jeg visst skravle litt til, for fikk telefon fra fruen om at det ble overtid.... Bah... Litt nedtur her jeg har stått på for å få alt ferdig til kvart over fire.... Åh, disse hormonene er herlige altså... Jeg blir skuffa og lei meg når det er hennes bursdag! haha! er det mulig!!
 
Syns du har vært mer enn flink nok, c! Har ikke gjort antydning til noe fornuftig i dag, jeg. :p får ta igjen i morra når det er tilbake til vanlig krig her. :p

BVforum via HTC
Høres ut som en plan! Jeg hadde store planer om å bare sitte med pcen en halvtime av gangen så jeg fikk ryddet mest mulig effektivt, men det er så gøy her inne når det er skikkelig krig, at jeg har ikke hatt sjanse.. Har fått gjort mer enn jeg har gjort på lenge uansett da, så jeg skal egentlig være rimelig fornøyd=)

Men må nok prøve å gjøre enda litt mer i morgen når jeg ikke får like dårlig samvittighet for mangelen på bidrag;)
 
Så kjedelig at hun måtte jobbe overtid! Men jeg er sikker på at hun blir kjempeglad når hun kommer hjem og ser hvor mye du har gjort for at hun skal få en fin dag. :)

BVforum via HTC
 
Da kan jeg visst skravle litt til, for fikk telefon fra fruen om at det ble overtid.... Bah... Litt nedtur her jeg har stått på for å få alt ferdig til kvart over fire.... Åh, disse hormonene er herlige altså... Jeg blir skuffa og lei meg når det er hennes bursdag! haha! er det mulig!!
Skjønner deg godt! Er på akkurat samme måten selv:p Derfor gidder jeg aldri ha middag klar til mannen kommer hjem, for de gangene han greier å si ifra så er jeg stort sett alt i gang med middagen og må holde den varm eller varme opp på ny.. og det gidder jeg ikke mer.. Da får vi heller spise sen middag..
 
Ja, litt kjedlig... Menmen... ingenting jeg får gjort noe med... Hehe, ja, hun bør bli fornøyd :p Jeg er i allefall superfornøyd med meg selv :)
 
Ja, litt kjedlig... Menmen... ingenting jeg får gjort noe med... Hehe, ja, hun bør bli fornøyd :p Jeg er i allefall superfornøyd med meg selv :)
Det bør du være, jeg er helt imponert over hvor mye du har fått tid til, jeg. :)

BVforum via HTC
 
Kl 16 hadde vi bare 45 nye innlegg.. Bør nok ta oss litt på grep til kvelden;)

April hadde 137 de siste to timene, så vi greier å holde nesten samme tempo fortsatt:)
 
Blir nok mer action når unger er lagt, tipper jeg. :p

BVforum via HTC
Ja, det får vi da virkelig håpe;) Jeg vil ha premie=) Aner ikke hva jeg har lyst til å vinne, men det er gøy i seg selv å få vinne noen ganger;)
 
Ja, det får vi da virkelig håpe;) Jeg vil ha premie=) Aner ikke hva jeg har lyst til å vinne, men det er gøy i seg selv å få vinne noen ganger;)
Ja, det er morsomt å vinne! Det minner meg på at jeg snart må få brukt det gavekortet jeg vant her i høst på en av de topp 100-trekningene. :D

BVforum via HTC
 
Ja, det er morsomt å vinne! Det minner meg på at jeg snart må få brukt det gavekortet jeg vant her i høst på en av de topp 100-trekningene. :D

BVforum via HTC
OJ, så flink du er:) Hvor var det fra da?=)
 
Det er kanskje ikke så rart at det blir litt mindre innlegg rundt middagstid :) Satser på at det tar seg opp igjen i kveld ja :) Vi har jo vært så flinke tidligere i dag :)
 
Det er kanskje ikke så rart at det blir litt mindre innlegg rundt middagstid :) Satser på at det tar seg opp igjen i kveld ja :) Vi har jo vært så flinke tidligere i dag :)
Stemmer.. Her er det ikke middagstid før mellom 17 og 18, så det tenkte jeg ikke på engang;) Satser på det er tilsvarende på de andre gruppene da, sånn at vi som ikke spiser middag nå kan ta innpå ledergruppene litt;)

Blivakker.no. det kommer nok godt med nå når knøttet kommer ut og man føler seg ufresh. :)

BVforum via HTC
Å, så herlig:) Det er en premie jeg hadde likt å få;) Synes det er litt "dumt" når det er konkrete ting, for om jeg vinner da så kan du garantere at jeg har den tingen fra før, eller ikke har bruk for.. Vinner forøvrig aldri noe når det er noe jeg faktisk vil ha:p Men jeg kan ihvertfall være med å bidra sånn at en av dere andre kan vinne;)
 
Ja, faktisk var det så passende premie at jeg ikke vet hva jeg skal bruke det på! Er så mye derfra man skulle hatt. :p

BVforum via HTC
 
Ja, faktisk var det så passende premie at jeg ikke vet hva jeg skal bruke det på! Er så mye derfra man skulle hatt. :p

BVforum via HTC
Men da kan du jo bare spe på litt selv:) Så har du ihvertfall fått god rabatt;)
 
April er nok for rå for oss, de er opp 76 siste timen.. Vi har 51:p

Men vi holder oss over 50 per time, og det må være veldig bra:)
 
Back
Topp